ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Продължава регистрацията за работодатели за Виртуални дни на кариерата 2020
На 16 юни 2020 г. ще се проведе седмото издание на Виртуални дни на кариерата – първото в България онлайн кариерно събитие, организирано от JobTiger. До момента събитието привлече 17 компании от разнообразни бизнес сектори.

В рамките на пет часа компаниите ще имат възможност да проведат кратки интервюта с мотивирани и отлично образовани млади хора. Така ще добият първоначална представа за кандидатите и ще могат да изберат най-подходящите за последваща комуникация. По този начин, в един период от годината, който неправилно се определя само като отпускарски, мнозина ще открият мечтаната позиция, а ред фирми ще се сдобият бързо и лесно с нови попълнения за екипите си.

А вече е отворена и регистрацията за търсещите работа за Виртуални дни на кариерата! Регистрация можете да направите от ТУК.

За записвания и допълнителна информация може да се свържете с екипа на JobTiger:
w: virtual.careerdays.bg/bg/employers
e: sales@jobtiger.bg
t: +3592491 80 20

Виртуални дни на кариерата се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Финал на инициативата „Колегата, който ме вдъхновява“

Изминаха 10 седмици и вече са определени 26-те финалисти от общо 102 номинирани в „Колегата, който ме вдъхновява“. Те получиха най-голям брой гласове в седмицата, в която са номинирани, като общият брой подадени гласове за цялата кампания е 4430. Сред тях има и мениджъри, и редови участници в екипите на най-различни фирми. Впечатляващо е, че в списъка на финалистите има и доста хора, които видимо нямат дълъг трудов стаж, но явно не годините, не длъжността, не големината на компанията е определяща, а човечността и щедростта към другите. И ако приемем, че всяка искра, запалена у някого да следва стремежите си и да се развива, е важна, то може би трябва да признаем, че не 26, а 102 е всъщност прецизната бройка на хората, които разбрахме, че са нейни носители.

Вижте видео от финала на инициативата в YouTube канала ни - https://www.youtube.com/user/JobTigerChannel и на сайта http://kolega.jobtiger.bg/
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Най-доброто време за оптимизиране на онлайн присъствието ви е сега - Employer Branding от JobTiger

В тези предизвикателни дни, екипът на JobTiger не спира да търси перспективи, фокусирайки се над възможностите и отправя поглед отвъд настоящата ситуация.

В последните месеци HR общността все повече заговори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка по време на криза. Как да запазим своя корпоративен образ в новата непредвидима реалност? Как да развием работодателския си имидж така, че кризата да се превърне във възможност сега и за в бъдеще да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?

Стабилното корпоративно лице е основен фактор за всички наши потенциални партньори, клиенти и служители, а всички ние сега сме в онлайн пространството.

В тази перспектива с гордост ви представяме единствената по рода си услуга Employer Branding профил.

Employer Branding – профилът на JobTiger.bg е специално разработен за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитие и просперитет на служителите си, за въвеждане на добри HR, социални и екологични практики.

Вашият Employer Branding – профил има за цел именно да скъси дистанцията, да ви отличи от останалите работодатели, и да ви представи под прожекторите. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията.

Услугата е активна за цяла календарна година и включва преференциално публикуване на неограничен брой брандирани обяви (с приоритетно показване) напълно безплатно. Брандираните обяви достигат до точните кандидати, и получават допълнително разпространение в различните канали на JobTiger.

Employer Branding услугата е на стойност 2 000 лв без ДДС.

Вижте работодатели, които вече използват услугата като Vivacom, Lidl и Музейко.
Променя ли се трудовото възнаграждение по време на извънредното положение?

Кодексът на труда в България не дава възможност за едностранно намаляване на трудовото възнаграждение от страна на работодателя.

Намаляване на размера на възнаграждението се допуска единствено по взаимно писмено съгласие на страните. Същевременно е възможно размерът на възнаграждението по време на извънредното положение да се повлияе от начина на организация на работата, който компанията ще реши да възприеме.

В тази статия ще разгледаме какво може да се случи със заплащането ви във връзка с някои ситуации, свързани с пандемията от COVID-19 - https://www.zaplatomer.bg/analyses/promenja-li-se-trudovoto-vznagrazhdenie-po-vreme-na-izvnrednoto-polozhenie/50607?
 
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG
Кога данните в Човешки ресурси говорят?

Всеки ден милиони служители плащат цената за грешни лидерски решения, защото организации боравят с данни, които подкрепят хипотезите им, вместо да взимат решения, базирани на данни. От известно време данните играят важна роля и в Човешки ресурси. Не всички организации обаче имат достатъчно опит в боравенето с такива данни. Има цели области от професията, в които няма никакви стандарти за това как и какво да измерваме. Има ли вашата организация стратегия за данните в Човешки ресурси?

Човешки ресурси би трябвало да бъде един от отделите във вашата фирма, който да работи най-много с данни. Служителите генерират огромно количество данни всеки ден и всички те имат отношение към бизнеса. В днешният свят, в който голяма част от процесите използват компютри, вашите служители оставят дигитален отпечатък навсякъде.

  • При дигитализацията става въпрос за хора
  • Кризата, в която живеем, е маратон, а не сто метра спринтово бягане
  • 10 умения, които водят до по-висока заплата
  • Как продължаваме след пандемията – рестарт и промяна в поведението
  • Какви са предимствата и недостатъците на прозрачното възнаграждение?