ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Предстои четвъртото издание на Business Leaders and HR Meetup
Business Leaders and HR Meetup е HR събитие без аналог за България, което има за цел да даде дългосрочни решения на основните проблеми, свързани с намирането на персонал, които стоят пред HR специалистите и собствениците на компании у нас.

В рамките на дискусионната програма, ще имате възможността да обмените гледни точки с бизнес лидери от различни сектори за това как се променя пазарът на труда извън София, какви са каналите за подбор – собствени, агенции, бюра по труда, кариерни центрове, особености. По време на останалите дискусии ще насочим вниманието Ви към взаимодействието между бизнеса и образованието и проблемите централен офис - локални подразделения и как ги решаваме?

Част от панелистите, които ще споделят своя опит в дискусиите са: Георги Бачев - Director of eCommerce & Managing Director of Bulgaria Operations в PFS; доц. д-р Константин Константинов - Зам. – ректор на Шуменски университет “Епископ Константин Преславски”; Захари Ганев Захариев -Главен изпълнителен директор на Херти АД; Светлозар Петров – Управител на JobTiger Ltd.

Четвъртото издание на Business Leaders and HR Meetup ще се проведе в гр. Шумен на 15 и 16 ноември 2018 г.

За допълнителна информация и записвания посетете www.jobtiger.bg/meetup/

Business Leaders and HR Meetup се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger, със съдействието на Audit Advice Associates и ТЕЛЕПОЛ.
Регистрацията за участие в HR Industry 2019 е отворена!

HR Industry е единственото по рода си изложение в България на компании, предоставящи услуги в сферата на човешките ресурси. Събитието ще се проведе на 7 февруари 2019 г., в Интерпред – СТЦ София.

HR Industry събира на едно място водещи компании, развиващи дейността си в сектора на човешките ресурси, за да представят своите услуги и да обсъдят тенденциите в управлението на персонала.

HR Industry 2019 ще се проведе на 7 февруари 2019 г., в Интерпред – СТЦ София. Всички компании, които искат да вземат участие в единственото специализирано за HR бранша в България изложение, вече могат да се регистрират. До 31 декември 2018 г. записванията ще бъдат на преференциални цени.

Събитието се организира от JobTiger, с финансовата подкрепа на MetLife. За информация и записвания: 2019.hrindustry.bg.
Наближава последното за тази година кариерно събитие от поредицата "Дни на кариерата"

Последното за годината специализирано кариерно събитие „Дни на кариерата”: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти ще се проведе на 29 ноември в София, в Университета за национално и световно стопанство (УНСС). В един ден стотици млади специалисти ще открият първата си работа или стаж в утвърдени български и международни компании.

Всички места за участие на работодатели в предстоящото събитие са заети. Ще се включат повече от 80 компании, сред които DISCORDIA, The Burgiss Group, Paysafe, Кауфланд България ЕООД енд Ко КД, JYSK, Банка ДСК, Ingram Micro, ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА, Банка Пиреос България АД. Сред тях се открояват представители на банковото дело, търговията, производството, застраховането, финансови и счетоводни фирми и много други. Независимо от разликите между тях, всички изложители са водени от съображението да открият добре подготвени и комуникативни млади хора. Иначе казано – те ще бъдат на изложението, за да открият своите бъдещи служители. Това безспорно е една отлична кариерна възможност.

Организатори на събитието са JobTiger съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата (МЦРК) на УНСС и Студентски съвет при УНСС.

Очакваме ви на „Дни на кариерата”: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти на 29 ноември 2018 г., във фоайето на Университета за национално и световно стопанство.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Представяне на резултатите по проект „Онлайн обучение за охранители за детекция на рисково и измамно поведение - EU PROTECT”

АСЕС ЕООД има удоволствието да Ви покани на събитие за представяне на резултатите по проект: „Онлайн обучение за охранители за детекция на рисково и измамно поведение - EU PROTECT”.

Дата: 9 ноември (петък) 2018г., от 09:30 часа
Място на провеждане: хотел Best Western PLUS, София бул. Цариградско шосе № 149, зала Еспланада 1

Основната цел на проекта е да допринесе за обогатяване на обучителните програми за охранители в контекста на съвременната обстановка в Европа, характеризирана от нарастващи рискове по отношение на обществената сигурност.

Програмата на събитието включва запознаване с основните теми на онлайн обучението, както и представяне на новия проект за държавен образователен стандарт за придобиване на квалификация по професията „охранител“. Повече за събитието и програмата може да откриете тук.
Специално предложение за абонамент за списание „Човешки ресурси“

Списание „ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ” е специализирано издание по актуални въпроси на човешките ресурси, което е на пазара вече 27 години.

Тук може да видите повече за специалното предложение за абонамент за списанието за 2019 г.: https://bit.ly/2SPz2fl

Ако имате въпроси или желаете да се абонирате за списанието, може да се свържете с Владислава Крумова, +359 2 4918 011.
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Запознайте се с най-новите тенденции в мениджмънта на PMDay 2018

Събитието за професионалната общност от ръководители на проекти и екипи ще се проведе на 23 ноември.

Нови технологии, бизнес умения и инструменти, емоционална интелигентност - това са трите акцента в новото издание на конференцията за мениджъри и професионалисти в управлението на проекти PMDay Bulgaria 2018. Събитието ще се проведе на 23 ноември. Конференцията се организира за 8-ма поредна година от PMI Bulgaria Chapter - българското представителство на международната организация за управление на проекти Project Management Institute.

В еднодневното събитие ще се включат лектори от различни сектори и държави, като са предвидени не само презентации и дискусии, но и практични работилници. Основната обединяваща тема е Project Management Intelligence или комплексният набор от знания и умения, нужни на съвременния ръководител на проекти, за да се справя успешно с работата си.

Част от темите на конференцията са:
Как изкуственият интелект навлиза в работата на специалистите по управление на проекти?
Какви нови инструменти могат да направят работата на PM-a по-лесна и приятна?
Как да управляваме екипи по-ефективно с помощта на емпатия и автентично лидерство?

Сред лекторите са имена като Марк Лахман и Мануел Пробст от PwC, PM обучителят Франк Търли, Петя Камбурова от Viber, Нина Проданова - Лозева от ITCE, Христо Христозов от The Business Institute и т.н.

За повече информация за събитието и лекторите, посетете сайта на PMDay 2018 и Facebook страницата на конференцията.