Информация за пресата

Дейвид Миърман Скот идва в България, за да бъде лектор на първото издание на Marketing Master

сряда, 20 юни 2012
Световният лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии - Дейвид Миърман Скот - ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите на първия си семинар у нас. New Marketing Masterclass с американския специалист ще се проведе на 8 ноември 2012 в София и ще включва теми като:
  • Маркетингът преди уеб;
  • Правилата на уеб маркетинга;
  • Видове клиенти и достигане директно до тях;
  • Създаване на маркетинг съдържание за вашите клиенти;
  • Бизнес блог;
  • Онлайн видео;
  • Социални мрежи - Twitter, Facebook и други;
  • SEM - Маркетинг за търсещи машини;
  • Маркетинг и ПР в реално време;
  • Създаване на "World Wide Rave";
  • Разработване на онлайн маркетинг стратегия.
През по-голямата част от кариерата си Дейвид М. Скот е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация "Нюзедж" и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на "Найт - Райдър” (една от най-големите вестникарски компании).

Световният специалист в онлайн комуникациите е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра:
  • "Новите правила в маркетинга и в PR" - шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика.
  • "Маркетинг и PR в реално време”  - достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today.
  • "Newsjacking" - книгата, която се предизвика огромен интерес по целия свят.
За повече информация и регистрация за New Marketing Masterclass с Дейвид Миърман Скот, моля, посетете сайта на събитието!

Семинарът ще бъде на английски език с осигурен симултанен превод на български език.

Организатор на събитието е фирма Web and Events Ltd.
Назад
Zaplatomer Banner