Бюлетин на JobTiger | 11.11.2013 г.
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
Продължават записванията за работодатели за „Дни на кариерата“ в УНСС 2013
Регистрацията на работодатели за специализираните „Дни на кариерата” посветени на секторите: Икономика | Финанси | Човешки ресурси | Маркетинг | Обслужване на клиенти е отворена до 29 ноември 2013 г., но местата са ограничени.

До момента, 35 компани са се регистрирали за участие в тазгодишното издание на форума, а всички часове за фирмени презентации са вече изчерпани. И тази година, семинарната програма обещава да бъде изключително интересна и полезна.

Четвъртото издание на форума ще се проведе на 5 декември (четвъртък) 2013 г. във фоайето на Университета за национално и световно стопанство (УНСС), от 10:00 до 17:30 ч.

За записване, моля свържете се с:
Мирослав Тодоров
T: +359 2 49180 19
M: +359 887 86 58 80
E: miroslav@jobtiger.bg

За въпроси по организацията на мероприятието, моля свържете се с:
Данита Заричинова
T: +359 2 49180 14
M: +359 882 21 37 50
E: danita@jobtiger.bg

Очакваме ви!
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Задава се ХХ-тия юбилеен HR уикенд

На 22-ри и 23-ти ноември 2013 г. Ви каним да отпразнуваме заедно втория юбилей на HR Weekend в сърцето на магическите Родопи.

И както традицията повелява – забавлявайки се, ще споделяме опит, ще дискутираме по най-актуалните теми и ще се учим взаимно.

Част от темите, на които ще обърнем внимание по време на юбилейната среща са:
  • „Задържане на таланти” - модератори: Ина Пешева и Венцислав Арнаудов, MetLife Bulgaria;
  • „Управление на представянето - непрекъснат процес със/ или без?/ участието на HR?” - модератори: Иво Василев и Десислава Петрова, Интегрейтид Микро-електроникс България ЕООД;
  • „Управление на здравето и работоспособността на служителите” - модератори: Спаска Станкова и Красимир Кирков, Либхер-Хаусгерете Марица.
  • Своя опит ще сподели и Светлозар Петров, JobTiger - официален спонсор на XX-тия HR Weekend.
Програмата на XX-тия юбилеен HR уикенд може да разгледате тук.

Ще се радваме да споделите всички тези емоции с нас на 22-ри и 23-ти ноември 2013 г. в хотел Екзотик, с. Марково, Пловдивско.

За записване, моля свържете се с:
Йоанна Ралева
T: +359 2 49180 20
M: +359 884 070 906
E: joanna@jobtiger.bg

За въпроси по организацията на мероприятието, моля свържете се с:
Елеонора Тодорова
Т: +359 2 49 180 22
М: +359 884 505 609
E: eleonora@jobtiger.bg
Международна компания планира да разкрие 200 нови работни места във Варна

В края на месец октомври стана ясно, че водеща международна компания, предлагаща аутсорсинг услуги, проучва възможността  да отвори офис в морската ни столица. След 28 години на пазара, компанията обслужва крайните клиенти на едни от водещите фирми на световно ниво.

До края на 2013 г. инвеститорите ще проучат внимателно ситуацията в България, и ще вземат решение дали да отворят офис във Варна. Очаква се до декември компанията да е финализирала проекта и в началото на 2014 г. да бъдат наети близо 200 служителя. Изискванията към тях са да владеят на работно ниво поне един от следните чужди езици: английски, немски, руски, френски, испански или италиански. Важно условие е да са комуникативни и внимателни към клиентите.  Всеки, отговарящ на условията, може да изпрати своя автобиография на имейл адрес varna@jobtiger.bg.

За повече информация за новооткриващите се работни позиции може да посетите http://www.jobtiger.bg/info/jobs/confidential/Operator/.
Включете се в Школа за HR специалисти

На 29 ноември ще се проведе обучението на тема „Изграждане на документални взаимоотношения със служителя”.

Темата е насочена към всички вас специалисти с по-широк обхват на дейност в управлението на човешките ресурси.Обучението е еднодневно и ще се проведе в малка група (5-8 души), чиято цел е да се осъществи активно учене чрез обмяна на опит, предоставяне и разработване на идеи. Работи се върху реални казуси от практиката.

Повече информация за обучението може да намерите на следния адрес: http://www.jobtiger.bg/info/trainings/hr-academy/
 
Интересно от JobTiger.tv
Innovations in Software Тest Automation (ISTA) 2013 предстои

Международната конференция Innovations in Software Тest Automation (ISTA) 2013 ще предложи на участниците двойно по-голяма програма с нови възможности за интеракция с аудиторията.

Служителите в ИКТ бранша търсят признание
Ключ към добрите каузи онлайн
Пазарът на труда в ИКТ и BPO секторите – труден и предизвикателен
Регистрацията за „Дни на кариерата” в УНСС е отворена
Съществува разминаване между образованието и бизнеса в ИТ и BPO секторите
Младежката безработица: от причини към решения
Любопитно от JobTiger Блог
Какво може да направим, за да не изглеждаме като “фирмени пеперуди”

Ако някой рекрутър или HR експерт разглежда автобиографията ви, какво ще види в първите 20 секунди? Имали сте серия от работни позиции по 6 месеца до година и половина?

Още 10 признака, че е понеделник
“Продайте ми този молив”
От златния архив на блога:
Да си носиш работата вкъщи
3 мотивационни препоръки
Нерви в офиса
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Третото издание на HR Industry предстои!

HR Industry 2014 ще се проведе на 13 февруари 2014 г. в Интерпред – СТЦ София.

Единственото по рода си изложение в България събира на едно място водещите компании в HR бранша, които предоставят услуги и продукти за управление на човешките ресурси.

Първите две събития се радваха на голям интерес от страна на посетителите и компаниите-изложители. Очаква се и тази година HR Industry да бъде посетен от над 400 специалисти човешки ресурси и мениджъри на компании от всички бизнес сектори.

Организатор на събитието е JobTiger, с организационната подкрепа на Интерпред – СТЦ София.

За повече информация следете: http://hrindustry.bg/.
По-малко от месец до водещата годишна конференция в България за Управление на проекти PMDAY Bulgaria 2013

На 15 ноември 2013 (петък) в хотел Хилтън София ще се проведе третото издание на годишната конференция PMDAY Bulgaria 2013.

PMDAY Bulgaria 2013 продължава традицията на PMI Bulgaria Chapter® да бъде организатор и домакин на водещата конференция в областта на Управлението на проекти.

Конференцията тази година е една чудесна възможност да се докоснете до иновации, да споделите опит и решения в различни сфери на бизнеса и да се запознаете с разнообразието от методологии, инструменти и добри практики за ефективно управление на Вашите проекти.

Очаква се над 250 професионалисти от бизнеса да посетят конференцията тази година.

Предварителна програма на конференцията

Готови ли сте?
Присъединете се към нас – Регистрирайте се сега!

За повече информация посетете сайта на конференцията или се свържете с нас на events@pmi.bg.
5 топ съвета на Грант Лебьоф за повече продажби

Британският автор и консултант по продажби Грант Лебьоф ще проведе първо и единствено обучение за по-успешни продажби в България на 21 ноември. Лекторът е гост на третото издание на семинар „King of Sales” и предостави своите 5 топ съвета към занимаващите се с продажби:
  1. Предразположете клиента към посланието – един от най-важните елементи в продажбата е отправянето на послание за покупка, затова подгответе клиента си за тази информация, за да я приеме по най-добрия начин.
  2. Изберете правилния комуникационен модел и създайте стратегия за достигане и провеждане на преговори с клиенти, която да е максимално оптимизирана, за да доведе до успешно затваряне на сделка.
  3. Намалете рисковете, свързани с покупката – всяко решение се свързва с определени рискове, които пречат за вземане на решение. Сведете ги до минимум, за да затваряте по-лесно сделките си.
  4. Идентифицирайте мотивацията на купувача и я използвайте – зад всяко действие се крие мотив, който е сред най-силните козове на продавача при отправяне на предложение.
  5. Бъдете добре осведомени за най-добрите практики в продажбите – Работим в динамична бизнес среда, а продажбите са особено повлияни от дигитализирането и глобализацията. Това променя успешните практики и за продажби на всеки 6-12 месеца. Не изоставайте!
Повече за новите техники за продажби ще научите на 21 ноември по време на обучението „King of Sales” с Грант Лебьоф. Можете да заявите участие на www.kingofsales.eu.
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила