Бюлетин на JobTiger | 09.11.2015
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
Ето, че наближи и ноемврийският Уикенд на HR-екипите в България!
Не пропускайте настоящото издание на събитието в гр. Трявна на 20-ти и 21-ви ноември.

В рамките на семинарната програма ще имате възможността да научите как да си създадете устойчиво финансово поведение и да управлявате личния си бюджет – по темата ще говорят Екатерина Кацарова и Петя Топалова от MetLife.

Останалите теми от програмата можете да разгледате в нашата покана: http://bit.ly/1leQ2tq.

Остават броени дни до крайния срок за записване за участие – 12-ти ноември – побързайте, ако искате да се включите и вие!

За допълнителна информация и записвания се свържете с нашият екип:
Таня Манчева, Т: 02/ 491 80 14, М: 0882 213 750, E: tanya@jobtiger.bg и
Величка Такева, Т: 02/ 491 80 13, М: 882 364 456, E: velichka@jobtiger.bg
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
JobTiger получи грамота за партньорство от Столична библиотека

Винаги е много приятно, а понякога и малко неочаквано, когато те награждават. Подобен коктейл от емоции ни сервираха вчера нашите приятели от Столична библиотека. По случай 87-ия си рожден ден библиотеката на пл. Славейков почерпи близки и познати, но най-вече раздаде грамоти и плакети на хора и организации, които са я подкрепили по един или друг начин. С радост можем да кажем, че и JobTiger бе сред отличените – грамота за успешно партньорство.

Причината да бъдем дарени с подобно високо отличие е проста, но това не я прави по-малко значима. Миналата година успешно организирахме съвсем безкористно един конкурс, под името „Книгата, която ме вдъхновява“. Тогава, в рамките на няколко месеца, си сътрудничехме много успешно със столичния храм на книгите. Заключителната церемония по награждаването на победителите в конкурса се проведе също там.

Ние им благодарим за безкористното сътрудничество, както и за честта да бъдем отличени с тази грамота. Удоволствие е.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Десетки компании се записаха за кариерния форум „Дни на кариерата“ в секторите Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг и Обслужване на клиенти

Пазарът на труда се възстанови през последните години и днес повечето професии отново предлагат широко поле за кариерна реализация. Освен IT специалисти, работодателите активно търсят и множество други специалисти – търговци, маркетолози, финансисти, HR експерти и много други. Именно тази нужда се старае да задоволи кариерното изложение „Дни на кариерата“ в секторите: Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг и Обслужване на клиенти.

Ежегодното събитие, организирано от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС, ще срещне на едно място млади специалисти от различни професионални области с водещи български и международни компании на 3 декември във фоайето и залите на УНСС. Близо 60 компании вече са се записали за участие, давайки сериозна заявка за силно фирмено присъствие и богат избор от отворени позиции.

Подготовката за събитието, което се провежда за шеста поредна година и за четвърти път в най-големия икономически университет в България, преминава при изключително силен интерес от страна на работодателите. Площите в УНСС налагат ограничения в броя на изложителите, но засега има свободни места за компаниите, които биха желали да се включат.

Сред заявилите участие тази година са водещи компании от сферата на търговията, производството, банковия сектор, застраховането, комуникациите, консултантските услуги и др. Подробен списък и условията за участие може да видите в уеб-страницата на събитието – http://economy.careerdays.bg/bg/
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране |
ноември - декември 2015 г.


Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.

За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.

За записвания и допълнителна информация може да се свържете с екипа на JobTiger или да пишете на e-mail: gcdf@jobtiger.bg.
 
Интересно от JobTiger.tv
SiteGround след две награди от „ТОП ИКТ Работодател“ 2015: Влагането на повече усилия в подбора се отплаща

SiteGround спечелиха две награди още в първото си участие в „Топ ИКТ Работодател“. Българската компания бе избрана за победител в категория „ИТ услуги“ и в същото време зае второ място в класирането за големия приз за най-добър работодател в областта на информационните и комуникационните технологии в България за изминалата година.

Валентина Кожухарова, HR Generalist в SiteGround, сподели пред камерата на JobTiger.tv, че политиката по отношение на човешките ресурси на компанията е обусловена от стремежа всичките 280 служители да се чувстват удовлетворени от работата си.

  • Възможно ли е от религиозни фанатици да култивираме добри програмисти?
  • Просто упражнение за изключителна продуктивност
  • Фондация предлага 25 стипендии за обучение в чужбина през 2016 г.
  • Develop Soft са готови да обучават и неопитни специалисти за своите позиции
  • Инструменти, чрез които да ограничите престоя си в сайтове, губещи време
  • На „Дни на кариерата“ може да си намерите и работа в чужбина
  • Градовете с най-дълго работно време в света
  • Само ако обсъждахме заплатите си
  • Още пет готини сайта за работните почивки!
 
ПАРТНЬОРСТВА
MetLife е генерален спонсор на XXIV-ят HR уикенд.

Програмите на MetLife за Придобовки на служителите - най-добра инвестиция в растежа на Вашия бизнес.

 • Те са ефективно средство за привличане, задържане имотивиране на талантите
 • Запазват стандарта на живот на служителите и техните семейства в трудни моменти
 • Допринасят за възприемането на компанията като ангажиран с хората работодател
 • Имат отлично съотношение полза/цена

www.metlife.bg
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Пригответе въображението си – започва Artmodding 2015!

Артистичните фенове на технологиите отново имат възможността да развихрят креативността си и да спечелят страхотни хардуерни продукти в новото издание на конкурса Artmodding, което вече очаква вашите невероятни проекти.

За творците голямата награда е самият продукт на тяхното творчество – максима, която отговаря напълно и на нашето ново предизвикателство към вашето въображение и креативност. Да, става въпрос за второто издание на Artmodding (Артмодинг) - конкурса на PC World Bulgaria за артистично модифициране на технологични продукти с акцент върху ексклузивността, индивидуалността и изкуството.

Радостни сме да обявим официалния старт на Artmodding 2015!

И тази година сме ви приготвили интересни и предизвикателни продукти, върху които да развихрите гийк въображението си. Кои са те можете да видите в секцията Продукти за артмодинг.

Преди да се впуснете в креативни приключения, обаче, прочетете правилата, за да няма неприятни изненади и за да разберете какво точно трябва да направите, за да участвате успешно в конкурса.

Искате да научите повече за проекта Artmodding? Кликнете тук.

Очакваме невероятните ви проекти, а вие пригответе въображението си, защото за вас има страхотен хардуер за модване!
PMDAY BULGARIA 2015
CHANGE. CHALLENGE. OPPORTUNITY


Всяко бизнес начинание, което се стреми да постигне определена цел може да бъде характеризирано като проект. Управлението на проекти е сложна дисциплина, която изисква много знания и опит.

Пи Ем Ай Бъгария Чаптър е организацията, която цели разпространението на най-добрите стандарти и практии в управлението на проекти. Тя е част от глобалния Институт по управление на проекти – PMI. Със стотици хиляди членове в над 180 държави, PMI е най-голямата неправителствена организация в сферата на управлението на проекти. Както по света, така и в България, организацията изгражда среда за развитие и сертифициране на специалисти в тази сфера чрез разпространение на информация и разнообразни инициативи като организиране на дискусионни форуми, както и на семинари и конференции.

За пета поредна година PMDAY България ще събере професионалисти от различни браншове от цялата страна. След изключителния успех и рекордния мащаб на конференцията миналата година, очакванията към тазгодишното събитие са още по-високи. То ще се проведе на 20 ноември в Интер Експо Център. Тази година мотото на конференцията е „Промяна. Предизвикателство. Възможност.“ и отново ще гостуват световно признати професионалисти от България и света. Те ще споделят своите идеи и опит, както и ще организират групови занимания (workshops), за да бъдат проиграни различни аспекти от динамичната природа на проектите.

Без значение от професия, възраст или индустрия – всички, които биха искали да допринесат за развитието на бизнеса си, са добре дошли на PMDAY България 2015.
Надникнете в съзнанието на клиентите си, за да продавате повече!

Как да бъдем повече от успешни в умението да продаваме? Достатъчно въздействащи ли са нашите послания към клиента? Кой е доволен повече - този, който продава или този, който купува? Как се вписва неврологията в концепцията на успешните сделки?

На тези и много други въпроси, отговор ще даде авторът на световния бестселър „Невро-Продажби“ - Саймън Хезълдейн.

След изключително успешното си първо представяне пред българска публика на тема преговори, този път Саймън ще въведе аудиторията в цялостния процес на успешните продажби с помощта на техники от неврологията.

Ето и част от основните теми в програмата на обучението:
 • Как да направите триумф от първото си представяне, за да ви потърсят отново
 • Как „мисли“мозъкът, когато взима решение за покупка
 • Какви послания Ви трябват, за да стимулирате 3-те части на мозъка, от които зависи клиентът да каже „ДА“
 • Кое поведение е правилно и кое няма да се хареса на клиента
 • Сигналите на тялото - как да ги разгадаете, за да надникнете в мислите на клиента
 • Защо трябва да имате минимум 4 различни презентации при продажба, за да имате успех?

Ако все още се чудите как да убедите своя клиент да каже „ДА“, семинарът на Саймън Хезълдейн е точно за Вас. Не пропускайте тази възможност на 26 Ноември в Интер Експо Център, София.

Билети за събитието може да запазите тук.
Два топ лектори в следващият голям семинар в София

Искате да увеличите печалбите си? Това е основното, което всеки в бизнеса цели, а Майк Огилви и Дерек Арден има техниките и уменията, с които да ви помогнат.

На 2 и 3-ти декември те ще изнесат пред бизнес публика утвърдените семинари „Увеличи Печалбите” и „Успешни Преговори”, за да успеят присъстващите управители, служители и мениджъри да:
 • Увеличат продажбите и ефективността на компанията
 • Извличат максимума от ежедневните и най-важните си преговори
 • Създават дългосрочни взаимоотношения със щастливи клиенти
 • Оптимизират печалбите и елиминират най-големите „Грабители” на печалби

Както и още над 20 актуални теми, свързани с постигането на максимума в преговорите и печалбите в бизнеса.

Майк Огилви е международен лектор с дългогодишна практика като консултант на микро, малки, средни и големи компании за оптимизиране и увеличаване на печалбите. По настояще е председател на PSA („Британската Асоциация на Професионалните Лектори”) и „Profit” трейнър. Ще изнесе свой семинар у нас, като е подготвил специална програма за България.
Подробната програма на събитието ще намерите на www.Mike.tothetop.bg

Дерек Арден е британски топ автор на бинес бестселъра „Power Negotiating: Как да договорим всичко, на всякъде, по всяко време". Ще посети за втори път България като при първото си събитие събра над 280 души в столицата. Интереса към предстоящият обновен семинар на Дерек „Успешни Преговори” е не по-малък и организаторите очакват бързо изкупуване на ограничените места в залата.
Подробна програма ще намерите на www.Derek.tothetop.bg
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила