ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Готови ли сте за следващото кариерно предизвикателство?
На 1 декември екипът на JobTiger ви кани на седмото издание на „Дни на кариерата“ в секторите: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти!

Над 70 от водещите работодатели в България, сред които Sitel, 60К, IBM, Кауфланд, Coca-Cola Enterprises Services Bulgaria, D-Bank, Sutherland Global Services, International Human Resources - IHR, Unimasters Logistics, Lufthansa Technik, Baker Tilly in Bulgaria, CGL, KFC, GfK, Talent Hunter, TMF Group, Job Trust LTD, ще очакват вас и обновените ви резюмета в първия декемврийски ден между 10:00 и 17:00 часа във фоайето на Университета за национално и световно стопанство.

Чували сте за Personal Branding и все не сте успели да разберете точно как се прави и защо изобщо всички говорят за него? JobTiger Recruitment ще бъдат на „Дни на кариерата“, за да ви посъветват как да изградите своя уникален Personal Brand!

Ще ви очакваме на „Дни на кариерата – Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти“ на 1 декември между 10:00 и 17:00 часа във фоайето на Университета за национално и световно стопанство!

Допълнителна информация можете да получите от екипа на JobTiger:
E: events@jobtiger.bg
T: 02/4918 013 / 22
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Да отидеш на интервю за работа по пантофи и халат? 600 души направиха именно това с “Виртуални дни на кариерата”!

На 9 ноември, протече третото издание на най-иновативните и непринудени ВИРТУАЛНИ дни на кариерата. Кой по пижама от вкъщи, кой от някое модерно кафене, кой от университета между лекциите или в обедната почивка от работа, кой от Варна, кой от Великобритания, повече от 600 човека бяха в чата.

Не се бяхме сетили, че могат да се извият “виртуални” опашки от желаещи да початят с работодателите. Но факт! Добре че имаше възможност, докато чакат, да се включат в стаите за дискусии, към различните виртуални щандове.

Казано накратко – усилията ни в последните две години да популяризираме идеята вече дават резултат!

Буквално минути след края на изложението получихме и първите позитивни обратни връзки. Диана Ганюшкина от Komfo и Благородна Миладинова от IBM виждат събитието ни като нещо различно, което има потенциала да се превърне в бъдещето на първоначалния контакт с кандидати за работа. Думите им ни карат да вярваме, че посоката ни е правилна и ни мотивират да продължим да развиваме формата на виртуалните дни на кариерата.

Третото издание на Виртуалните дни на кариерата приключи, но не забравихме голямата награда – очила за виртуална реалност Freefly. Всеки посетител, провел поне три чата с работодатели, бе включен в томболата, а наградата отиде при Сами от Нигерия, който живее в Габрово.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Регистрацията за участие в HR Industry 2017 вече е отворена!

Шестото издание на единственото по рода си събитие ще се проведе на 9 февруари 2017 г. в Интерпред - СТЦ София.

Организатор е JobTiger, а организационен партньор - Интерпред - СТЦ София.

HR Industry е единствено по рода си изложение на компании, предоставящи услуги в сферата на човешките ресурси в България. HR секторът се развива изключително бързо, а успеха на бизнеса е все по зависим от човешкият ресурс. Компаниите полагат все по-големи усилия да удовлетворят, мотивират и развиват служителите си, а нуждата на професионалистите за споделяне и обсъждане на най-новите тенденции в бранша е в основата на създаденото изложение.

Предишните издания на HR Industry доказаха, че изложението се радва на голям интерес от страна на бизнеса и през 2017 година очакваме традиционната голяма посещаемост на събитието.

Запишете се за участие в изложението и ние ще ви предоставим възможността да представите и популяризирате своите продукти и услуги пред повече от 500 HR специалисти и мениджъри от най-големите компании в България.

При регистрация до 05.01.2017 г., можете да се възползвате и от промоционалните ни цени.

Ако сте пропуснали предишните издания на HR Industry, можете да усетите неповторимата атмосфера тук или на facebook страницата на събитието. Каталога от миналогодишното издание на събитието, вече е достъпен и online.

А ето и защо изложителите на HR Industry 2016 бяха толкова доволни.
XX-ти юбилеен международен сертификационен тренинг по кариерно консултиране GCDF

25 – 26 януари 2017 г.

Запишете се сега, за да получите специалната ни коледна отстъпка!

На 25 и 26 януари 2017 г. ще се проведе двадесетото издание на международния сертификационен тренинг по кариерно консултиране GCDF (Global Career Development Facilitator).

Ако планирате да внедрите система за кариерно развитие на персонал във Вашата компания или да повишите квалификацията си в областта на човешките ресурси, консултирането, коучинга и лидерските си умения, то тази програма е за Вас!

Основен фокус на тренинга е усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.

Над 2000 специалисти по човешки ресурси, мениджъри, психолози, учители, специалисти от кариерните центрове на висшите училища в България са обучени и сертифицирани през последните няколко години.

Предстоящо издание на тренинга: 25 и 26 януари 2017 г.

Коледна отстъпка: При заплащане през м. декември участниците могат да се възползват от специална коледна отстъпка от 10% от цената.

За записвания и допълнителна информация, може да се свържете с екипа на JobTiger на 02 49 180 24, 0888 379 386, gcdf@jobtiger.bg.
 
Интересно от JobTiger.tv
Георги Ножаров, Ericsson: „Ясната стратегия е от полза за всяка компания“

На 11 октомври станаха ясни победителите в петото юбилейно издание на ежегодното проучване ТОП ИКТ Работодател. За първа година организация от сектора на изнесените услуги оглавява класацията „ТОП ИКТ Работодател“. TSD Services е начело на подредбата, част от петото юбилейно издание на проекта на ICT Media и JobTiger.

След края на церемонията разговаряхме с Георги Ножаров, HR Manager в Ericsson Telecommunications Bulgaria. Той сподели, че компанията участва още от първото проучване и досега неведнъж е печелила същата награда, която взе и тази година – в категорията „Телекомуникации“.

  • Саймън Бароу: „Добрият бранд мениджър има способности и характер“
  • MentorMate: „Имахме план да станем най-добрите и успяхме“
  • 4 чести грешки в LinkedIn и как лесно да ги избегнем
  • Какво не ви казват за ръководните позиции
  • Hewlett Packard Enterprise: „Виртуални дни на кариерата“ са нов и иновативен начин да се срещнем със страхотни кандидати“
  • Televic/Demasys: „В региона на Пловдив индустрията изпитва сериозна необходимост от подготвени кадри“
  • Мотивационното писмо – нищо трудно
  • Последствията за внезапно сдобилите се с богатство
  • Стефан Ставрев, Hackafe: „Има поле за развитие и на embedded systems в Пловдив“
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Световният лидер в организирането на МВА събития се завръща в София за 19-ти пореден път!

На 24-ти ноември 2016 в София, хотел Балкан (Шератон) на едно място ще можете да се срещнете с топ международни бизнес университети от Европа и Северна Америка и престижни местни институции.

Есенната обиколка на Access MBA включва 125 международни бизнес университета и се провежда в 34 града в цял свят.

РЕГИСТРИРАЙ СЕ БЕЗПЛАТНО!