ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
19-тия HR Weekend наближава. Очакваме ви на 21 и 22 юни в гр. Априлци
19-тия HR Weekend наближава. На 21 и 22 юни ще се съберем в гр. Априлци, така че не го мислете много, а си заделете 2 дни за HR срещата.

Преди месец ви попитахме какви теми искате да обсъждаме. Ето на кои предложения се спряхме:
  • Он-лайн имидж: изграждане и поддържане! – Вероятно много от вас ще си помислят, че това не е тяхна работа. Нали с това се занимават Маркетинг и ПР отделите. Прави сте и не съвсем. HR специалистите също трябва да участват в процеса на изграждане на имиджа на компанията. Все пак, ако фирмата не е достатъчно разпознаваема трудно ще получавате качествени кандидатури.
  • Стратегии за он-лайн комукикации и използване на социалните мрежи – Според бизнес сектора, в който оперирате е хубаво да поддържате профилите си в социалните мрежи. Те са чудесен канал за популяризиране на дейностите ви - било то да обявите свободна работна позиция, да споделите как е минал тийм билдинга с колегите или просто да похвалите компанията си. J По този начин ще повишите доверието към фирмата! За HR специалистите, занимаващи се с подбор, това е от изключителна важност.
  • Online Employer Branding – Процесът по изграждане на работодателска марка требва да се развива непрестанно. Той засяга много области от живота на компанията, грижата за нейните служители и развитието на екипа. Намесата на HR специалистите тук също е от значение. Благодарение на Online Employer Branding- а вие ще имате възможност да подпомогнете дейността си – намиране на нови служители, мотивиране на настоящите и т.н.
  • Програма за подпомагане на служители - Несъмнено всеки HR се е сблъсквал със ситуации на служители преживяващи лични трудности или служебни проблеми, които водят до влошаване на качеството на работата им, стрес и накрая бърнаут. Благоденствието и емоционалния комфорт на служителите са един от ключовете към успех на компанията. По какъв начин можем ефективно да се справим с кризисните моменти, преживявани от нашите служители.
Записванията продължават до 13 юни, така че ако още не сте си запазили място, може да ни пишете или да се обадите на: 02/49 180 22 – Елеонора Тодорова.
 
ТЕКУЩИ ПРОЕКТИ
Новини от Топ ИКТ Работодател 2013 Очаквайте още новини от единственото в България проучване сред водещите работодатели в ИКТ сектора в страната.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Субсидирана заетост - възможност за наемане на служители по проект „Професионалист“ 2013 г.

HR компанията и кариерен сайт Джобтайгър ООД участва в проект „Професионалист” 2013 г., чиято цел е да обучи 2000 безработни лица в четири професии (продавач-консултант, оператор на компютър, готвач, сервитьор-барман) и да подпомогне започването им на работа.

За 400 души по проекта е предвидена субсидирана заетост за три месеца, което би било от полза за всеки работодател, който има нужда от сезонни (но и не само) служители.

В рамките на тези три месеца одобрените лица ще бъдат служители на фирмата за временна заетост Тайгър он сайт, която ще ги предостави на работодателите. Така работодателите ще бъдат освободени от ангажиментите по администриране на договори и заплати на служителите.

Лицата, обучени по проекта, могат да бъдат назначавани и на позиции, различни от тези, по които лицата са били обучени.

След изтичане на трите месеца всеки работодател може да прекрати или продължи трудовите отношения с лицата, в зависимост от нуждите си, като при желание отново може да ползва услугите за временна заеност на Тайгър он сайт.

Лицата, участващи в проекта, могат да бъдат назначавани веднага.

За повече информация можете да се обърнете към екипа на Джобтайгър ООД:
Надежда Ангелова     и    Ана – Мария Ангелова
02 49 180 24                       02 49 180 13
nadia@jobtiger.bg              anamaria@jobtiger.bg
0888 379 386                      0882 429 379
ЛЯТНА ШКОЛА за ЧР специалисти

Лятна школа за ЧР-специалисти е първата по рода си практическа школа, насочена към вас младите специалисти ЧР. Школата е разработена в поредица от еднодневни обучения на различни теми от сферата на ЧР - Администриране на персонала, ЗБУТ, ефективни практики по подбор, системи за оценка, коучинг и др.

Обученията са базирани на практическа работа, използват се казуси от практиката на водещите, обсъждат се поставени от вас въпроси, на които търсите отговор. Целта на школата е да представи на участниците знания и умения за ефективно справяне с проблемни и кризисни ситуации и да подготви младите специалисти в сферата на ЧР.

Лятна школа е обучение, чрез което вие може да получите отговор на проблеми, които сте срещали през годината или срещате в момента и да ви подготви за бъдещи ситуации, с които лесно и бързо да се преборите.

Първа тема: 5-ти юли 2013 г.
Ефективно администриране на ЧР: Тънкости, извлечени от практиката


Това обучение е насочено към всички специалисти, работещи в сферата на човешките ресурси. Съсредоточено е върху ролята и значението на административните процеси и процедури в ЧР. Има за цел да представи актуалните промени в законодателството и практическите проблеми свързани с прилагането на тези промени, както и капаните на законите и тънкостите за тяхното преодоляване. Ползата за всеки участник от това обучение е възможността да получи опит и знания от практиката за преодоляване на кризисни ситуации и казуси свързани с администрирането на персонала. Всеки участник ще има възможност да се запознае с различни техники за преодоляване на проблеми и ефективни инструменти, които са в помощ при работата в сферата на ЧР.

Втора тема: 12-ти юли 2013 г.
Практически съвети по ЗБУТ – помагало за HR-специалиста


Това обучение е насочено към всички специалисти, работещи в сферата на човешките ресурси, на които се налага да се сблъскват ежедневно с организацията на условията на труд. Изградено е върху извлечени от практиката ценни идеи за ролята и значението на административните процеси и процедури в областта на трудовата дисциплина и здравословните и безопасни условия на труд. Има за цел да представи актуалните промени в законодателството и практическите проблеми свързани с прилагането на тези промени, да обърне внимание на уловките заложени в законите и тънкостите за тяхното преодоляване. Ползата за всеки участник от това обучение е възможността да получи опит и знания от практиката за преодоляване на кризисни ситуации и казуси свързани с административната работа по условия на труд и ЧР, както и да усвои ефективни инструменти за своята „безопасна работа” в тази област.
 
Интересно от JobTiger.tv
С VMware в облаците

На 20 и 21 май 2013г. се състояха „Дни на кариерата” във ФМИ. За четвърта поредна година организатори на събитието са JobTiger и Кариерен център на ФМИ, а втора поредна година спонсор е VMware.

Българските IT кадри мислят по-трезво от западните си колеги
Как се става “ТОП ИКТ Работодател” – опитът на Зеебургер
Мобилният екип на Trends of Tomorrow се срещна и с ученици в Русе
Зеебургер ще участва в ТОП ИКТ Работодател и тази година
Последни дни за регистрация в “Български награди за уеб”
KOMFO предлага работа в сферата на софтуера за социални медии
Любопитно от JobTiger Блог
CV на една страница – валидно ли е това правило?

Често се чуват противоречиви съвети, относно дължината на CV-то. Един от най-често срещаните е – „Дължината трябва да е една страница”. Сигурно и вие сте го срещали.

Какво да питаме на интервю за работа?
6 елемента от CV-то, които привличат вниманието на HR специалистите
Нетуъркинг – как да бъдем по-успешни?
8 базисни неща, които да приготвим преди интервю за работа
Как да постигнем спокойствие преди интервю за работа?
Петъчен HR и офисен хумор (CXXII)
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Grapevine Awards – Награди за вътрешни комуникации

Grapevine Awards е първият специализиран конкурс, отличаващ креативността и високия професионализъм на специалистите в областта на вътрешните комуникации в Европа. Конкурсът е създаден през 2009г. по инициатива и концепция на Apeiron Academy, част от Apeiron Communication.

Проектите на кандидатите в конкурса и победителите в Grapevine Awards се оценяват и определят от жури, съставено от български и чуждестранни специалисти, с висока квалификация и опит в областта на вътрешните комуникации, пъблик рилейшънс, управление на персонала и организационно управление.

Срок за кандидатстване в конкурса GRAPEVINE 2013:

13 май 2013: Официален старт на конкурса GRAPEVINE 2013
14 юни 2013: Краен срок за представяне на проекти за участие в конкурса

За да разберете защо и как да кандидатствате и какви са съветите на журито към участниците, вижте: http://www.apeironacademy.com/bg/grapevine_awards/2013/rules/
Innovation Challenge ще се проведе за втора поредна година

Innovate or die е темата на втория семинар за иновации, насочен към младите, креативни и успешни мениджъри в България. Събитието ще се състои на 13-ти юни в конферентната зала на х-л „Кемпински Зографски“. На него ще бъде дадено и началото на конкурса Innovation Challenge 2013, организиран от рекламна агенция Market Trend, с подкрепата на JobТiger.

Innovation Challenge е състезание за амбициозните мениджъри, които използват своята креативност, за да постигат доходоносни резултати, и непрестанно се стремят към иновацията и приложението й в процесите, продуктите или услугите на своята организация.

И тази година се търси успешния професионалист, който знае как да надскочи зададените бизнес модели и да намери нови такива с проява на творчество и новаторство.

За участие, кандидатите трябва да подготвят проект, свързан с иновация, която са въвели или възнамеряват да въведат в своята организация. Важно условие е иновацията да има реално (или очаквано) въздействие върху производителността на организацията. Иновацията в Innovation Challenge може да бъде в сферата на продукти, услуги, процеси, организационна структура, технологии, верига на доставки, хора, производство и др.

Финалистите в конкурса ще имат изключителната възможност да надградят професионалните си умения в програмите на Международния факултет на престижния британски университет University of Sheffield - Университет на 2011 във Великобритания според Times Higher Education Awards.

Срокът за подаване на кандидатурите за второто издание на конкурса е 31 август 2013 г.

Оценявянето на проектите и церемонията за награждаването на победителите ще бъдат през септември 2013 г.