ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ  

  • „НАЦИОНАЛНИ ДНИ НА КАРИЕРАТА” 2012 - Добра Кариера, Добър Живот

    National Career Days 201213 - 14 март, София
    бул. "Асен Йорданов" № 1, „Арена Армеец София” – тренировъчна зала


    На 13 март, от 10:00 ч., 99 компании ще стартират тазгодишното издание на форум „Национални дни на кариерата” 2012. Форумът е най-голямото кариерно събитие с национален мащаб и обхваща седем университетски центъра в България.
    Ако искате да си намерите работа или стаж – за себе си или ваши близки и познати, заповядайте на 13 и 14 март в зала „Арена Армеец София” (тренировъчна зала)!

    Форумът продължава до 4 април и ще гостува във Варна, Велико Търново, Русе, Свищов, Пловдив и Бургас.
    За повече информация: www.careerdays.bg

    Организатор на събитието: JobTiger.bg. Генерален спонсор: Нестле България АД.
     
  • РАБОТИЛНИЦИ ЗА СТУДЕНТИ „НАМЕРИ СИ РАБОТА”

    Работилници за студентиСтартира серията от специализирани „работилници" във водещите университети в страната, организирани от JobTiger и Нестле България.

    По време на срещите ще се обсъждат стратегии и инструменти за успешно кандидатстване за работа, както и подготовката за предстоящите „Национални дни на кариерата” 2012.

    Семинарите се провеждат от 27 февруари до 7 март. Повече информация - на www.careerdays.bg и www.jobtiger.bg.

    Видео материал можете да видите в Jobtiger.TV >>
     
  • „НАМЕРИ СИ РАБОТА”

    Намери си работаОтворен уъркшоп на JobTiger и Нестле България 07 март 2012 г., 16:30 – 17:30,
    Зала 420, Стопанки факултет на СУ
    София, бул. „Цариградско шосе” 125, бл.3

    Водещи:
    Мат Чандлър, Финансов директор на Nestle Bulgaria
    Павел Хаджиев, Старши специалист подбор в JobTiger

    Научете от Мат Чандлър как е стигнал от Офис асистент до Финансов директор и неговата рецепта за успех!
    Павел Хаджиев ще направи симулация на успешното поведение по време на кариерен форуми, по време на интервю за работа и среща с работодател на "Национални дни на кариерата". Ще разкаже за "Национални дни на кариерата" и как да си намерите работа на форума. Как да си търсите работа по принцип и как може да ви помогнем от JobTiger.

    Със съдействието на Сдружение на завършилите Стопанския факултет на СУ.
     

МИНАЛИ СЪБИТИЯ

  • HR Industry в България 2012

    HR Industry 2012Първото по рода си изложение, представящо услуги и продукти за управление на човешките ресурси – HR Industry 2012, се проведе на 9 февруари 2012 г., в Интерпред СТЦ – София.
    36 компании, предлагащи услуги и продукти за управление на човешките ресурси, се включиха във форума и представиха по атрактивен и интерактивен начин продуктите си. Семинарната програма предизвика огромен интерес, а събитието беше закрито със зрелищен drum session с над 60 инструмента.

    Всички участници в събитието участват и в специалния, първи по рода си каталог на HR индустрията в България.

    Вижте HR Industry - видео акценти от изложението!

    Организатор: JobTiger.bg и Just Be Festivals. Спонсор: MetLife България.  
  • ПРИВЛЕЧЕТЕ НАЙ-АКТИВНИТЕ и амбициозни млади хора за ваши служители!

    Вижте най-новото видео за Kosher-a >> Влез в Кошера

    Logo Kosher.bg Екипът на Kosher.bg търси активната подкрепа (морална, материална, духовна, информативна, организационна и др.подобни) на работодателите, за реализиране на потенциала и таланта на младите хора, както и за развитие на техните професионални умения.

    Как да го направите? От вас се изисква единствено ентусиазъм!
    Например, ако сте компания в областта на роботиката и механиката можете да подкрепите клуб "Роботика и Мехатроника" ТУ- Варна.
    Ако компанията ви се занимава с „електронни спортове” или ваши колеги се увличат по различни електронни предизвикателства, можете да подкрепите клуб "Електронни Спортове" при РУ "Ангел Кънчев".

    Ако все още няма създаден клуб в сферата на дейност на вашата компания – създайте го и поканете студенти от подходящи специалности да се включат. Срещите на живо или виртуалното общуване със студентите ще направят необходимото!

    Чрез участие и подкрепа на клубове в Kosher.bg ще привлечете вниманието на талантливи студенти и ще откриете тези, които с радост биха се присъединили към екипа ви в бъдеще.

    Вижте всички клубове, търсещи подкрепа:

    За повече информация: kosher.bg | kosher@jobtiger.bg | T: (+359 2) 49 180 13

    Влезте в Kosher-a! Подсладете живота!
     
  • КАЛЕНДАР НА ПО-ВАЖНИТЕ СЪБИТИЯ

    Календарът със събития, в които JobTiger участва, става все по-дълъг и по-интересен!
    Вижте всички събития през 2012 г. и бъдете добре дошли в тях.
     

ПОЛЕЗНО ЗА ВАС

ПЛАТЕНИ СЪОБЩЕНИЯ

Най-доброто от директния и дигитален маркетинг

Само до 8 март имате възможност да се регистрирате със значителна отстъпка от 10% за участие в семинара „Най-доброто от директния и дигитален маркетинг”, използвайки кода JTGRVIP.

  • Научите кои са последните успешни кампании с директен и дигитален маркетинг на водещи компании по цял свят;
  • Разберете как да превърнете дигиталния маркетинг в инструмент за привличане на нови клиенти или за повече продажби;
  • Научете по какъв начин да комбинирате директния и дигитален маркетинг, за да изградите своя собствена и печеливша база данни.
Ще получите и специален подарък – персонализирана книга за директен маркетинг.
 
Семинарът ще се проведе в „Гранд Хотел София” на 22 март 2012 г. (четвъртък), от 09:00 часа, на български и английски език, и ще продължи до края на деня. Научете повече от сайта на събитието.

Интернет маркетинг с нулев бюджет 3 (B2B)

След като публиката препоръча организирането на семинар от поредицата "Интернет маркетинг с нулев бюджет" изцяло насочено към тези, които работят с бизнес клиенти - ето го и него.
Повече информация и регистрация тук!

Код за 15% отстъпка: jt555h

„Рекламата, която продава“

Тренингът „Рекламата, която продава“, (23 март),е обучение с изцяло практическа насоченост. Участниците ще се запознаят с изпитани техники и съвети за провеждането на успешни рекламни кампании в Google Adwords, Facebook и Etarget, ще имат възможността под наставлението на лекторите да разработят собствени кампании и да дискутират факторите за успех на някои от най-добрите рекламни кампании в световен мащаб. Ще се запознаят ПЪРВИ с всички промени, които Facebook въведоха в рекламната си платформа от началото на месеца и ще получат набор от печатни работни материали, които да използват в ежедневието си, както и безплатна консултация от лекторите след завършване на обучението.
 За информация и регистрация, посетете сайта.

Само до 9 март имате възможност да спестите 100лв. от стандартната цена за регистрация в тренинга. Използвайте код за 15% допълнителна отстъпка: JOBT- 2133  за целия период на регистрация. 

Форум „Пространство за общуване”, 24 – 25 март

Това е форум за новия тип общуване – с емпатия и грижа. Форум, на който ще бъдат представени добрите практики и опита на онези, които вече прилагат принципите на ненасилието в комуникацията с подчинени, с колеги, в семейството. Ще бъдат представени новите тенденции в бизнеса, където общуването с емпатия измества традиционните модели на управление. Ще говорим за връзката родител-учител-дете при възпитаването и отглеждането на децата ни.

Предварителната програма, както и цени за участие, може да намерите на сайта ни.
За да участвате във форума е необходимо да се регистрирате предварително.

eAcademy

eAcademy представя първата и единствена сертифицирана образователна програма за онлайн бизнес и маркетинг в България.

Изберете една от петте дисциплини и се регистрирайте с код JOBTIGER за 10% отсъпка тук.

Темите са: 1. Интернет реклама | 2. Електронна търговия и продажби | 3. Маркетинг в социалните мрежи и управление на репутацията | 4. Дигитална стратегия, бизнес планиране и присъствие | 5. Оптимизация за търсещи машини.

PR Guru - 5 април 2012

Това е първият по рода си семинар, насочен изцяло към PR-ите в България. Ако се занимавате с PR, това събитие е за вас - най-добрите практики в България, новите тенденции и невероятни възможности за бизнес контакти!
Повече можете да научите тук!

Код за 15% отстъпка: jtffbe7.

Пет нови ключови стратегически компетентности в управлението
Тематично практическо мероприятие
17.03.2012 г., хотел „АКВА”, гр. Бургас

Тематично-стратегическото мероприятие е структуирано в 5 (пет) модула, с акценти върху най-горещите точки, създаващи проблеми по управлението, ефективността и осигуреността на наетия персонал.

Подходът към тематиката е интегративен и не зависи от разнородността на аудиторията. В тематично-стратегическото мероприятие преобладава практическия елемент, заложен на тактическата кадрова политика и утвърждаване на нова практика в българските икономически условия.

Темите са:

  1. модул - Бизнес-мениджмънт - кадрова политика;
  2. модул - Управление Управлението на кариерата;
  3. модул - Стратегически консултации;
  4. модул - Квантов мениджмънт;
  5. модул - Патентно-технологично иновационно посредничество.

Вижте цялата информация >>