Бюлетин на JobTiger | 30.05.2016 г.
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Виртуални дни на кариерата - как да намерим подходящи служители за 5 часа?
Едва ли има компания, която не се е сблъсквала с проблема да намери правилните кадри за отворените си работни позиции. Конкуренцията на пазара на труда става все по-голяма, а добре обучените и опитни хора – все по-малко. Днес вече има лесен и удобен начин за намиране на правилните специалисти!

Виртуални дни на кариерата е единственият в България изцяло онлайн кариерен форум. Събитието ще се проведе на 22 юни от 11:00 ч. до 16:00 ч. и позволява на компании от различни бизнес сектори лесно да намерят таланти, които да допълнят фирмените екипи. Участвайки във Виртуални дни на кариерата:

 • ще спестят време и пари;
 • ще открият таланти с разнообразни профили, които да заемат свободните позиции в компанията;
 • ще получат достъп до десетки автобиографии;
 • и не на последно място - ще могат да се възползват от подобрена платформа с широки функционалности подпомагащи доброто представяне на работодателския бранд и привличането на надеждни специалисти.

Преди самия кариерен форум, компаниите ще имат възможност да изградят свой виртуален кариерен щанд, с който да се представят на събитието. Въвеждането на информацията за всяка компания се случва в няколко лесни стъпки, а допълнителните възможности включват качване на видео материали и изображения, както и линкове към обяви за най-горещите работни позиции.

Регистрацията за участие във Виртуални дни на кариерата вече е отворена. Повече информация можете да намерите на сайта http://virtual.careerdays.bg/.

Виртуални дни на кариерата се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Третото издание на Be IT Conference събра близо 300 ИТ специалисти

На 28 май се проведе технологичната конференция Be IT. Тя се състоя в Suite Hotel Sofia, където в три различни зали близо 300 ИТ специалисти дискутираха тенденциите в ИТ сферата.

В рамките на деня се проведоха 13 уъркшопа, разпределени в трите най-горещи направления в информационните технологии към момента – Web, Database и Mobile & Hands-on Experience. По време на тях се разискваха реални казуси, с които са се сблъсквали лекторите в процеса на работа и как са се справили с тях. Румен Палов и Петър Личев от E-CARD разказаха за Galera Cluster - open source продукт, базиран на MySQL. Георги Бачев, Управляващ директор на PFSweb, обясни за работата с Demandware, на който могат да се пишат от най-базовите, до най-сложните компоненти, нужни за изграждането на функциите на един електронен магазин. Сред лекторите бяха и Мирослав Витанов и Теодор Илиев от FlowMinds, които споделиха, че всеки Framework, който е написан на PHP, може да бъде custom написан, но обикновено коства повече усилия.

Друг важен елемент от събитието бяха кариерните кътове, на които представители всяка от компаниите-участници успяха да поговорят с посетителите и да ги запознаят със своята дейност и с възможностите за работа, които предлагат.

В края на деня се проведе и томбола с много награди. Спонсорът E-CARD осигури специализирана IT литература, ADASTRA - Bluetooth аудиоколонка, SuperHosting – хостинг план СуперПро и домейн за период от една година, PFSweb – Pandora bracelet, а организаторът JobTiger подари GoPro Hero екшън камера.

Be IT Conference се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger, а спонсор на събитието е E-CARD.

Събитието се осъществи в партньорство с на Dunkin Donuts, Red Bull, Baristo, SuperHosting, Take a cake, 100 грама сладки и Pirin Spring.
Медийни партньори на събитието бяха JobTiger.tv, Yatoto, Kaldata, Предприемач, CooliceHost, Uspelite.com, NewTrend, SocialEvo, ComputerWorld, Международната награда на херцога на Единбург, SoftUni, ITEventz, Smart News и Dev.bg.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Business Leaders and HR Meetup – събитието, което търси отговорите на най-важните проблеми на пазара на труда

Недостигът на квалифицирани кадри е един от централните проблеми на пазара на труда в България през последните няколко години. И най-големите и перспективни работодатели вече имат трудности да открият нови квалифицирани и надеждни служители и все по-често прибягват до различни техники, за да си осигурят конкурентно предимство в условията на свито предлагане.

Какви са възможните решения на тази наболяла проблематика и как може да бъде преодолян недостигът на кандидати в редица бизнес ниши? Очевидно е, че единствено правилно решение не съществува, защото в противен случай, всички компании и организации щяха да го познават и ползват. Именно за да подпомогне генерирането на система от работещи решения е и целта на събитието Business Leaders and HR Meetup. На него собственици, управители и висши мениджъри от различни професионални области ще се срещнат със специалисти по подбор на персонал и HR-и, за да дискутират възможните решения на проблемите, оформящи моментното състояние на пазара на труда – намирането на подходящи кадри, привличането им като служители и справяне с липсата на квалифициран персонал.

В две поредни панелни дискусии ще бъдат обсъдени актуалните тенденции и ще се изработят системни правила, които да предоставят дългосрочно решение на тези проблеми. Темите на дискусиите са „Employer Branding и Подбор“ и „Въвеждане и обучение на служителите“. Те са избрани неслучайно – именно добрият employer branding и обучението на служители са два от основните методи за преодоляване на липсата на достатъчно квалифицирани кадри.

Същевременно, богатият опит на панелистите и модераторите, с положителност ще допринесе за създаването на позитивна работна среда и за генерирането на добри дългосрочни решения.

Business Leaders and HR Meetup ще се проведе в Парк и СПА хотел „Екзотик“ в близост до гр. Пловдив на 30 юни и 1 юли.

За повече информация, посетете страницата на събитието или се свържете с екипа на JobTiger:
events@jobtiger.bg
тел. 02/ 49 180 13 / 22

Business Leaders and HR Meetup се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger, със съдействието на Audit Advice Associates. Медиен партньор на събитието е Българска асоциация за управление на хора.
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране

Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.

За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.


Предстоящи дати за тренинга:
9 - 10 юни 2016 г.

За записвания и допълнителна информация, може да се свържете с екипа на JobTiger или да пишете на e-mail: gcdf@jobtiger.bg.
Software AG събира IT общността на Meetup

На 9 юни, от 18:00 ч., Software AG отваря врати, за да посрещне лятото с IT Meetup. Събитието ще съчетае най-интересното и актуално от света на технологиите и бизнеса. ИТ специалисти от всички индустрии са добре дошли да надникнат “в кухнята” на едни от най-добрите продукти и решения на компанията. А за да е сигурно, че наистина е лято, ще има и подбрана бира.

Екипните мениджъри, техническите консултанти и продуктовите мениджъри на компанията ще разкажат за най-интересното от технологичните иновации на Software AG и глобалния им ефект. Ще се обсъдят темите за Design thinking and customer-focused development, Informed business decisions with real-time data, Aspect orientation, Innovation in corporations и още.

Software AG разработват business infrastructure софтуер и предлагат изцяло собствени решения за интеграция на бизнес процеси. Клиентите им са водещи компании от цял свят в широк спектър от бизнес сектори. В топ три са по големина в Германия, а офисите им са стратегически разположени в над 70 държави. През последните години R&D центърът в София печели все повече от дяла на компанията на глобално ниво по отношение на ключови развойни екипи и процеси.

Събитието е със свободен достъп, но местата са ограничени. Запазете мястото си на www.itmeetup.bg.
 
Интересно от JobTiger.tv
Глобалният форум на жените лидери: Жените в България полагат в пъти по-големи усилия вкъщи

В София стартира Глобалният форум на жените лидери, в който участват дами от 4 континента, заемащи ръководни позиции в различни сфери на обществения и политическия живот и бизнеса.

Събитието се организира от Съвета на жените в бизнеса в България и ЮНЕСКО и е под патронажа на Ирина Бокова. То бе официално открито на 18 май в Националната художествена галерия, а двудневната конферентна програма обхваща различни аспекти, свързани с ролята на жените в обществото и бизнеса.

  • Търси се герой на промяната
  • Flowminds на Be IT: „Ще ви помогнем да сте по-уверени при стартирането на следващия ви IT проект“
  • 9 базисни грешки в LinkedIn, които лесно могат да бъдат избегнати
  • Какво е Dev.bg и с какво са полезни на IT обществото
  • 2 неприятни истини при търсенето на работа, с които трябва да се примирим
  • Международно жури оцени български StartUp компании по време на няколкодневен форум във Варна
  • 6 съвета за оптимално, стегнато и модерно CV
  • Най-доброто време да напуснете е…
  • В защита на офиса – ползите от работата в службата
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила