за повече информация:
0886 696 275
П В С Ч П С Н
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
  • Дейвид Миърман Скот идва в България, за да бъде лектор на първото издание на Marketing Master

    сряда, 20 юни 2012
    Световният лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии - Дейвид Миърман Скот - ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите на първия си семинар у нас. New Marketing Masterclass с американския специалист ще се проведе на 8 ноември 2012 в София и ще включва теми като:
    • Маркетингът преди уеб;
    • Правилата на уеб маркетинга;
    • Видове клиенти и достигане директно до тях;
    • Създаване на маркетинг съдържание за вашите клиенти;
    • Бизнес блог;
    • Онлайн видео;
    • Социални мрежи - Twitter, Facebook и други;
    • SEM - Маркетинг за търсещи машини;
    • Маркетинг и ПР в реално време;
    • Създаване на "World Wide Rave";
    • Разработване на онлайн маркетинг стратегия.
    През по-голямата част от кариерата си Дейвид М. Скот е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация "Нюзедж" и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на "Найт - Райдър” (една от най-големите вестникарски компании).

    Световният специалист в онлайн комуникациите е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра:
    • "Новите правила в маркетинга и в PR" - шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика.
    • "Маркетинг и PR в реално време”  - достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today.
    • "Newsjacking" - книгата, която се предизвика огромен интерес по целия свят.
    За повече информация и регистрация за New Marketing Masterclass с Дейвид Миърман Скот, моля, посетете сайта на събитието!

    Семинарът ще бъде на английски език с осигурен симултанен превод на български език.

    Организатор на събитието е фирма Web and Events Ltd.