ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Стартът на „Национални дни на кариерата“ 2021 наближава
20-ото юбилейно издание на най-големия кариерен форум в България „Национални дни на кариерата“ ще стартира на 8 април 2021 г. с Виртуален ден. Това е най-мащабното и утвърдено изложение от подобен тип в страната. Всяка година в него се включват стотици доказани български и международни компании. Въпреки извънредната обстановка, всички те имат възможността да представят свободните си стажантски и работни места пред многобройна публика, както онлайн, така и на живо.

След Виртуалния ден изложението ще продължи във Варна на 10 май, Пловдив на 12 май, София на 18 и 19 май. За събитията в Габрово, Свищов, Велико Търново и Русе екипът е в процес на търсене на възможности и уточнение на нови дати.

Ако искате да бъдете сред компаниите, които ще имат възможността да се срещнат с хиляди амбициозни млади хора тази пролет, не пропускайте да запазите своето място тук: https://careerdays.bg/bg/national-careerdays/registration

И регистрацията за посетители на Виртуалния ден е отворена. Може да направите своята регистрация на https://app.brazenconnect.com/app/events/Q8ZzefZ

Повече информация във връзка със събитията и начините на регистрация, може да получите от екип „Събития“ на JobTiger:
events@jobtiger.bg
+359 884 086 003
+359 884 070 906
+359 882 364 456
Планирайте кариерните си събития до края на 2021 г.

Планирането на участие в кариерни изложения е инвестиция в непосредственото бъдеще. Не отлагайте това решение, за да можете да се възползвате както от предимствата на виртуалните събития, така и от най-добрите щандове на събитията на живо, а и от най-изгодните ценови оферти. В съвременния бизнес свят оцеляват и прогресират най-бързите и най-активните. С нашия предварителен календар ние ще ви помогнем точно в тази насока.

Календара можете да разгледате тук.

През настоящата година по-гъвкавият подход ще бъде търсен от всички ни за повече ефективност. Ето защо, въпреки че дори и в HR бранша цените на услугите се покачват, JobTiger не само ще задържи, но и ще намали цените за участие в събитията си! С новия предплатен план JobTiger Wallet компаниите вече могат да постигнат най-добрите резултати чрез най-подходящите за текущите условия решения. JobTiger Wallet е начинът компаниите да намалят разходите си, като в същото време се възползват от повече свобода в планирането по време на пандемия, за да могат и през идната година да се срещнат първи с някои от най-добрите кандидати на пазара на труда.

Информация за всички условия за регистрация и участие може да получите и от нашият екип:
events@jobtiger.bg
+359 884 086 003
+359 884 070 906
+359 882 364 456
 
НОВО ОТ JOBTIGER
Marketplace в HRIndustry.bg – нова възможност за HR бранша

HR браншът в България се развива и променя активно в последните години. Процес, който се ускори в годината на медицинските и икономически премеждия. Все повече компаниите имат нужда и търсят решения за предизвикателствата пред тях, пътища за подобряване на работата и повишаване на ефективността си. И все повече търсенето на такива решения става онлайн. Светът неминуемо се дигитализира и HR общността в много случаи е водеща сила в този процес.

За да отговори на нуждите на времето, JobTiger създаде нова възможност за ползвателите на HRIndustry.bg – българския портал за споделяне на информация и опит в областта на управлението и развитието на човешките ресурси. Marketplace е място за споделяне и рекламиране на продукти и услуги в помощ на HR екипите и компаниите в България. Всички публикувани решения са отново разделени в познатите на всички области на HR, за да се улесни търсенето.

Marketplace започва работа от 17 март и е достъпен за всички, имащи интерес в HR областта. Публикуването на продукти и услуги за участници в HR Industry 2021 е безплатно, а всички останали решения се публикуват при цена 50 лева на месец.

С тази стъпка се постига пълнота на информацията, предоставяна от HRIndustry.bg – статии за споделяне на професионален опит и мнения, новини от HR областта и Marketplace за представяне на актуални продукти, услуги и решения.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Вашият Employer Branding профил на JobTiger.bg с 10% отстъпка до края на м. март

ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!

Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.

Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.

Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.

Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.

Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.

За индивидуален поход към Вашите нужди, отстъпка с JobTiger Wallet и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
Как Covid-19 промени световния пазар на труда?

Пандемията от коронавирус е отговорна не само за причиняването на глобална здравна криза, но бързо се трансформира и в икономически проблем, засягащ пазара на труда.

Това доведе до свиването на работни места с безпрецедентен мащаб. Тъй като пандемията продължава да се развива без особени признаци за подобрение, прогнозите за състоянието и бъдещето на пазара на труда са несигурни.

Независимо от това е изключително важно да се наблюдава и анализира въздействието на пандемията върху пазара на труда, за да се помогне на различните страни да създадат своевременен и информиран политически отговор на ситуацията.

Целият анализа може да прочетете в Zaplatomer.bg.
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Audit - най-новата умна платформа за оценка на езикови умения

Нова, умна платформа за езиков одит

Audit by Intellect е иновативна платформа за проверка на знанията по чужди езици. Разработката на платформата е плод на дългогодишна работа и професионален опит на езикови експерти на езикови училища “Интелект” и на развойната дейност на студио “Фундаментал”. Опитът, който Интелект има в езиковата проверка и в провеждането на изпити за големи и малки компании, подкрепен с дигиталната и технологична иновация, превърна Audit една от предпочитаните платформи на специалистите в областта на човешките ресурси. Сега повече отвсякога преценката на нивото на езикова компетенция е точно, надеждно и ценово еластично.

В платформата, кандидатите за одит преминават през трите основни фази на езиковата проверка – езиков тест, писмена експозиция и устен изпит. Времето за изпит е съобразено с работния процес на кандидатите и с желанието на работаделя за времеви диапазони. Одитирането е индивидуално – за всеки кандидат е предвидена персонална сесия и персонален езиков експерт.

Предимства на одитиране през платформата Audit на Intellect. - Бърз и лесен одит на всеки кандидат
- Качествена обратна връзка
- Професионално подаден репорт за постижения
- Сигурна и утвърдена методика на оценяване
- Възможност за персонализация

Свържете с нас – www.audit.intellect.bg, да създадем Ваш корпоративен профил, в който да можете да заявявате кандидатите за одитиране.
Програма „Нов път в преподаването“ на „Заедно в час“

В „Заедно в час“ вярваме, че всяко дете в страната трябва да има достъп до качествено образование – независимо от това къде живее, кое училище посещава и какви са финансовите възможности на родителите. Работим за тази кауза като развиваме нови учители, подкрепяме училищни екипи и изграждаме партньорства за въвеждането на добри практики в образователната система.
Програма "Нов път в преподаването" е подходяща за завършващи студенти и за професионалисти от различни сфери, които имат мотивацията да работят като учители за период от две години в училища където учениците имат най-голяма нужда от подкрепа. Не е необходим предишен учителски опит или квалификация, тъй като участниците придобиват педагогическа правоспособност по време на програмата.

За повече информация и процеса на кандидатстване - посетете сайта ни: https://zaednovchas.bg/participant/