ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Календар събития на JobTiger 2022
Радваме се да ви споделим Календар събития на JobTiger 2022.

ТУК ще откриете информация, цени, отстъпки за ранна регистрация и линкове с повече подробности.

В календара екипът на JobTiger позиционира 21-то издание на Национални дни на кариерата и двата специализирани форума през есента: Дни на Кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг и Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти. Събития се планират с провеждане на срещи на живо в университетските градове и виртуално на специализираната платформа на Brazen. Не е изпуснат и ветеранът на онлайн форумите в страната - Виртуални дни на кариерата с фокус специалисти с опит.

За всички нас планирането, участието и провеждането на събития беше предизвикателство за последните почти две години. Можем гордо да заявим, че със споделени сили станахме експерти в гъвкавото управление и адаптацията. С поглед към предстоящата година си пожелаваме възможности за по-дългосрочни планове и по-стабилни условия. За всичко останало и вашето спокойствие - и тази година е наличен JobTiger Wallet – за по-гъвкаво управление на вашите събитийни планове.

За въпроси, предложения и планиране на участия може директно да се свържете с екип Събития на JobTiger на events@jobtiger.bg и +359 2 49180 10
Готови ли сте за последното за 2021 г. събитие от поредицата „Дни на кариерата“?

Вече стартира регистрацията за събитията на JobTiger през 2022 г., но на 25 ноември ви очакваме виртуално на Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти.

В събитието ще вземат участие повече от 25 компании. Всички те ще се включат, за да открият добре подготвени и комуникативни млади хора, иначе казано, за да открият своите бъдещи служители.

По време на Дни на кариерата младите хора ще имат възможността да научат повече подробности за компаниите, да разберат същността на работата и да се запознаят с вакантните позиции, обявени от тях.

Регистрацията за участие на работодатели все още е отворена. Повече информация може да получите и от екипа на JobTiger:
careerdays.bg/bg/economy-careerdays/registration
events@jobtiger.bg
+359 88408 6003

Вход за посетители онлайн e СВОБОДЕН, със задължителна регистрация: https://app.brazenconnect.com/a/jobtiger/e/3bw87

Събитието се организира от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС, под патронажа на Ректора на УНСС.
Звездният четвъртък на HR бранша се завръща на живо на 10 февруари

Звездният четвъртък на HR бранша ще бъде на 10 февруари 2022 в Интерпред СТЦ, София. Удобството на виртуалните събития носи своите позитиви, но сме сигурни, че всички бихме се радвали на живи срещи с професионалистите в бранша.

Регистрацията за изложители вече е отворена и ще се радваме да планирате вашето позициониране под звездните прожектори.

HR Industry е най-подходящата платформа за промотиране на нови продукти, услуги и инициативи за HR бранша. Изложението в началото на годината представя новости и тенденции, които ще определят работата в бранша през цялата година. За повече информация можете да се свържете директно с екипа на JobTiger.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Отново ръст на обявите за дистанционна работа

В повечето сектори се отчита спад на предложенията през октомври, появява се изискване при някои длъжности за притежаване на зелен сертификат.

През октомври наблюдаваме спад на публикуваните обяви за работа. Броят им е почти 44 000 и е намалял с 8,4% спрямо септември, като на годишна база той все още е с 55% повече от октомври 2020г.

Най-стабилен продължава да бъде секторът „ИТ“. Въпреки лекия спад на предложенията през септември, през октомври отново наблюдаваме ръст от 6% в този отрасъл. Освен него единственият сектор при който също наблюдаваме увеличение на предложенията е „Счетоводство, одит, финанси“, като ръстът на обявите е 1,4%.

При всички останали сектори броят на обявите през октомври е намалял както следва:
„Маркетинг и реклама“ (-2,8%), „Административни и обслужващи дейности“ (-3%), „Производство“ (-7%), „Строителство“ (-9%), „Търговия и продажби“ (-13%), „Здравеопазване и фармация“ (-15%), „Логистика и транспорт“ (-15%) и „Хотелиерство и ресторантьорство“ (-28%).

Вижте целият анализ на JobTiger за м. октомври в JobTiger.bg.
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg - силен канал за комуникация и представяне

В последната година HR общността по света все по-усилено говори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка именно след бурните промени през 2020. Светът става все повече дигитален и компаниите имат нужда от все повече и разнообразни онлайн канали за комуникация.

Employer Branding услугата на JobTiger.bg е именно такъв онлайн канал за комуникация в полза на кандидата, където цялата важна за него информация може да бъде показана в синтезиран вид. Създадена е именно за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитието и просперитета на служителите им и за въвеждането на добри HR, социални и екологични практики.

Вашият Employer Branding е независим канал, който има за цел именно да скъси дистанцията между вас и подходящите служители, да ви отличи от останалите работодатели и да разгласява информация за най-отличаващото ви на пазара на труда. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията. Каналът разгласява информацията и по установените канали и социалните мрежи на JobTiger.

Вижте профилите на работодатели, които вече използват услугата като Axway, АББ България, Schwarz IT Bulgaria, Telenor Bulgaria EAD, Лидл България, Cargill Bulgaria и разберете как да се отличите и вие с вашия работодателски профил.

Цената на Employer Branding услугата е 2000 лв. без ДДС за година и включва и публикуването на неограничен брой корпоративни обяви.

Предизвикателствата за привличане и задържане на подходящи кандидати се превръщат в централен въпрос за дългосрочните политики на много компании. На фокус се поставят дългосрочните инвестиции в развиване на работодателската марка.

Нищо не е по-показателно за една компания от поведението ѝ по време на динамично променяща се среда. Стабилното, сигурно и надеждно корпоративно лице е основният фактор, който вдъхва доверие у потенциалните партньори, клиенти и служители.

Как да запазим своя корпоративен образ? Как да развием и комуникираме работодателския си имидж, така че да се възползваме максимално от възможностите (сега и за в бъдеще) и да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?

В JobTger.tv представихме няколко препоръки как да се адаптирате и да извлечете оптимални ползи за компанията: https://jobtiger.tv/hr-industriya/employer-branding/employer_branding_2021
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Access MBA на 27 ноември и Access Masters на 25-и ноември в България

Готов ли си да се запознаеш със съмишленици и да разгърнеш лидерския си потенциал?
Участвай в Access MBA на 27 ноември и Access Masters на 25-и ноември в България. По време на събитията ще имаш възможността да говориш с представители от някои от най-добрите бизнес университети от Австрия, Холандия, Великобритания и други, както и да участваш разнообразни дейности и интерактивни формати.

Топ 3 предимства, от които можеш да се възползваш на Access Masters:

1. Персонализирани напътствия и ориентация. По време на събитието ще имаш личен консултант, който ще те насочи към най-добрите за теб програми за Бизнес, Мениджмънт и Финанси.

2. Разнообразни уъркшопи, презентации и дискусии. Говори с представители от IE University, Hult Business School, ESADE, Bologna Business School и много други. Ти избираш как да опознаеш най-добрите университети по лесен и интересен начин.

3. Възможност за стипендия. В края на всеки сезон Access Masters награждава един бъдещ студент със стипендия от 1 000 EUR, за да подпомогне финансирането на обучението.

4. Информация за финансиране. Подготвили сме интерактивни уебинари с полезна информация за финансиране на избраната от теб програма.

Регистрирай се безплатно за събитието Access Masters на 25 ноември!
Регистрирай се безплатно за събитието Access MBA на 27 ноември!