Бюлетин на JobTiger | 22.02.2016 г.
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
„Национални дни на кариерата“ – кариерният ориентир за младите специалисти
На 15 март 2016 г. в Национален дворец на културата, ет. 5 започва традиционният кариерен форум „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“. Той е най-големият форум за стаж и кариери в България, а през 2016 г. е неговото петнадесето издание. Очаква се само в София да присъстват над 130 компании изложители. Събитието ще се състои последователно в София, Варна, Русе, Велико Търново, Свищов, Пловдив и Бургас, в рамките на 4 седмици.

„Национални дни на кариерата“ събират на едно място водещи български и международни компании, сред които Строително оборудване ЕООД, част от групата Атлас Копко; Ipsos; cQuest/GemSeek; Rabota.bg; SAFECHARGE; TBI Info; Лидл България ЕООД енд КО. КД; Държавно предприятие „Ръководство на въздушното движение“; D Commerce Bank; Захарни заводи АД; BICA Services, със студенти и млади специалисти. По време на форума тази година, паралелно с кариерното изложение, ще бъдат проведени и дискусионни панели в градовете София, Варна, Свищов и Пловдив. Местата за дискусиите са ограничени, а желаещите да ги посетят могат да си запазят място тук.

По традиция, форумът е придружен от предварителни специализирани обучения под мотото „По пътя на успешната кариерата“. По време на тези срещи студентите имат възможност да научат повече за възможностите, които им предоставя форумът. Младежите получават ценни съвети за подготовката на автобиография и мотивационно писмо, както и за поведението си по време на интервю за работа. Обученията се провеждат в различни университети в цялата страна непосредствено преди старта на събитието.

Записването на компании за участие в „Национални дни на кариерата“ продължава. Следете постоянно разширяващия се списък от работодатели. Не пропускайте да погледнете и коя компания има публикувани в момента обяви в JobTiger.bg.

„Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ се организира от JobTiger, с генералното спонсорство на Нестле България.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
47 компании представиха иновациите и тенденциите в HR бранша

На 11 февруари 2016 г., в х-л Хилтън, София, се проведе петото издание на престижното и единственото по рода си изложение HR Industry. Това уникално за HR бранша събитие отново събра много изложители и посетители в рамките на деня.

Г-н Светлозар Петров, Управител на JobTiger, сподели след закриването на изложението, че то е преминало много успешно. Той подчерта, че HR Industry е ключово за HR общността събитие и тази година за пореден път то е дало възможност на компаниите участници да направят заявка за иновациите и най-важните тенденции, които ще диктуват случващото се на HR пазара през следващите месеци.

47 компании и организации, опериращи в сферата на подбора на персонал, одит на персонала, обучения, тренинги и тиймбилдинги, HR outsourcing, животозастраховане и здравно осигуряване, временна заетост, консултации и други представиха своите нови услуги и се срещнаха с клиенти и бизнес партньори. Събитието събра на едно място най-утвърдените HR компании, над 550 управители на фирми, HR мениджъри и хора от бранша, които традиционно разчитаха да научат по време на изложението актуалните тенденции и новости в сферата на човешките ресурси. Всички те получиха и безплатен каталог HR Industry 2016, в който са включени профилите и портфолиото на водещи HR компании и други организации, които могат да улеснят работата на HR професионалистите.

По време на събитието се проведе и богата семинарна програма, в рамките на която бяха обсъдени най-новите тенденции в HR услугите. Представени бяха ползите от геймификацията, тайните на коучинга, важността на корпоративната култура, трудностите с иновациите, значимостта на гъвкавите социални придобивки и много други. JobTiger представи темата „Ефективни методи за Employer Branding. Как трябва и не трябва да го правим!“.

От тази година, сайтът на събитието hrindustry.bg започна да функционира целогодишно. В него ще бъдат постоянно публикувани новини и важна информация от HR бранша. Ново е също, че всички компании и организации, които взеха участие в изложението, имат възможността да се възползват от преференциите, които сайтът предлага. Те ще могат целогодишно и безплатно да публикуват актуални новини, свързани с дейността им, както и техни инициативи. Това ще даде пореден тласък на бранша, който получава по този начин още едно поле за изява.

