ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
13-ТИ ФОРУМ „НАЦИОНАЛНИ ДНИ НА КАРИЕРАТА“ 2014
18 МАРТ – 10 АПРИЛ 2014 Г.
СОФИЯ | ВАРНА | ВЕЛИКО ТЪРНОВО | РУСЕ | СВИЩОВ | ПЛОВДИВ | БУРГАС
Тринадесетото издание на най-големия кариерен форум в България стартира на 18 март в София., Национален дворец на културата, ет. 5.

На форума студентите и младите специалисти ще имат възможност да изберат най-подходящата компания и длъжност за начало на своята професионална реализация. Нещо повече - скоро стартират предварителните срещи със студенти, на които специалистите от JobTiger ще дадат съвети за търсенето на работа или стаж по време на кариерния форум и правилната подготовка на документите за кандидатстване.

До момента, участие са заявили 135 компании от различни бизнес сектори, които ще представят своите стажански програми и свободни позиции. Официален спонсор на форум „Национални дни на кариерата“ за единадесета поредна година е Нестле България АД.

Научете повече за форума:
Дати и места на провеждане
Условия за участие на работодатели
Предварителни срещи за студенти

Подробна информация за форум "Национални дни на кариерата 2014" можете да научите и на 02 49180 14 /19/22 или office@jobtiger.bg.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
HR Industry 2014 събра на едно място 550 мениджъри

На 13 февруари 2014 г. в Интерпред – СТЦ София, за трета поредна година се проведе единственото по рода си изложение за компаниите, предоставящи услуги и продукти за управление на човешките ресурси - HR Industry 2014.

HR Industry е изложение, предназначено за всички, които участват в управлението на човешките ресурси и бизнес стратегии, практикуващи HR-и от водещи организации. Изложението се организира в отговор на нуждите на бизнеса от подобен род събитие в областта на човешките ресурси и това го прави отлична платформа за представяне на HR продукти и услуги.

Водещите тенденции за тази година бяха представени от 41 фирми, занимаващи се с подбор на персонал, одит, обучения, тренинги и тимбилдинги, HR outsourcing, здравно и пенсионно осигуряване, временна заетост, трудова медицина и други.

Посетителите на HR Industry 2014 имаха възможност да се запознаят с най-търсените услуги и иновации в управлението на човешките ресурси, да обменят ценни идеи и опит с водещите HR специалисти и мениджъри на най-големите български и международни компании. Като подарък, всеки посетител получи издание от специализирания каталог на HR индустрията за 2014 г.

Освен изложбените щандове, посетителите имаха възможност да посетят и семинарна програма. Тази година в нея се включиха 16 от изложителите.

Какво се случи по време на третото издание на HR Industry и какви са отзивите от събитието, може да видите в JobTiger.tv или на страницата на JobTiger във Facebook.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
JobTiger ви предлага иновативна услуга за подбор на кадри, посредством видео-интервю (Video Recruit)

JobTiger е ексклузивен представител на услугата Video Recruit за България.

В днешния динамичен свят на човешки ресурси, откриването и привличането на най-добрите кадри е едновременно ключът към фирмения успех и една от най-трудните задачи. Какво може да се направи, за да се улесни работата, за по-кратко време да бъдат достигнати максимален брой кандидати (и съответно да бъде избран възможно най-точният за дадената позиция) и да се оптимизират разходите при подбора на кадри? Това е естественият въпрос, който възниква при настоящата пазарна динамика.

За щастие, съвременните технологии предлагат иновативно решение, което JobTiger има удоволствето да ви предостави като работодатели – Video Recruit (VR). Video Recruit е автоматизирана, интернет-базирана и асинхронна* платформа, която позволява на работодателя да покани неограничен брой кандидати на видео-интервю, правейки предварителния подбор по-бърз, удобен, финансово разумен и ефективен.

Video Recruit не само улеснява работата на работодателя и спестява средства и време, но и допринася за създаване на прозрачни условия, валидни за всички кандидати. Услугата елиминира ситуационните предразсъдъци и на практика дава напълно равни стартови възможности на всички одобрени за интервюто лице-в-лице. Не на последно място, VR предоставя реална възможност да интервюирате хора от други градове и държави, без допълнителни разходи.

Video Recruit е услуга, подходяща за всеки тип компании и организации, както и индустрия. JobTiger е изключителен представител на услугата за България. За повече информация и поръчки, моля, свържете се с г-жа Диляна Илиева на email: dilyana@jobtiger.bg, или на тел.02/49180 17, 0882 409 244.

* Интервюиращият и кандидатът не трябва да бъдат онлайн по едно и също време, спестявайки до 80% от времето на работодателя в сравнение със стандартния процес.
Практическа HR Школа е нещо ново и различно!

На 28 февруари 2014 г. ще се проведе първото обучение от школата за 2014 г. Все още може да се запишете за участие.

През последните години, ролята на HR специалистите все повече се засилва. Почти всяка компания има отдел „Човешки ресурси”, в който работят хора, грижещи се за ефективността и благополучието на персонала, разрешават конфликтите, зреещи в организацията, подготвят обучения за кадрите на компанията и още много други и най-разнообразни дейности от сферата на управлението на хора. Но кой всъщност подготвя тях – HR-специалистите?

За разлика от стандартизираните обучения и семинари, Практическа HR Школа е изградена на базата на големия опит, наблюдения и идеи, приложени на практика. Лекторите в нея са фокусирани повече върху търсене на възможности и ресурси в бъдещето, отколкото върху анализа на отминали проблеми.

Темите в Практическа HR школа са специално подбрани, така че да обхванат максимално различните дейности в сферата на човешките ресурси: администриране, здравословни и безопасни условия на труд, подбор, системи за оценка, тренинги, коучинг и други елементи от дейности, свързани с развитие на човешкия капитал.

На 28 февруари (петък) ще се проведе първото обучение от Школата – „Изграждане на документални взаимоотношения със служителя“.

Повече информация за програмата и записвания може да намерите на следния адрес: http://www.jobtiger.bg/info/trainings/hr-academy/?ln=2
JobTiger в помощ на работодателите – Програма за подкрепа на служителите

Стресът е един от най-важните фактори на нашето съвремие. Обикновено той е резултат от работата ни и нейните особености. Различни проучвания сочат, че три основни причини за стрес са липсата на баланс между работа и личен живот, неадекватни HR политики и влиянието на технологиите.

За щастие, срещу стреса на работното място и възможните негови последици, има ефективен метод за противодействие. И това е, „Програма за подкрепа на служителите” (ППС) – иновативна услуга, за която JobTiger може да ви съдейства. ППС е изцяло конфиденциална програма, създадена в полза на служителите, финансирана от работодателя и работеща за благото на цялата организация. Служителите на компании, които ползват ППС, имат безплатен достъп до различни психологически услуги, варианти на помощ, подкрепа и насочване.

Ако желаете да се възползвате от Програмата за подкрепа на служителите или да научите допълнителни подробности, моля, натиснете тук.
 
Интересно от JobTiger.tv
Международната награда на херцога на Единбург активно работи вече и в България

Международната награда на херцога на Единбург (The Duke of Edinburgh’s International Award) е програма за личностно развитие на млади хора, съчетаваща практически опит и развиването на умения, в резултат на което, младежите стават отговорни граждани на света. Вече и България е част от световното семейство на това престижно предизвикателство.

Фокусираният към решения подход – основен метод в Програмата за подпомагане на служители
HR Industry 2014 – Structogram
HR Industry 2014 разкрива тенденциите в HR услугите
Предстои първата конференция за програмиране за мобилни устройства в България – MobCon BG
HR Industry 2014 – Мотивирам БГ
Любопитно от JobTiger Блог
2 причини писането на CV да е като “първа среща”

Общо взето, всеки има някакъв опит със свалките и срещите с гаджета. В този ред на мисли, подаването на автобиография при кандидатстване за работа е много сходно с „първа среща”. От тази гледна точка, няма да сбъркате, ако при подготвянето на следващото виCV, приложите знанията си от областта на свалките.

За или против ваканцията, когато си търсим работа?
Силата на докосването в офиса
Как да се справим с хронично оплакващи се колеги?
Как да се подготвим за интервю за ниска позиция?
Дистанционната работа – една добра възможност
В три изречения (CI)
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Кариерно изложение за българите във Великобритания ще се проведе за втора година

BG Careers Fair UK е кариерен форум, насочен към българите във Великобритания. Събитието се организираот и за български студенти и млади професионалисти и се провежда на Острова, което предоставя възможност на всеки желаещ да се запознаете с работната среда в България. Целта е изграждане на пряка връзка между водещите български работодатели и множеството талантливи съграждани във Великобритания, която с времето да се затвърди.

Организатори са обществото на българските студенти в LSE и организациите „Обединени идеи за България” и „Тук-Там”. Събитието има подкрепата на Посолството на Република България и Българския културен институт във Лондон, back2bg и редица български студентски общества на Острова.

Тази година кариерния форум ще се проведе в Лондон (8 март) и Единбург (9 март). Програмата включва масово изложение, презентации на фирмите, предоставящи информация за тяхната дейност, развитие и кариерни възможности (стажове и постоянни позиции), кариерни семинари с професионални HR консултанти; кратки индивидуални интервюта, които ще бъдат проведени с кандидати, избрани по време на събитието.

Освен запознаване с кариерните възможности и работния климат в България, събитието предоставя отлични възможности за нетуъркинг – изложението ще бъде посетено от студенти от цяла Великобритания и млади професионалисти от различни сфери.

За повече информация – www.bgcareersfair.com или infor@bgcareersfair.com.
Бъдете царе на интернет маркетинга без да изхарчите и 1 лев за реклама!

На 09 април 2014-та година в Интер Експо Център, София ще се проведе осмото издание на семинара “ Интернет маркетинг с нулев бюджет” . Нестихващият интерес към темата и все повечето примери от практиката за успешно използвани интернет инструменти за онлайн маркетинг с нулев бюджет, които лекторите ще споделят с аудиторията, са причините за организирането на поредното издание на семинара.

Нулевият бюджет е възможен не само на теория, но и 100% приложим на практика - в това ще се убедите сами след края на събитието. Темите, които ще бъдат обсъдени включват стратегии за автоматизиране на маркетинга, спестяване на време и средства и постигане на супер резултати, както и начини да доведете онлайн клиентите си до покупка. Ще се разгледат и полезни инструменти, които всеки може да използва, за да повиши ефективността на маркетинговата си кампания в интернет.

Лекторите са практици, които използват ежедневно техники и похвати с нулев бюджет. Това са:
  • Борил Богоев, Управител на Webface Consult
  • Михаела Атанасова, един от основателите на успешния проект SHOPPING-TERAPIA.com.
  • Станислав Димитров, Съдружник в Ad Academy
  • Георги Малчев, Съдружник в Ilyan.com
  • Сокол Соколов, управител на Host.bg
Най-добрият момент да започнете да промотирате себе си или бизнеса си е сега! Ако нямате достатъчно голям бюджет за това, елате на “Интернет маркетинг с нулев бюджет” и ще откриете, че разменна валута в интернет маркетинга не са само парите!

Повече информация може да намерите на сайта на събитието: http://zero-marketing.com