Бюлетин на JobTiger | 08.02.2016 г.
15 години JobTiger.bg
През зимата на 2001 г. се роди един малък тигър, но желанието му да се развива и да расте беше огромно. През годините срещна много трудности, но постигна и много високи резултати!

Горди сме да ви съобщим, че днес JobTiger.bg навършва 15 години. Години на непрестанно развитие и постигане на все по-високи резултати - http://jobtiger.tv/hr-industriya/15-godini-jobtiger-bg
 
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Лидерите в областта на HR услугите ще се представят на 11 февруари по време на единственото специализирано изложение HR Industry 2016

На 11 февруари 2016 г. в Хотел Хилтън, София, ще се проведе петото издание на единственото по рода си браншово изложение HR Industry. Събитието няма аналог в сектора на човешките ресурси. На него български и международни компании имат възможността да презентират дейността си и да открият нови партньори и клиенти.

47 на брой са заявилите участие организации, които оперират в сферата на човешките ресурси и предоставят продукти и услуги за тяхното управление. Ще се включат и организации, които активно се занимават с „Обработка на възнагражденията“, „HR Outsourcing“ и ред други. Разнообразието от дейности е впечатляващо и това е знак, че браншът се развива добре в България.

Семинарната програма за предстоящото изложение HR Industry 2016 е вече изцяло запълнена. Известни са темите на шестнадесетте компании, които ще презентират по важни и актуални теми от сферата на човешките ресурси.

Първи в програмата са IHR с темата „Постигане на устойчив успех в турбулентни времена – реални бизнес казуси от България“, а във втората зала паралелно ще презентират МАРШ ЕООД по темата „Проучване на нивата на възнаграждения и придобивки“. Веднага след тях ще дискутираме ние от JobTiger по въпроса „Ефективни методи за Employer Branding. Как трябва и не трябва да го правим!“, докато в зала „Алеко“ тече разговор „За организационната култура конкретно и прагматично. Как HR може да създава стойност за бизнеса чрез управление на корпоративната култура?“, воден от ForTeam Consult. Сред следващите дискусии се открояват редица любопитни теми като „Геймификацията – от разтърсваща иновация към нов стандарт за успешните компании. Как да повишите ангажираността и мотивацията на служителите си, използвайки Геймификация“, „Приложение на тестовете на TTI Success Insights за оценка и развитие“, „Гъвкави социални придобивки за по-качествен живот. И още - иновация, мотивация и спорт за вашите служители със Sport Pass“.

Освен гореизброените теми и други водещи фирми ще дискутират любопитни и много полезни въпроси, които съдържат потенциала да обогатят и допълнят знанията на присъстващите специалисти от бранша. Фирмите сами са избрали темите, изхождайки от личния си опит и компетенции, като целта винаги е да се разгледат и презентират казуси, релевантни за ситуацията на пазара.

Ако търсите професионални решения и искате да се запознаете с най-новите продукти и услуги за управление на човешки ресурси не пропускайте шанса в един ден да се срещнете с 47-те участника в HR Industry 2016!

HR Industry се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger. За пета поредна година генерален спонсор е застрахователният гигант MetLife. Медийни партньори са JobTiger.tv, сп. Мениджър, CooliceHost, сп. Човешки ресурси, Investor.bg, Dnes.bg и expoworld.bg.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
18 млади художници със сертификати за дигитални умения в сферата на уеб технологиите

18 студенти от Националната художествена академия (НХА) успешно завършиха своето обучение в безплатния курс „Въведение в web технологиите“, част от програмата Tech Institute 2015 на Samsung, която се осъществява с подкрепата на JobTiger и Musala Soft. Курсът се проведе в края на миналата година (22 октомври – 15 декември), а сертификатите на завършилите бяха раздадени на специална церемония вчера в Лабораторията за иновации на Samsung в София.

В рамките на 40 часа техническо обучение, проведено от специалистите на Musala Soft, студентите от НХА усвоиха базови функционалности на HTML и CSS, които са добро допълнение към уменията на дизайнери, интересуващи се от създаването на потребителски интерфейс на уебсайтове или мобилни приложения. Опитът в уеб областта улеснява и подобрява процеса на изграждането на дизайн, тъй като дава възможност за реална преценка на ключови ситуации, които играят роля при графичното оформление на уеб или мобилна страница.

Като част от своето обучение, студентите се срещнаха и със специалисти от JobTiger за усвояването на т.нар. „soft skills“ (умения за общуване) и тяхното приложение в практиката. Младите художници получиха знания, необходими за всеки професионалист, независимо от сферата на реализация – как да работят с хора, да са дипломатични и съобразителни, как да планират професионалната си кариера и др.

Курсистите, търсещи работа, получават и допълнителна подкрепа за своята реализация на пазара на труда от JobTiger чрез лични консултации, персонална подготовка за интервюта и срещи с работодатели, както и с директни срещи с компании, търсещи такива специалисти.

Програмата „Tech Insitute” на Samsung реализира практически курсове за студенти, благодарение на които младежите подобряват дигиталните си умения, придобиват квалификация в отделна технологична област и се подготвят за бъдещата си реализация на пазара на труда.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
„Национални дни на кариерата” 2016 - Регистрирайте се за участие на преференциални цени само до 12 февруари 2016 г.

Регистрацията за „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“, най-мащабният кариерен форум, тече интензивно и вече над 110 компании са се записали за софийското издание на форума, а за пловдивското – местата за участие са изчерпани. Броят на компаниите, които участват във форума всяка година устойчиво нараства и причините за това са неоспорими – компаниите имат осезаема полза от участието си в това изложение.

„Национални дни на кариерата“ е мястото, където се срещат множество утвърдени български и международни компании с хиляди търсещи стаж или работа млади специалисти. През годините се е доказало, че и двете страни откриват редица позитиви от възможността да се срещнат. Студентите и стартиращите своята кариера млади експерти имат отлична възможност да намерят своя първи работодател, а компаниите се срещат с мотивирани и обучени младежи, които могат да попълнят обявените свободни позиции.

Една от най-големите ползи за участниците във форума е възможността в рамките на ден или два да се запознаят със стотици потенциални служители наведнъж. Подборът на кадри е дълъг и сложен процес, характеризиращ се с инвестиции в работно време, финансови средства и сериозни усилия. Тези „разходи“ са сведени до абсолютен минимум по време на изложението. На едно място идват хиляди подготвени кандидати, от които компаниите свободно могат да избират.

Друга неоспорима полза за регистриралите се компании е и възможността за „employer branding“. Това означава, че фирмите могат да се представят пред заинтересована публика като надеждни и перспективни работодатели, грижещи се за доброто си име. Те могат да представят политиките си, социалните придобивки, предлагани на служители и всички важни свои преимущества, тоест да разгърнат имиджа си на работодатели в позитивна светлина.

Ако желаете да се срещнете с млади и мотивирани специалисти от различни области и да им предложите стажове или работни места, не пропускайте възможността да се запишете на преференциални цени до 12 февруари. Форумът се е доказал през годините като най-доброто място за среща на търсещи и предлагащи работа – очакват се близо 20 хиляди посетители и над 170 компании през тази година.

Кариерният форум се организира от JobTiger, с генералното спонсорство на Нестле България.
Кариерно ориентиране и развитие в онлайн среда. Представяне на проект Прометей

Фондация на бизнеса за образованието координира проект Прометей, 2014-1-BG01-KA204-001560, по програма Еразъм+, Сътрудничество за иновации. Проектът се финансира с подкрепата на Европейската Комисия и се реализира в рамките на две години – до края на месец август, 2016 година.

Екипът на проекта включва от българска страна Фондация на бизнеса за образованието – инициатор и координатор на проекта, както и CIAPE (Италия), BEST (Австрия), IED (Гърция), Aspire-i Ltd. (Великобритания) and CIT (Ирландия).

Партньорите в проект Прометей заедно създават онлайн платформа, която ще представлява виртуално пространство за кариерно консултиране. Всички продукти, създадени по проекта, ще бъдат достъпни за ползване чрез онлайн платформата от кариерни консултанти и други заинтересовани лица.

Проект Прометей включва редица продукти, сред които Изследване на кариерните пътища и аналитичен доклад; Електронна книга 100+ Вдъхновяващи добри практики, мобилни приложения за кариерно консултиране и много други.

Част от продуктите по проекта ще бъдат представени на 9 февруари 2016 г. в Есенс Център, гр. София.
Вижте повече за представянето и как да се включите в него в поканата за събитието.
 
Интересно от JobTiger.tv
4 популярни заблуди при кандидатстване за работа

Все повече информация получаваме за това какво е добре да направим, когато си търсим работа. Но дали всички, добили популярност практики, са наистина ефикасни? Някои от тях се оказва, че са остарели и в момента по-скоро вредят на кандидатите за работа. Кои са те и как да ги „поправим“, обяснява Аглая-Иглика Христова, сертифициран кариерен консултант и специалист „Подбор“ в „Джобтайгър“ ООД, пред списание „Журнал за жената“.

  • Утвърден е списъкът за „синя карта“ с облекчена процедура
  • За първи път България събра в Давос световни лидери на собствено парти
  • 3 признака, че работата ви става непоносима за вас
  • Най-стресиращите професии за 2016 според Forbes
  • 3 освежаващи начина да подобрите търсенето на работа (пета част)
  • Как да разпознаете лъжата?
  • Изкуство в блока, проект на Фабиен Кньофлер
  • Двата критерия, по които преценяваме хората
  • Защо е възможно най-добрият потенциален служител да няма перфектно CV
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Първо издание на Форум “Нови пазари” в подкрепа на българския бизнес

Светът е необятен пазар. Срещайки стотици бизнеси ежегодно, виждаме как качествени продукти и услуги страдат от недостиг на мащаб и ограниченията на българския пазар. Виждаме и потенциал за ръст в пъти на много успешни у нас компании. Ето как се появи нуждата от Форум “Нови пазари”, където да предоставим изпитани техники от практиката, които да погнат на тези бизнеси да се развият на международно ниво.

Сред лекторите ще бъдат международни предприемачи като Паоло Руджели и Марек Марзек, както и българи, работещи успешно в чужбина или развиващи българските си компании зад граница, като Добринка Бързачка – Кардун, Александър Ненов, Георги Първанов, Красимир Аначков и други.

Темите, които ще обсъдим на събитието са:
 • Международно счетоводство;
 • Международен бизнес етикет и преговори;
 • Международно търговско право;
 • Как да се подготвите и изчислите стъпката си навън и още, и още!

Защо да участвате?
Защото форумът ще ви помогне да развиете бизнеса си до нива, за които не сте и мечтали! Ще си тръгнете с много опит от цял свят, контакти и съвети какво и как точно да правите, за да успявате.

Първият по рода си в България Форум “Нови пазари” ще се проведе на 25 февруари в Интер Експо Център. Вижте всичко за събитието и запазете своето място в ограничения капацитет на залата тук: www.new-markets.biz

Клиентите, потребителите и партньорите на JobTiger могат да използват и код за 10% допълнителна отстъпка и пакет “2 билета на цената на 1” до 10 февруари. Код: Job25tiger.
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила