ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
|
Виртуални дни на кариерата - как да намерим подходящи служители за 5 часа? |
Едва ли има компания, която не се е сблъсквала с проблема да намери правилните кадри за отворените си работни позиции. Конкуренцията на пазара на труда става все по-голяма, а добре обучените и опитни хора – все по-малко. Днес вече има лесен и удобен начин за намиране на правилните специалисти!
Виртуални дни на кариерата е единственият в България изцяло онлайн кариерен форум. Събитието ще се проведе на 22 юни от 11:00 ч. до 16:00 ч. и позволява на компании от различни бизнес сектори лесно да намерят таланти, които да допълнят фирмените екипи. Участвайки във Виртуални дни на кариерата:
• ще спестят време и пари;
• ще открият таланти с разнообразни профили, които да заемат свободните позиции в компанията;
• ще получат достъп до десетки автобиографии;
• и не на последно място - ще могат да се възползват от подобрена платформа с широки функционалности подпомагащи доброто представяне на работодателския бранд и привличането на надеждни специалисти.
Преди самия кариерен форум, компаниите ще имат възможност да изградят свой виртуален кариерен щанд, с който да се представят на събитието. Въвеждането на информацията за всяка компания се случва в няколко лесни стъпки, а допълнителните възможности включват качване на видео материали и изображения, както и линкове към обяви за най-горещите работни позиции.
Регистрацията за участие във Виртуални дни на кариерата вече е отворена. Повече информация можете да намерите на сайта http://virtual.careerdays.bg/.
Виртуални дни на кариерата се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.
|
|
|
|
Третото издание на Be IT Conference събра близо 300 ИТ специалисти
На 28 май се проведе технологичната конференция Be IT. Тя се състоя в Suite Hotel Sofia, където в три различни зали близо 300 ИТ специалисти дискутираха тенденциите в ИТ сферата.
В рамките на деня се проведоха 13 уъркшопа, разпределени в трите най-горещи направления в информационните технологии към момента – Web, Database и Mobile & Hands-on Experience. По време на тях се разискваха реални казуси, с които са се сблъсквали лекторите в процеса на работа и как са се справили с тях. Румен Палов и Петър Личев от E-CARD разказаха за Galera Cluster - open source продукт, базиран на MySQL. Георги Бачев, Управляващ директор на PFSweb, обясни за работата с Demandware, на който могат да се пишат от най-базовите, до най-сложните компоненти, нужни за изграждането на функциите на един електронен магазин. Сред лекторите бяха и Мирослав Витанов и Теодор Илиев от FlowMinds, които споделиха, че всеки Framework, който е написан на PHP, може да бъде custom написан, но обикновено коства повече усилия.
Друг важен елемент от събитието бяха кариерните кътове, на които представители всяка от компаниите-участници успяха да поговорят с посетителите и да ги запознаят със своята дейност и с възможностите за работа, които предлагат.
В края на деня се проведе и томбола с много награди. Спонсорът E-CARD осигури специализирана IT литература, ADASTRA - Bluetooth аудиоколонка, SuperHosting – хостинг план СуперПро и домейн за период от една година, PFSweb – Pandora bracelet, а организаторът JobTiger подари GoPro Hero екшън камера.
Be IT Conference се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger, а спонсор на събитието е E-CARD.
Събитието се осъществи в партньорство с на Dunkin Donuts, Red Bull, Baristo, SuperHosting, Take a cake, 100 грама сладки и Pirin Spring.
Медийни партньори на събитието бяха JobTiger.tv, Yatoto, Kaldata, Предприемач, CooliceHost, Uspelite.com, NewTrend, SocialEvo, ComputerWorld, Международната награда на херцога на Единбург, SoftUni, ITEventz, Smart News и Dev.bg.
|
|
|
|
|
Business Leaders and HR Meetup – събитието, което търси отговорите на най-важните проблеми на пазара на труда
Недостигът на квалифицирани кадри е един от централните проблеми на пазара на труда в България през последните няколко години. И най-големите и перспективни работодатели вече имат трудности да открият нови квалифицирани и надеждни служители и все по-често прибягват до различни техники, за да си осигурят конкурентно предимство в условията на свито предлагане.
Какви са възможните решения на тази наболяла проблематика и как може да бъде преодолян недостигът на кандидати в редица бизнес ниши? Очевидно е, че единствено правилно решение не съществува, защото в противен случай, всички компании и организации щяха да го познават и ползват. Именно за да подпомогне генерирането на система от работещи решения е и целта на събитието Business Leaders and HR Meetup. На него собственици, управители и висши мениджъри от различни професионални области ще се срещнат със специалисти по подбор на персонал и HR-и, за да дискутират възможните решения на проблемите, оформящи моментното състояние на пазара на труда – намирането на подходящи кадри, привличането им като служители и справяне с липсата на квалифициран персонал.
В две поредни панелни дискусии ще бъдат обсъдени актуалните тенденции и ще се изработят системни правила, които да предоставят дългосрочно решение на тези проблеми. Темите на дискусиите са „Employer Branding и Подбор“ и „Въвеждане и обучение на служителите“. Те са избрани неслучайно – именно добрият employer branding и обучението на служители са два от основните методи за преодоляване на липсата на достатъчно квалифицирани кадри.
Същевременно, богатият опит на панелистите и модераторите, с положителност ще допринесе за създаването на позитивна работна среда и за генерирането на добри дългосрочни решения.
Business Leaders and HR Meetup ще се проведе в Парк и СПА хотел „Екзотик“ в близост до гр. Пловдив на 30 юни и 1 юли.
За повече информация, посетете страницата на събитието или се свържете с екипа на JobTiger:
events@jobtiger.bg
тел. 02/ 49 180 13 / 22
Business Leaders and HR Meetup се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger, със съдействието на Audit Advice Associates. Медиен партньор на събитието е Българска асоциация за управление на хора.
|
|
|
|
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране
Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.
За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.
Предстоящи дати за тренинга:
9 - 10 юни 2016 г.
За записвания и допълнителна информация, може да се свържете с екипа на JobTiger или да пишете на e-mail: gcdf@jobtiger.bg. |
|
|
|
Software AG събира IT общността на Meetup
На 9 юни, от 18:00 ч., Software AG отваря врати, за да посрещне лятото с IT Meetup. Събитието ще съчетае най-интересното и актуално от света на технологиите и бизнеса. ИТ специалисти от всички индустрии са добре дошли да надникнат “в кухнята” на едни от най-добрите продукти и решения на компанията. А за да е сигурно, че наистина е лято, ще има и подбрана бира.
Екипните мениджъри, техническите консултанти и продуктовите мениджъри на компанията ще разкажат за най-интересното от технологичните иновации на Software AG и глобалния им ефект. Ще се обсъдят темите за Design thinking and customer-focused development, Informed business decisions with real-time data, Aspect orientation, Innovation in corporations и още.
Software AG разработват business infrastructure софтуер и предлагат изцяло собствени решения за интеграция на бизнес процеси. Клиентите им са водещи компании от цял свят в широк спектър от бизнес сектори. В топ три са по големина в Германия, а офисите им са стратегически разположени в над 70 държави. През последните години R&D центърът в София печели все повече от дяла на компанията на глобално ниво по отношение на ключови развойни екипи и процеси.
Събитието е със свободен достъп, но местата са ограничени. Запазете мястото си на www.itmeetup.bg.
|
|
|
|
Интересно от JobTiger.tv |
Глобалният форум на жените лидери: Жените в България полагат в пъти по-големи усилия вкъщи
В София стартира Глобалният форум на жените лидери, в който участват дами от 4 континента, заемащи ръководни позиции в различни сфери на обществения и политическия живот и бизнеса.
Събитието се организира от Съвета на жените в бизнеса в България и ЮНЕСКО и е под патронажа на Ирина Бокова. То бе официално открито на 18 май в Националната художествена галерия, а двудневната конферентна програма обхваща различни аспекти, свързани с ролята на жените в обществото и бизнеса.
|
|
|
|
|
|