HR Industry се организира от JobTiger. Генерален спонсор на изложението за поредна година е MetLife.
Медийни партньори са jobtiger.tv, сп. Мениджър, CooliceHost, сп. Човешки ресурси, Investor.bg, Dnes.bg и expoworld.bg.
Мобилното приложение на JobTiger на една година

Точно преди една година JobTiger.bg пусна собствено мобилно приложение за iOS и Android устройства, което е достъпно за безплатно сваляне. Приложението се казва JobTiger Mobile и предоставя широк кръг от възможности за всички, които си търсят работа и се интересуват от пазара на труда. С негова помощ могат да бъдат разглеждани обявите за работа в сайта JobTiger.bg, да се кандидатства максимално опростено за всички отворени позиции, да се следят събития на компанията и да се използват личните профили на регистрираните в сайта.

Мобилното приложение е инсталирано над 5 200 пъти в Google Play и е достигнало 27-то място сред всички безплатни бизнес приложения за България.

Основните предимства за потребителите са, че могат да търсят удобно и лесно сред обяви за работа в над 50 бизнес сектора, да качват CV и мотивационно писмо от мобилното устройство и да кандидатстват директно или с профила си в бизнес мрежата LinkedIn. Навигацията е пригледна, критериите за търсенията лесно се запазват, а всички събития, на които JobTiger е организатор или медиен партньор, могат да бъдат добавени в личния календар на потребителя.

Мобилното приложение на JobTiger е разработка на Proxiad и е достъпно за безплатно сваляне в App Store и Google Play.
Студенти от ТУ Варна подобриха своите дигитални умения за разработка на мобилни приложения

Още 17 студенти от Технически университет - Варна успешно завършиха своето обучение в безплатния курс „Дизайн и разработка на мобилни приложения за Аndroid“, част от програмата Tech Institute на Samsung, която се осъществява с подкрепата на JobTiger и Musala Soft. На специална церемония, проведена в Лабораторията за иновации на Samsung, студентите получиха своите сертификати.

Курсът „Дизайн и разработка на мобилни приложения за Аndroid“ започна през октомври 2015 г. в партньорство с Технически университет - Варна и реално е продължение и надграждане на придобитите знания и умения от първия курс „Програмиране с Java“, който приключи през юли 2015 г в университета. В продължение на 60 часа техническо обучение, курсистите работиха по обектно ориентирано програмиране, Java standard edition програмиране, разработка на десктоп приложения със Swing, работа с UI решения и др.

Задължителна част от курсовете в програмата Tech Institute на Samsung е обучението по меки умения, което допълнително да подпомогне професионална реализация на младежите. В рамките на 5 часа специалистите по човешки ресурси на JobTiger ги запознаха с най-важните елементи на меките умения - начин на комуникация, управление на хора, време и задачи, лидерство, умение за преговори и др.

Един от завършилите курсисти вече е в процес на преговори за започване на работа като част от екипа на Musala Soft, a останалите получават допълнителна подкрепа за своята професионална реализация от JobTiger под формата на лични консултации, персонална подготовка за интервюта и срещи с работодатели.
15 години JobTiger.bg!

В началото на февруари JobTiger навърши 15 години. По време на фирменото парти, организирано по повод рождения ден на компанията, се състоя и първата самостоятелна фотографска изложба на двама от нашите колеги. Кристина Горялова и Иван Атанасов, специалисти „Подбор на персонал“, предоставиха 25 фотографии, които не просто впечатлиха целия ни екип, но и породиха идеята да организираме благотворителен търг, по време на който за по-малко от 20 минути успяхме да съберем 1700 лв.
Със събраните средства екипът ни ще подкрепи благотворителна кауза, която предстои да изберем.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
JobTiger подарява 3 пропуска за целодневен международен семинар

На хоризонта се задава едно любопитно събитие, което е доста по-различно от традиционните. В него няма да става дума за мотивация, ефективност, преговори или бизнес стратегии. Не. То е посветено на по-общата и крайно любопитна тема за пазарите извън България. Онези пазари, които всеки роден предприемач иска в даден момент да покори.

