ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Звездният четвъртък на HR бранша отново ще е на живо през 2022
HR Industry е единственото изложение в България, представящо услуги и продукти за управление на човешките ресурси.

Звездният четвъртък на HR бранша ще бъде на 10 февруари 2022 в Интерпред СТЦ, София. Удобството на виртуалните събития носи своите позитиви, но живите срещи с професионалистите в бранша също имат своето преимущество.

Не е нужно да ходиш на всички браншови събития, за да се запознаеш с тенденциите и новостите при HR услугите. Достатъчно е да бъдеш на HR Industry!

HR Industry е най-подходящата платформа за промотиране на нови продукти, услуги и инициативи за HR бранша.

Регистрацията за изложители и отстъпки за ранно записване: 2022.hrindustry.bg
Планирайте 2022 г. с JobTiger.events!

Само преди три седмици нашият екип „Събития“ отново обяви целия календар с всичко, което предстои да организира през следващата година. В календара ще откриете информация, цени, отстъпки за ранна регистрация и линкове с повече подробности.

С негова помощ Вие също бихте могли да планирате участието си в изложенията ни през цялата година. В календара екипът на JobTiger позиционира 21-то издание на Национални дни на кариерата и двата специализирани форума през есента: Дни на Кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг и Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти. Събития се планират с провеждане на срещи на живо в университетските градове и виртуално на специализираната платформа на Brazen. Не е изпуснат и ветеранът на онлайн форумите в страната - Виртуални дни на кариерата с фокус специалисти с опит.

За всички нас планирането, участието и провеждането на събития беше предизвикателство за последните почти две години. Можем гордо да заявим, че със споделени сили станахме експерти в гъвкавото управление и адаптацията. С поглед към предстоящата година си пожелаваме възможности за по-дългосрочни планове и по-стабилни условия. За всичко останало и вашето спокойствие - и тази година е наличен JobTiger Wallet – за по-гъвкаво управление на вашите събитийни планове.

До края на годината и Вие може да се възползвате от специалните ни предложения за ранно записване на преференциални цени.

За въпроси, предложения и планиране на участия може директно да се свържете с екип Събития на JobTiger на events@jobtiger.bg и (+359) 2 49180 10
Звезден екип от говорители в петото издание на “Битката за талантите”

Работодателският форум ще се проведе онлайн на 10 декември 2021!

Най-добрите практики при изграждането на работодателска марка ще се дискутират в предстоящото ново издание на “Битката за талантите”.

Не само, че 2021 донесе много промени на работното място, но тази година ще остане в историята и с новите начини за правене на бизнес, за изграждане на успешна работодателска марка и за управление на талантите. Форумът тази година ще постави акцент върху новите подходи и ще разшири и допълни темите от предишните издания с различни подходи и нестандартни гледни точки.

В това издание на събитието ще бъде представено специално проучване на тема: "Глобални тенденции в привличането и задържането на таланти", проведено от международната агенция Mercer Marsh Benefits.

Сега имате възможност да се регистрирате със специална отстъпка от 50%.

В отделните презентации международен екип от лектори ще представи различни гледни точки към актуалните теми на пазара на труда.

Ще се дискутират горещи теми като промяната в очакванията и какави нови стартегии ще се прилагат през 2022, иновациите при ангажиране на служителите, позициониране на компаниите като атрактивни работодатели, различните техники за привличане и задържане на талантливи служители, както и стратегиите за community branding в дигитална среда.

Вижте пълния списък с говорители на: https://talents.b2bmedia.bg
Представяне на иновативна интервенция за засилване на екипната работа

Каним Ви на онлайн представяне на иновативни инструменти за работа със символи, които са насочени към мениджъри в областта на човешките ресурси, организационни консултанти, собственици на малък и среден бизнес. Целта е тези инструменти да се използват напълно безплатно в работата с екипи, след като професионалистите, които работят за развитието на екипите в организацията, се запознаят и обучат с инструкциите за прилагане, както присъствено, така и онлайн, демонстрационните видеа и приложните материали.

Пълна информация за инструментите можете да откриете на сайта на проекта SOCS, съфинансиран по програма Еразъм+: https://socs-project.eu/

Един от разработените иновативни инструменти се нарича „В процес на изграждане“ и е посветен именно на подобряването на екипната работа. Повече за инструмента можете да откриете и използвате напълно безплатно на този линк: https://bit.ly/3HTK4tf.

Екипът на Хепинес Академи и JobTiger ще Ви представи в подробности инструмента „В процес на изграждане“ и ще Ви сподели защо и как да го използвате в онлайн сесия на 30 ноември от 11 часа в платформата ZOOM.

За повече информация ни пишете на office@happipnessacademy.eu или ни се обадете:
Валя Данкова, тел.: 0885049557
Любов Кирилова, тел.: 0878997998
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
На 25 ноември за дванадесети път се проведоха „Дни на кариерата“ в икономическия сектор

На 25 ноември от 11:00 до 17:00 ч. онлайн, на платформата на Brazen Technologies, се проведоха 12-ите „Дни на Кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти“. Традиционно, събитието се организира от HR компания и кариерен сайт JobTiger съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС.

Десетки водещи български и международни компании имаха виртуални щандове, на които всеки желаещ можеше да разговаря с представителите на съответните фирми за свободните позиции при тях, както и за всичко, което може да е интересно на кандидатите: перспективите пред младите специалисти, видовете предлагани обучения, детайли от работата в конкретната компания и др. Срещите се проведоха във формат по избор: чат, аудио или видео разговор.

Интересен момент в онлайн изложението бе възможността специалистите по подбор да разглеждат предварително профилите на кандидатите и да канят на срещи тези от тях, които отговарят на търсенията им.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg - силен канал за комуникация и представяне

В последната година HR общността по света все по-усилено говори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка именно след бурните промени през 2020. Светът става все повече дигитален и компаниите имат нужда от все повече и разнообразни онлайн канали за комуникация.

Employer Branding услугата на JobTiger.bg е именно такъв онлайн канал за комуникация в полза на кандидата, където цялата важна за него информация може да бъде показана в синтезиран вид. Създадена е именно за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитието и просперитета на служителите им и за въвеждането на добри HR, социални и екологични практики.

Вашият Employer Branding е независим канал, който има за цел именно да скъси дистанцията между вас и подходящите служители, да ви отличи от останалите работодатели и да разгласява информация за най-отличаващото ви на пазара на труда. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията. Каналът разгласява информацията и по установените канали и социалните мрежи на JobTiger.

Вижте профилите на работодатели, които вече използват услугата като Axway, АББ България, Schwarz IT Bulgaria, Telenor Bulgaria EAD, Лидл България, Cargill Bulgaria и разберете как да се отличите и вие с вашия работодателски профил.

Цената на Employer Branding услугата е 2000 лв. без ДДС за година и включва и публикуването на неограничен брой корпоративни обяви.

Предизвикателствата за привличане и задържане на подходящи кандидати се превръщат в централен въпрос за дългосрочните политики на много компании. На фокус се поставят дългосрочните инвестиции в развиване на работодателската марка.

Нищо не е по-показателно за една компания от поведението ѝ по време на динамично променяща се среда. Стабилното, сигурно и надеждно корпоративно лице е основният фактор, който вдъхва доверие у потенциалните партньори, клиенти и служители.

Как да запазим своя корпоративен образ? Как да развием и комуникираме работодателския си имидж, така че да се възползваме максимално от възможностите (сега и за в бъдеще) и да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?

В JobTger.tv представихме няколко препоръки как да се адаптирате и да извлечете оптимални ползи за компанията: https://jobtiger.tv/hr-industriya/employer-branding/employer_branding_2021
Delifideli – различните шоколадови изкушения! Изненадай колегите с вкусен и уникален подарък

Какво предлагаме:
  • Авторски шоколадови бонбони, с пълнежи от ядки, сушени плодове, ганаши, годжи бери, шам фъстък и матча, боровинки с маскарпоне, кайсия с амарето и още много други. Изискани кутии с 3, 5, 6, 9, 15 или 25 бонбона, които могат да бъдат брандирани, ръчно надписани и подходящо опаковани за всеки отделен случай.
  • Кремове и шоколади по специална рецепта с кокосова захар и кокосово мляко. Различни размери бурканчета - от миниатюрни до 200 гр. и могат да бъдат брандирани или с лично послание за всеки Ваш клиент или колега!
  • Уникален шоколадов чипс: сладка плочка с плодове и коледни подправки, с печен сусам, карамелизиран кокос с кокосова захар, малдонска сол и какаови парченца.
  • Глазирани плодове и коледни сладки, само от шоколад, плодове и ядки.
  • И това не е всичко - https://www.delifideli.bg/products!
Защо да ни опитате?
Защото правим наистина вкусен шоколад!
Delifideli е единственото шоколадово ателие, в което изработваме пълнежите на бонбоните с кокосова сметана, истински плодове и редукции (не с есенции и овкусители) и ядки, като много от вкусовете ни са подходящи и за хора с непоносимост към млечни продукти.
Нашите шоколадови изкушения са без соев лецитин, хидрогенирани мазнини, глюкоза и инвертна захар.

Защо да ни изберете?
Ние Ви гарантираме, че подаръка който правите на колегите или клиентите си е уникален. Той е специално приготвен за тях и вашето събитие или повод, защото сме избрали нашите шоколадови вълшебства да не се предлагат в магазините.
Ние се стремим да помогнем на нашите клиенти да създадат уникална емоция и се грижим за всеки детайл. Независимо дали става дума за кутия с бонбони, персонализиран шоколад или корпоративен брандинг на колекция от бонбони, ние го правим със страст и отдаденост!

Свържете се с нас сега, за да Ви помогнем да изненадате колегите по най-сладкия начин!
За поръчка и въпроси: info@delifideli.bg или 0889603347
 
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG
HR Marketplace: Включете се в анкетата ни за емоционалното и психично здраве на работното място

Екипът ни провежда анонимна анкета сред работещите в български компании от всички икономически сектори на тема “Емоционално и психично здраве на работното място”.

Целта на въпросника е да разберем какви фактори се намесват в работния процес, доколко те повлияват на благосъстоянието и ефективността на работното място и доколко компаниите подпомагат психичното здраве на хората в екипите като част от политиките им да осигурят продуктивен работен процес. Каним ви да споделите личния си опит и наблюдения!

  • Работодателите нямат право да задължат служителите си да се ваксинират
  • HR Marketplace: Моят работен баланс - програма за здраве и мотивация