Двадесет години JobTiger – време за равносметка
Мисията на JobTiger e „Да създава стойност за хората, търсещи работа, бизнеса и обществото.“

Визията му е: „Да създава свят, изпълнен с целеустремени и вдъхновени хора, за които работата не е само средство за препитание, а е основен фактор за щастлив и пълноценен живот.“

Ценностите, от които се ръководим, са: доброта, самоусъвършенстване, компетентност, креативност, отговорност.

Започваме с това нашата история, понеже за нас това не са празни думи, а споделено разбиране за работата ни, общо светоусещане. Такова общо виждане на екипа е не само възможно, но и полезно и приятно. С времето се научихме и за какво да внимаваме още при подбора на новите колеги, така че да сме сигурни, че намираме съмишленици. „Веднъж Тигър, цял живот Тигър!“ е мотото на хората ни и за това ще споделим също.

Важно е да започнем с основата, за да може, като разказваме историята, да е ясно защо тя е такава, каквато е. Заради принципите в компанията и хората, които ги следват ден след ден и се водят при вземането на решенията си от тях.

В следващите седмици ще ви представим двадесет истории за двадесетте години на JobTiger. Да се разкажат тези истории е важно. JobTiger беше създаден през 2000 година и от тогава до сега изигра роля в доста процеси на пазара на труда в България. Нашата история е част от историята на пазара на труда и припомнянето ѝ може да осветли доста моменти от развитието му.

Какво е да си пионер в работата си? Какво е да създадеш и развиваш сайт (за работа) у нас? Как започнаха и се развиха кариерните форуми, кариерните центрове, кариерното консултиране в България? Как стартираха стажантските програми? Как се започна възобновяването на връзките между бизнеса и образованието? Как се създава HR общност? Как се прави масиран Employer Branding? Какво е корпоративната социална отговорност за една малка компания и как тя може да се мери с големите? И какво е общото между всички тези неща и как те се свързват в едно цяло?

Намираме, че тази история е любопитна, полезна и поучителна. Ще се потопим в годините назад и ще разкажем какво създадохме, какво променихме и как това промени света около нас и самите нас.

Приятно четене: https://jobtiger.tv/20-godini-jobtiger
 
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Очакваме ви на последното за 2020 година кариерно събитие в България – „Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти“
За първи път събитието Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и обслужване на клиенти ще се проведе изцяло онлайн. Във връзка с усложнената епидемична обстановка и следвайки заповед № РД-01-651/11.11.2020 г. на Министерство на здравеопазването, форумът, предвиден да се проведе в УНСС, ще се премести на платформата на Brazen Technologies (онлайн платформа №1 за кариерни форуми в света) на 1 декември 2020 г. от 11:00-17:00.

Над 30 компании, сред които Филип Морис България, А1, ЗК Лев Инс, БНП Париба Пърсънъл Файненс, ще вземат участие във виртуалния форум и всички те ще търсят своите нови попълнения в изброените бизнес сектори.

Форумът може да се похвали с още една новост - за първи път на виртуално събитие на JobTiger работодателите и търсещите работа ще могат да изпробват видео функционалност към вече добре познатите текстови чатове.

Регистрацията за форума е лесна, бърза и напълно безплатна, а участието може да се случи от всяка точка на света.

Очакваме ви на 1 декември на https://app.brazenconnect.com/a/jobtiger/e/NBp7b
Календар Събития 2021 и JobTiger Wallet - за повече гъвкавост в планирането

Традиционно през ноември излиза събитийният календар на JobTiger за следващата година и този ноември не прави изключение. Календарът за 2021 година е по-гъвкав, адаптивен и с планиране на събития на живо, както и онлайн за най-знаковите кариерни форуми в страната. За първа година и звездният четвъртък на HR бранша – HR Industry ще се проведе изцяло онлайн.

През 2021 г. очаквайте:
  • Национални дни на кариерата 2021 - на живо и виртуално;
  • HR Industry 2021 - за първи път само онлайн;
  • Виртуални дни на кариерата 2021;
  • Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг - на живо и виртуално;
  • Дни на кариерата в икономическия сектор - на живо и виртуално.

За още по-сигурно и комплексно обслужване на събитията и услугите стартира и предплатеният план JobTiger Wallet - за по-лесна адаптация към бързите промени и възможност клиентите да получат услугите си точно когато им трябват и на по-добра цена.

Планирането се превърна в сложно начинание през 2020, но с правилните инструменти и партньори може да бъде ключово за резултатите в бъдеще.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Очаквания на IT специалистите при избор на работа – говорихме с 450 специалиста

В рамките на 2 седмици направихме проучване сред IT специалистите в страната относно техните нагласи и предпочитания при обмисляне и избор на нова работа.

Една от целите ни е да разберем актуалните очаквания на специалистите и по този начин да подпомогнем комуникацията между тях, работодателите и, в частност, тази със специалистите подбор.

В проучването се включиха 453 IT специалисти, които ни споделиха кои са факторите при избор на компания и вид работа, какви са очакванията относно заплащане, допълнителни придобивки и комуникация със специалистите по подбор.

От включилите се в проучването, 62% са старши специалисти, следвани от 31% средно ниво и 7% младши.

Вижте част 1 от проучването в JobTiger.TV.
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg е силен канал за комуникация и представяне

ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!

Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.

Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.

Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.

Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.

Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.

За индивидуален поход към Вашите нужди и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
ОНЛАЙН сертификационно обучение на кариерни консултанти по програмата GCDF

Фондация на бизнеса за образованието организира ОНЛАЙН сертификационно обучение за кариерни консултанти, което ще се проведе през декември 2020 и януари 2021 (датите ще бъдат уточнени допълнително). Насочено е към специалисти от частния и неправителствения сектор, както и публични организации (Центрове по кариерно ориентиране / подкрепа за личностно развитие, общини, бюра по труда, училища и др.).

Обучението се провежда по международната програма Global Career Development Facilitator, по която от 2005 г. досега у нас са обучени над 1000 специалисти, практикуващи в средното и висшето образование, бизнеса, неправителствени организации и институции. Освен в България, програмата се прилага в Румъния, Македония, Гърция, Турция, Кипър, Германия, Португалия, САЩ, Канада, Австралия, Нова Зеландия, Китай, Япония, Тайван и др. Повече информация за сертификата можете да намерите на: http://bulgaria.nbcc.org/bg/ (на български).

Водещ на обучението е Наталия Николова – психолог и обучител, с богата специализация и практика в сферата на личностното развитие, кариерно консултиране и човешките ресурси. По време на цялото обучение тя ще бъде на разположение на обучаемите за споделяне на опит, обратна връзка и насоки.

Таксата е 480 лв. с ДДС и включва 120 часа обучение, материали и супервизия и издаване на международен сертификат, валиден за период от 5 години.

Записване – до 30.11.2020 на имейл Nevena.Rakovska@gmail.com.
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Присъединете се към първото онлайн издание на Битката за талантите!

Как се справят спецалистите от различни компании с предизвикателствата на 2020? Кои са новите стратегии на HR-експертите и специалистите по комуникации и маркетинг, за да останат техните компании на върха? Кой ръководи employer branding кампаниите и какви промени донесе 2020 в комуникациите?

Има ли нужда от по-близка координация на усилията и как да използвате следващото поколение макретинг за привличане на таланти? Какви са особеностите на новото поколение служители?

Най-добрите практики при изграждането на работодателска марка ще се дискутират в предстоящото четвърто издание на работодателския форум “Битката за талантите” на 15 декември 2020.

Сега имате възможност да се регистрирате със специална отстъпка от 50%.

Тази година сред говорителите на събитието са изявени специалисти, които ще разкрият най-добрите стратегии.

Остават броени дни до 15 декември 2020 година. Форумът ще се проведе онлайн.
Вземете своя специален билет само за EUR 15. Местата са ограничени!

Регистрирайте се на: talents.b2bmedia.bg