ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Остава само месец до старта на най-големия кариерен форум у нас - Национални дни на кариерата 2021
Въпреки извънредната обстановка 20-ото юбилейно издание на най-големия кариерен форум в България „Национални дни на кариерата“ ще даде възможност за живи срещи и виртуални интервюта между работодателите и търсещите работа.

За пръв път по време на онлайн изданието на Национални дни на кариерата 2021 на 8 април работодателите могат да се включват директно с презентации и уъркшопове. Вече е възможно работодателите да заявят опция за живо представяне – презентация, излъчвана по време на самото събитие.

Все още има свободни места за участие на работодатели в събитията. Как да регистрирате Вашата компания за участие на форума, можете да разберете на тази страница.
Детайли за спонсорските пакети и допълнителните рекламни опции може да видите тук.

Кога и къде ще се проведат „Национални дни на кариерата” 2021?
 • Виртуален ден – 8 април 2021 г.
 • Варна – 10 май 2021 г.
 • Пловдив – 12 май 2021 г.
 • София – 18-19 май 2021 г.
 • Габрово – Очаквайте скоро нова дата за провеждане.
 • Русе – Очаквайте скоро нова дата за провеждане.
 • Свищов – Очаквайте скоро нова дата за провеждане.
Регистрацията за кариерните събития на JobTiger продължава

След Национални дни на кариерата събитията на JobTiger продължават с осмото издание на първото в България изцяло онлайн кариерно събитие - Виртуални дни на кариерата, които ще се проведат на 10 юни 2021 г.

Есенните събития на JobTiger ще стартират с „Дни на кариерата” в секторите: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг. Форумът ще се проведе в София на 7 октомври 2021 г., в Пловдив на 12 октомври 2021 г., във Варна на 14 октомври 2021 г., в Габрово на 19 октомври 2021 г. и Виртуален ден - на 20 октомври 2021 г.

Последното кариерно събитие за годината - „Дни на кариерата”: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти ще се проведе на 23 ноември 2021г. в УНСС и виртуално на 25 ноември 2021 г. в платформата на Brazen Technologies.

Повече информация във връзка със събитията, таксите за участие и начините на регистрация можете да откриете в Годишният календар на JobTiger, както и в страницата на всяко събитие.

През настоящата година по-гъвкавият подход ще бъде търсен от всички ни за повече ефективност. Ето защо, въпреки че дори и в HR бранша цените на услугите се покачват, JobTiger не само ще задържи, но и ще намали цените за участие в събитията си! С новия предплатен план JobTiger Wallet компаниите вече могат да постигнат най-добрите резултати чрез най-подходящите за текущите условия решения. JobTiger Wallet е начинът компаниите да намалят разходите си, като в същото време се възползват от повече свобода в планирането по време на пандемия, за да могат и през идната година да се срещнат първи с някои от най-добрите кандидати на пазара на труда.

Възползвайте се и от специалните ни предложения за ранно записване на преференциални цени.

Оставаме на разположение, в случай, че е необходима допълнителна информация и съдействие:
events@jobtiger.bg
+359 884 086 003
+359 884 070 906
+359 882 364 456
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
От началото на годината обявите за работа в сектор „Хотелиерство и ресторантьорство“ са нараснали с 376%

Предложенията за работа във всички отрасли през февруари 2021 г. са били с 13% по-малко от тези през февруари 2020 г.

За втори пореден месец беше отчетена положителна тенденция на нарастване на публикуваните обяви за работа у нас. Общият им брой през февруари е с 13% повече от този през януари, сочи актуалното месечно изследване на HR компанията и кариерен сайт JobTiger. В сравнение с февруари 2020 г. обаче, който бе и последният месец преди възникване на корона кризата, обявите са с 13% по-малко.

Осезаем бум в сектор „Хотелиерство и ресторантьорство“
Още в средата на изминалия месец започна да се наблюдава значително покачване на броя на публикуваните предложения за работа в този сектор, като в края на февруари увеличението бе с цели 139%. От началото на годината броят на обявите за работа в този отрасъл се е покачил с 376%. Разбира се, основна причина за този ръст бе очакваната през месеца промяна на противоепидемичните мерки и частичното разрешаване на посещенията в заведения за хранене и развлечения.

Вижте каква е ситуацията в останалите сектори в JobTiger.bg.
Вашият Employer Branding профил на JobTiger.bg с 10% отстъпка до края на м. март

ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!

Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.

Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.

Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.

Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.

Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.

За индивидуален поход към Вашите нужди, отстъпка с JobTiger Wallet и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
Умения за работа през 2021, които всеки трябва да има

2020 г. си отиде, но за голяма част от хората тя беше трудна. Поради пандемията от COVID - 19 настъпи както здравна, така и икономическа криза, която принуди хората да търсят нови начини да свържат двата края, в обстоятелства, които някои наричат „новото нормално".

Една от най-големите промени, настъпили през 2020 г., е преминаването от работа в офис към дистанционна работа. Има ли промени и в ключовите умения, които работодателите ще търсят през 2021 г.?

Вижте някои от най-популярните задължителни професионални умения за 2021 година в Zaplatomer.bg.
Audit - най-новата умна платформа за оценка на езикови умения

Нова, умна платформа за езиков одит

Audit by Intellect е иновативна платформа за проверка на знанията по чужди езици. Разработката на платформата е плод на дългогодишна работа и професионален опит на езикови експерти на езикови училища “Интелект” и на развойната дейност на студио “Фундаментал”. Опитът, който Интелект има в езиковата проверка и в провеждането на изпити за големи и малки компании, подкрепен с дигиталната и технологична иновация, превърна Audit една от предпочитаните платформи на специалистите в областта на човешките ресурси. Сега повече отвсякога преценката на нивото на езикова компетенция е точно, надеждно и ценово еластично.

Предимства на одитиране през платформата Audit на Intellect. - Бърз и лесен одит на всеки кандидат
- Качествена обратна връзка
- Професионално подаден репорт за постижения
- Сигурна и утвърдена методика на оценяване
- Възможност за персонализация

Свържете с нас – www.intellect.bg, да създадем Ваш корпоративен профил, в който да можете да заявявате кандидатите за одитиране.
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Лятна Стажантска програма на ЕVN „Младежи с бъдеще“ 2021 г.

Старт на кампанията по набиране на кандидати

Конкретните позиции може да откриете в интернет страницата на компанията www.evn.bg, меню „Кариери” на следния линк: EVN - За студенти.

Програмата на EVN България „Младежи с бъдеще“ е доказал се източник на бъдещи сътрудници за организацията през годините и предоставя отлични възможности за реализация на млади хора с желание за развитие и потенциал.