Събитието „Нови пазари“ ще се състои на 25 февруари, четвъртък. В него ще бъдат засегнати редица теми – счетоводни, юридически, технологични и социокултурни. Всички те са посветени на правенето на бизнес в чужбина и различни аспекти от този процес. Пълната програма и лекторите са обявени на сайта на събитието и дават представа за онова, което ще се случи на 25 февруари.

Като традиционен партньор на организаторите от TotheTop, JobTiger ви подарява три пропуска, които ще бъдат разиграни в медийния ни сайт JobTiger.tv. Ако желаете да получите един от тези пропуски, вижте простото условие, което сме поставили. А именно – моля, разкажете в няколко изречения защо искате да посетите семинара. Тримата, които отговорят най-убедително и интересно, ще получат по един пропуск. Коментарите публикувайте под статията и си стискайте палци. Краен срок – 23 февруари, 18.00 ч. Победителите ще бъдат обявени на 24 февруари преди обяд. Вие сте на ход. Успех!
 
Интересно от JobTiger.tv
BHTC: „Търсим инженери за развойния ни център“

На 15 март ще стартира петнадесетото поредно ежегодно издание на най-големия форум за стаж и кариера в България –„Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“. Записването на компаниите-участници започна в средата на месец януари и вече почти всички места за изложители са запълнени.

Сред участниците тази година ще откриете и BHTC – компания, която специализира в производството на електронни панели за автомобилни климатици.

  • Павел Хаджиев: „Нашето образование рядко преподава как да се държим по време на интервю за работа“
  • Как да запазим позитивната нагласа, докато търсим нова работа?
  • Защо да посетим „Национални дни на кариерата“ 2016
  • 4 разумни мерки за бюджета ви, с които можете да се справите
  • Добрите маниери в професионална среда – ключ към успеха!
  • 5 условия да бъдете успешни
  • Как да използвате оптимално Facebook за вашия бизнес, без да се налага да плащате (част II)
  • Как да бъдем психически несломими?
  • Как да поискате отпуск по бащинство
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
5 съвета от Брайън Трейси, които ще ви направят звезда в Продажбите

Един от най-известните лектори в света ще бъде в България на 11 март и ще сподели безценен опит с българските професионалисти. Ето какво каза той преди идването си в София:

Хиляди часове и милиони долари са похарчени в изучаване на качествата на най-добрите специалисти по продажби във всяка сфера, навсякъде по света. В днешно време знаем точно кои са те, какво мислят, какво е отношението им към работата, която вършат и към тях самите.
Когато започнеш да развиваш същите качества в себе си, същите навици и начин на мислене като тези на най-високоплатените специалисти в твоята област, много скоро ще започнеш и да получаваш същите резултати и да печелиш също толкова пари.
Успехът в продажбите е 80% психологическа победа.
Специалистите по продажби мислят по различен начин от обикновените продавачи.
Начинът, по който мислите, определя начина, по който вървите, говорите, чувствате и се държите.
Амбицията е първото качество, което притежават успешните специалисти по продажби. Те са решени да бъдат най-добрите в своята сфера. Гледат на продажбите като средство, с което да постигнат целите си.
Специалистите по продажби са смели. Страхът е най-голямата пречка за успех, а добрите специалисти по продажби преодоляват страха, който спира останалите. Честността е също важно качество, на което клиентите много държат.
Друго качество, гарантиращо високи продажби, е емпатията. Грижата за вашия клиент е най-важната част от един разговор за продажба.
Най-добрите специалисти по продажби гледат на себе си повече като на консултанти, отколкото на продавачи.
Те приемат себе си като експерти, консултанти, съветници и приятели. Напълно осведомени са за продуктите и услугите, които предлагат, но не са продавачи, а хора, предлагащи решения.


Запазете билети от сайта на събитието BrainTracy.bg
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила