Бюлетин на JobTiger | Април 2011

АКТУАЛНО:

  • Тематична пролетна среща на JobTiger
    От известно време JobTiger предлага различни интересни тренинги, касаещи както личностното развитие, така и повишаване качеството на екипната работа.
    И тъй като напоследък добавихме в менюто си няколко нови и уникални предложения, ви каним на чаша вино, за да ви разкажем за тях, да ви ги покажем и да ви запознаем с водещите.

    Очакваме ви на 17 май, от 17:30 ч, в зала Мати’ Ди, административната сграда на НДК.
    Какво предстои да чуете, видите и пробвате?

МИНАЛИ СЪБИТИЯ:

  • Втори награди, втори поуки и изненади
    И така, след доста инфарктна седмица, най-накрая имаме победител за месец април в конкурса на JobTiger за история, свързана с работата. Първоначалният победител бе Петя Владимирова, с историята си „За работохолизма и мъдростта на децата”. До тук добре... Оказа се, обаче, че пак има „ситуация”, този път софтуерна приумица.
    И понеже правилата са си правила, се оказахме с голямо удоволствие с двама победители за месец април! Да е честито както на Петя, така и на Христо Стоянов, с историята му „Чужди езици – за напреднали и за назаднали”.

    Екипът на JobTiger благодари на всички за невероятните истории и настроение, с което ни зареждате! Ще се радвам да продължите да пишете, както и да препоръчате конкурсът за история, свързан с работата на JobTiger, на ваши приятели!

    Играта продължава!

    Ако искате нетбук, смартфон или таблет, по случай 10-та си годишнина, JobTiger ще ви ги подари! Ако ни разкажете ваша история, свързана с работата ви. Как сте я намерили, какво се е случило, как сте я напуснали или сменили! Със или без JobTiger.
    Конкурсът продължава до края на 2011 г.! Историите ви ще публикуваме в нашия блог в раздел [stories].
    Вижте всичко за правилата и наградите

ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ:

  • GCDF – международна сертификационна програма за специалисти по човешки ресурси за кариерно развитие и консултиране
    Юни 2011 г.

    Global Career Development Facilitator За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.
    Основен фокус на тренинга: Усвояване на умения за консултиране, коучинг, развитие на потенциала на служителите.
    Научете повече за сертификата Global Career Development Facilitator!

    За записване и подробности може да се обръщате към екипа на Джобтайгър или да пишете на и-мейл: gcdf@jobtiger.bg
     
  • „ИТ Олимпиада” като средство за намиране на работа? Да!
    11 май 2011 г.

    IT олимпиада Първата ИТ Олимпиада за млади ИТ специалисти, организирана от JobTiger, с подкрепата на Comptel, ще се проведе на 11 май 2011.
    Олимпиадата обхваща четири програмни езика – Perl, Java, C и SQL, а голямата награда за най-добрите от участниците ще е трудов договор с престижната софтуерна компания Comptel.
    Предвидена е и специална награда за отлично представяне - NetBook Acer.
    Вижте повече

     
  • Първи уъркшоп на открито „Моята кариера 2011” на 11 май 2011г. във Варна
    Организиран от Варненски свободен университет и JobTiger

    Нетрадиционен начин да представи студентите си пред бизнеса избра Варненският Свободен Университет. Събитието е в навечерието на двадесетгодишния юбилей на университета и ще се проведе в градината му.
    Поканени са всички компании и организации, които имат интерес към младите висшисти, а и към това да представят името си като социално отговорен работодател.

    Събитието се организира с подкрепата на JobTiger!
    За участие и повече подробности
     
  • Стартира приемът на документи за наградите Empower за 2011 г.
    Четвърта открита дискусия за Награда EMPOWER 2011, гр. София
    Национална стажантска програма EMPOWER – 40 платени позиции в 8 български града

    Empower Стартира приемът на документи за наградите Empower за 2011 г.
    Два месеца, считано от 1 май, младите български предприемачи могат да подават своите бизнес планове, с които да се състезават за наградите Empower за 2011 г. Според регламента, наградният фонд от 200 000 лева ще бъде разпределен между шест проекта за стартиращ бизнес - първа награда от 50 000 лева и още пет награди от 30 000 лева. В надпреварата, организирана от Фондация Empower United, могат да се включат хора на възраст между 18 и 35 години. Документи се приемат на новия адрес на фондацията – София 1527, ул. „Чамкория“ 9, ет.4.

    Кой може да кандидатства?
    Как да кандидатствате?
    Вижте пълните условия за кандидатстване в Награда Empower 2011

    Четвърта открита дискусия за Награда EMPOWER 2011, гр. София
    На 10 май 2011 г., от 18.30 ч., в зала 6 на НДК, Фондация Empower ще проведе финалната за 2011 открита среща за Награда EMPOWER. Темата на срещата е „Ефектните бизнес планове“, а отговори на вашите въпроси ще дадат членовете на миналогодишното жури: Бистра Кирова – Главен изпълнителен директор, BM Leasing, Венета Илиева - Основател и изпълнителен директор, Club 50+, Дилян Павлов – Основател и управител, Netage BG, Иван Христанов – Председател на Съвета на директорите, Kronos Recovery Management, Томас Хигинс – Председател на Фондация Empower United.

    Входът е свободен!
    Регистрирайте се!

    Национална стажантска програма EMPOWER – 40 платени позиции в 8 български града
    И през 2011 г. фондация Empower United провежда своята Национална стажантска програма EMPOWER за млади лидери (EMPOWER Intern). Програмата е осемседмичен стаж, започващ с двуседмично интензивно обучение по лидерство в Американски Университет в България (АУБГ). Следват шест седмици платен стаж в различни компании - участници в програмата, сред които Vivacom, Lufthansa Technik, Nemetcheck, Българо-Американска кредитна банка, Институт за пазарна икономика, Икономедиа, Дунапак-Родина АД и много други.

    Търсят се най-добрите млади специалисти в над десет сектора - икономика и финанси, счетоводство и контрол, производство и високи технологии, логистика, ИКТ, човешки ресурси, маркетинг и продажби, PR, управление на проекти, журналистика, образование и обществени дейности.
    Отворени са позиции не само в София, но и в Пловдив, Шумен, Бургас, Варна, Ботевград, Пирдоп и Челопеч.

    Вижте всички фирми, позиции и профили за 2011 г.
    Вижте и фирмите-участнички, позициите им, както и видео-записите на студентите от EMPOWER Intern за миналата година!

    Партньор в подбора за Програма EMPOWER Intern e JobTiger.bg – български интернет сайт за работа и компания за подбор на персонал (Удостоверение No.982, 20.08.2008 - 20.08.2013).
    Стажантска програма Empower за развитие на млади лидери (EMPOWER Intern) се осъществява с финансовата подкрепа на Фондация Америка за България.

  • Среща на бизнеса с Ромската професионална мрежа (РПМ) към Младежка фондация „Арете“ – България
    Ромската професионална мрежа (РПМ) към Младежка фондация "Арете" - България в партньорство с JobTiger България ще проведе среща с представители на бизнес компании и млади професионалисти от ромски произход. Мероприятието ще се проведе на 19 май 2011 г. от 17.30 ч. в хотел "Radisson", гр. София.
    Ромската професионална мрежа (РПМ) има за цел да предостави възможности за професионално развитие в публичния и частния сектор на млади професионалисти от ромски произход. Чрез провеждането на редовни мероприятия и партньорства с професионалната общност, тази мрежа ще свърже младите специалисти и студентите с реалния бизнес, с цел реализация на трудовия пазар.
    РПМ е също така възможност за свързване на млади роми, които все още не са завършили университет, работят или им предстои да започнат работа, с други млади професионалисти, компании и институции от различни сфери.
     
  • Дни на кариерата „Знам и искам да го докажа” на Факултета по математика и информатика към СУ „Климент Охридски” и JobTiger
    2-3 юни, двора на ФМИ

    На 2 и 3 юни 2011 г. в двора на факултета по математика и информатика към СУ „Св. Климент Охридски” за втори път ще се проведат „Дни на Кариерата” под мотото „Знам и искам да го докажа”. Организатори на събитието са Кариерният център на ФМИ и ДжобТайгър ООД.

    За участие и повече информация може да се свържете с Елеонора Тодорова и Анелия Стоянова от JobTiger, тел.: 02 49 180 22 или 23, e-mail: office@jobtiger.bg
     
  • 15-ти уикенд на HR екипите в България
    17-18 юни, х-л „Дипломат Плаза”, Луковит

    В края на месец юни 2011г. ще се проведе поредната, 15-та, среща на HR екипите в България. Участниците ще могат да се включат в различни дискусии, да споделят проблеми или решенията им и да разкажат за своя практически опит в областта на човешките ресурси.
    До окончателното оформяне на програмата всеки колега е поканен да участва с предложения и теми за дискусия!
    Очакваме ви в поредното незабравимо лятно HR-преживяване!

    За повече информация: JobTiger, тел.: 02 49 180 22 или 23, e-mail: office@jobtiger.bg
    Вижте предишните издания на HR уикендите
     

ПОЛЕЗНО ЗА ВАС:

 

ПЛАТЕНИ СЪОБЩЕНИЯ:


Next Generation Стартира третото издание на конкурса Next Generation 2011
Вестник „Пари” търси новото поколение мениджъри и предприемачи

Новите лидери в бизнеса и техните идеи за развитие ще станат известни в третото издание на конкурса Next Generation. Той се провежда от вестник „Пари” с партньорството на City College/University of Sheffield и Deloitte България, а JobTiger e медиен партньор на конкурса.

В състезанието могат да се включат мениджъри и предприемачи до 35 годишна възраст с опит в управлението и лидерски потенциал. Оценяват се кариерно развитие, постижения на сегашния пост, принос за иновативни и социални проекти, финансови резултати и визия за развитие на бизнеса.
За първи път трима от участниците в конкурса ще получат стипендии за обучение в Executive MBA програмата за мениджъри на City College/University of Sheffield, класиран сред 20-те най-добри британски университети.

Финалистите ще бъдат избрани от авторитетно жури с представители на University of Sheffield, Британски съвет в България, Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България, Делойт България и Джоб Тайгър. Ще бъдат избрани:
  • Next Generation мениджър 2011;
  • Next Generation мениджър в корпоративна среда;
  • Next Generation предприемач.
Крайният срок за кандидатстване е 20 май.
Всички условията и детайли може да намерите на сайта на в-к Пари www.pari.bg и events.pari.bg.
Победителите ще бъдат обявени на церемония на 8 юни в София.

Близо 200 мениджъри са се включили в предишни издания на конкурса, сред тях представители на ДЗИ, Орифлейм, Ейвън, Белла България, Челопеч Майнинг, Софарма, Сименс, Галчев Груп, Пощенска банка, Шнайдер Електрик, Фикосота Синтез, Консултийм и мн. др. Повече за конкурса четете във в. „Пари”, www.pari.bg и в специалното издание „100-те мениджъри” през юни.

Информация за конкурса може да следите във Facebook (Next Generation – новите мениджъри) и в Twitter (#nextgen).






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила