Бюлетин на JobTiger | 12.09.2016 г.
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
„Дни на кариерата“ в секторите: IT, Телекомуникации и BPO
През първата половина на октомври ще се състои седмото поред издание на „Дни на кариерата“ - единственото специализирано кариерно изложение в секторите IT, Телекомуникации и BPO. Форумът събира на едно място водещи компании от трите сектора и млади хора, желаещи да започнат стаж или работа.

Тази година, за първи път, форумът ще се проведе в София и Пловдив. В София, на 13.10.2016 г. в Интерпред – СТЦ София и до момента 73 компании са заявили участието си в софийското издание на „Дни на кариерата”.
В Пловдив – на 14.10.2016 г. в Пловдивски Панаир, Конгресен Център. За участие в пловдивското издание на форума, до момента са се регистрирали 20 компании. Около една трета от компаниите ще проведат и свои практически работилници, по време на които ще покажат на посетителите какво на практика се изисква от тях, за да се реализират успешно.

Участието в този форум е отлична възможност, ако желаеш да стартираш успешно кариерата си. Всеки посетител на подобен форум би спечелил много, ако се подготви добре преди да посети изложението. Това е сложна задача, която изисква известни предварителни знания за добрите практики при търсене на работа. За да улесним този процес, дадохме думата за препоръки на нашия колега Любомир Илиев, Recruitment Team Lead в JobTiger Recruitment. Той се занимава ежедневно с подбор на персонал и познава всички изисквания от първа ръка. Видео със съветите на Любо може да гледате в JobTiger.tv. Те представляват синтезиран опит, който ще е полезен на всеки посетител на изложението.

„Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации и BPO се организира от JobTiger. Златен спонсор на събитието е PFSweb.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Предстои второто издание на Business Leaders and HR Meetup

В края на м. юни, в Пловдив, се проведе първото събитие от формата Business Leaders and HR Meetup. Новият формат има за цел да бъде адекватен на актуалните предизвикателства пред HR специалистите и управителите на компании.
Първото издание на Business Leaders and HR Meetup събра на едно място шестима панелисти бизнес лидери и HR специалисти от над 35 компании от различни сектори.

Второто издание на Business Leaders and HR Meetup ще се проведе на 27 и 28 октомври в хотел Калина Палас, гр. Трявна. По време на второто събитие отново ще засегнем едни от най-актуалните през изминалата година теми - Ангажираност на персонала; Практически аспекти в средното и висшето образование – дуално обучение и магистърски програми.

Business Leaders and HR Meetup се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране

Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.

За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.

Предстоящи издания на тренинга:
октомври 2016 г.

За записвания и допълнителна информация, може да се свържете с екипа на JobTiger или да пишете на e-mail: gcdf@jobtiger.bg.
 
Интересно от JobTiger.tv
Оливие Луксон, PFSWeb: „Ако търсите не просто работа, а цялостна кариера, присъединете се към нас“

Българското поделение на световната компания PFSweb се развива с бързи темпове и търси попълнения за екипа си. Разговаряхме с Оливие Луксон, Старши мениджър „Технологични услуги“ за Европа, за плановете за развитие на компанията, за характера на тяхната дейност и за нуждата им от способни специалисти.
Той разказа, че компанията се фокусира върху електронната търговия (end-to-end решения) и решава различни по характера и обема си нужди на известни световни компании – не само създаване, съпорт и развитие на решенията, но и логистика, финансови услуги, маркетинг и други.

  • Работодателите откриват множество ползи от участие в „Дни на кариерата“ в секторите ИТ, телекомуникации и ВРО
  • Науката потвърждава: облеклото влияе на шансовете ви за успех
  • Константин Константинов, PFSweb: „Пред работещите с Demandware се разкрива цял един свят от e-commerce решения“
  • Недоспиване: мозъкът ви не може да чете емоциите на другите хора
  • Ако работите от вкъщи – правете това всеки ден!
  • 10 онлайн курса, които да запишете, преди да стартирате свой бизнес
  • Не мога да понасям шефа си!
  • МОН ще създаде онлайн система за връзка между учениците и пазара на труда
  • Ползата от това да прекарваме повече време с приятелите си – какво твърди науката?
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Практически семинар на ЗАЕДНО
„ОТ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ ЗА ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В ПОДБОРА”


29.09.2016г., зала „Манхатън”, Кeпитал Форт, бул. Цариградско шосе 90
Специален гост на ЗАЕДНО® – Илияна Търнина

За кого е предназначен семинара?
 -  Специалисти подбор, мениджъри човешки ресурси, консултанти за подбор, както и за управители на фирми и мениджъри, които сами подбират екипите си.

Защо поканихме Илияна Търнина?
Професионалният ѝ път успешно комбинира мениджърски опит и HR кариера в големи международни компании. Илияна има повече от 10 години опит в управлението и развитието на човешки ресурси, придобит в компании в сферата на информационните технологии и онлайн търговията. От 2008 г. до 2012 г., заема регионална позиция в Microsoft и спомага за развитието на HR практиките в България, Малта, Македония, Кипър и Албания. В професионалната си кариера до сега е провела над 3 000 интервюта.

Какво ще получите на този семинар?
 -  Информация „отвътре” – „Какво очакват клиентите от нас?” и „Как да отговорим на тези очаквания?”
 -  Какъв е профилът на съвременния кандидат за работа?
 -  Как се създава доверие в кандидатите за работа?
 -  Отговори на още трудни въпроси като „Как да привличаме качествени кандидати и как да ги задържаме при нас?”, „Как да се справяме в труден пазар?”, „Ако плащаме повече от конкуренцията - това добра стратегия ли е?” , както и отговори на вашите актуални въпроси и казуси

Можете да изпращате вашите въпроси и казуси на: office@zaedno-bg.com

За информация и записване на телефон: 0888 775 710, офис - пл. България 1, етаж 15, офис 4.

Цена: 600лв без ДДС, за ранно записване и авансово плащане до 16.09.2016г. - 550лв без ДДС, за повече от един участник - 10% отстъпка.


Научете повече за специалния гост Илияна Търнина и програмата на събитието тук.
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила