за повече информация:
0886 696 275
П В С Ч П С Н
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
  • JobТiger.tv спечели награда за положителен образ на жените

    петък, 19 октомври 2012
    На 19 октомври бяха връчени първите награди за положителен образ на жените в рекламата и маркетинга в конкурса на Информационното бюро на ЕП в България. В категорията за телевизионен проект победител е JobTiger.tv със своя проект с 50 видео интервюта с жени от различни професионални сфери.

    Три предложения в категорията "Телевизионен проект" се конкурираха за наградата - проект с 50 видео интервюта с жени от различни професионални сфери в онлайн портала за кариери JobTiger.tv, предаването "Часът на мама" по BTV Lady, както и предаването "Investbook" на телевизия Bulgaria On Air. Според мнението на журито JobTiger.tv спечели заради разнообразието от гледни точки, иновативен подход в разглеждането на тематиката и използването на нови медийни канали за разпространение на посланието.

    Д-р Антония Първанова, член на Европейския парламент (АЛДЕ) поздрави победителите и изрази надежда, че техният пример ще се превърне в добър модел за подражание. В журито участваха и евродепутатът Мария Габриел (ЕНП, ГЕРБ), както и представители на браншови и неправителствени организации в областта на медиите и рекламата, експерти и журналисти.

    В категорията за рекламна кампания наградата спечели Уникредит Булбанк за клипа "Истинските герои - Моят личен банкер".

    За наградата
    Наградата се организира от Информационното бюро на ЕП в България в сътрудничество с европейските депутати Мария Габриел и д-р Антония Първанова, членове на Комисията за правата на жените и равенството между половете на ЕП. Наградата е под патронажа и на Кристалина Георгиева, член на Европейската комисия.

    Партньори за конкурса на Информационното бюро на ЕП в България са Комисията за защита от дискриминация, Общественият съвет на жените в бизнеса в България, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), Съюзът на българските журналисти (СБЖ), Съюзът на българските художници (СБХ), Българският фонд за жените, сп. Business Woman Magazine и сп. Ева.