за повече информация:
0886 696 275
П В С Ч П С Н
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
  • Д-р Александър Чернев, преподавател в Kellogg School of Management - Меката на маркетинга, със семинар за лайфстайл брандинг

    понеделник, 19 ноември 2012
    AUBG
    Executive МВА на Американския университет в България представя:

    Д-р Александър Чернев, преподавател в Kellogg School of Management - Меката на маркетинга,
    със семинар за лайфстайл брандинг

    21 ноември (сряда) от 19 ч., Център за образование и култура „Илиев” на АУБ в София
     
    Световнопризнатият учен и маркетинг консултант д-р Чернев, който преподава във водещото световните класации Kellogg School of Management заедно с маркетинг гуруто Филип Котлър, ще изнесе лекция за лайфстайл брандинг в София. Д-р Александър Чернев ще обсъди:
    • Взаимоотношенията потребител:бранд;
    • Рисковете при лайфстайл позиционирането;
    • Промени/разместване в съревнованието при брандовете;
    • Брандовете и съвременното комуникационно обкръжение;
    Специалисти твърдят, че една от важните и бързо развиващи се тенденции в съвременния маркетинг е лайфстайл брандинга. При позиционирането на марките вече не се набляга толкова върху специфичните им преимущества, а по-скоро има стремеж те да бъдат обвързани с начина на живот на потребителите. По този начин дадена марка предоставя на потребителя възможност да се асоциира с определен начин на живот и така връзката с потребителя преминава на друго, по-лично ниво. Лайфстайл брандингът кара хората да гледат на марката като на приятел.

    Участниците ще могат да почерпят знания за горепосочените концепции от д-р Чернев, а след презентацията му ще могат да зададат и своите въпроси. Семинарът ще се проведе на 21 ноември от 19 часа в Центъра за образование и култура „Илиев” на АУБ в София, Студентски град.

    За лектора:

    Д-р Александър Чернев е преподавател по маркетинг в Kellogg School of Management, Northwestern University, САЩ. Той има докторска степен по бизнес администрация от университета "Дюк". В научните си изследвания д-р Чернев използва теории и концепции, свързани с потребителското поведение и взимането на решения, с цел създаване на успешен корпоративен брандинг и стратегии за управление на потребителите. Неговите изследвания са публикувани във водещи издания, сред които Business Week, The Wall Street Journal, The New York Times и др. Д-р Чернев съветва компании по целия свят в сферата на маркетинговите стратегии, бизнес иновациите, брандинга и управлението на клиенти.

    За допълнителна информация, моля свържете се с Албена Кехайова на тел.: 073 888 215 или мобилен: 0888 80 17 48.