Описание
Обявата е изтекла.
СПЕЦИАЛИСТ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
Приемат поръчки по телефона и активно прозвъняват клиентите.
Следят за организирането на поръчката и подготвят документите към клиентите.
Развиват отношенията с клиентите за увеличаване на продажбите и подобряване пакета от услуги.
Работи в екип с търговските представители.

Компанията предлага
Mного добро възнаграждение обвързано с резултата, млад и ентусиазиран екип, стимулираща работна среда.
Изисквания към кандидата
Отлични комуникационни, презантационни и убеждаващи умения.
Позитивно мислене, самодисциплина, ефективно управление на времето и територията.
Гъвкавост и методичност в отношенията.
Про-активност и инициативност, нагласа за поемане на отговорностти.
Приятен глас и ниско ниво на грешки при работа с компютър.