Бюлетин на JobTiger | Октомври 2012

ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ:                       

  • „Дни на кариерата” в УНСС 2012, сектори: Финанси | Застраховане | Маркетинг и реклама | Обслужване на клиенти

    Logo Dni na KarierataНа 21 ноември (сряда) 2012 г. във фоайето на Университета за национално и световно стопанство (УНСС) – София ще се проведат „Дни на кариерата” в секторите: Финанси | Застраховане | Маркетинг и реклама | Обслужване на клиенти.

    Този форум се провежда традиционно, но за първи път се организира в УНСС от JobTiger съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата (МЦРК) и Студентски съвет при УНСС под патронажа на Ректора на УНСС проф. д.ик.н. Стати Статев.

    „Дни на кариерата” е събитие, даващо възможност на студентите да се срещнат с водещи компании, предлагащи стаж и работа в областта на финансите, застраховането, маркетинга и рекламата, и обслужване на клиенти.

    ВХОД ЗА ПОСЕТИТЕЛИ: СВОБОДЕН

    Крайният срок за регистрация на работодатели за участие е 14 ноември 2012г. Ако желаете може да се регистрирате тук.

    За записвания и продажби:
    Полина Декова
    тел: (+359) 2 491 80 18
    М: +359 88 471 09 48
    E: polina@jobtiger.bg

    За въпроси по организацията на мероприятието:
    Елеонора Тодорова
    тeл: (+359) 2 491 80 22
    M: +359 88 450 56 09
    E: eleonora@jobtiger.bg
     
  • JobTiger търси най-добрия корпоративен сайт за кариери

    IT Olympics 2012Вече са известни претендентите за наградата „Най-добра секция за работа в корпоративен сайт“, която ще връчи JobTiger в рамките на БГ Сайт 2012.

    Наградата дава възможност на участниците в категория „Корпоративен сайт“ на БГ Сайт 2012 да покажат като акцент и добре разработената си секция за предлагане на работни позиции и представяне на условията за работа в България.

    Вижте номинираните и научете повече за събитието на bgsite.org
     
  • XVIII HR Weekend | 25-26 Януари 2013г.

    XVIII HR WeekendОтново е време за HR weekend, за експериментален HR уикенд, за XVIII-ти HR weekend.
    Очакваме ви на 25 и 26 Януари 2013г. в хотел „Калина Палас“, гр. Трявна на XVIII- тата среща на HR екипите в България.

    Основната тема на срещата ще бъде „Новата нормалност или когато кризата се превърне в нормалното положение на нещата“, а кои аспекти от темата ще ви бъдат полезни и бихте искали да обсъдим и обменим опит ще очакваме да предложите вие. Очакваме вашите предложения за подтеми и насоки за дискусии на office@jobtiger.bg.

    Ще сме благодарни за всякакви коментари и предложения, за да можем да направим HR Weekend-a полезен и приятен за всички.
     

МИНАЛИ СЪБИТИЯ

  • „Човекът, който ме вдъхновява“ предстви 30-те финалисти

    The Man that InspiresИнициативата „Човекът, който ме вдъхновява“, стартирана от компанията за подбор JobTiger и група водещи медии, приключи на 1 ноември, в Деня на будителите, с награждаване на 30-те вдъхновяващи личности, получили подкрепата на хиляди българи.

    От 13 август в продължение на десет седмици JobTiger търси вдъхновяващите личности на 2012, новите българи с положителен образ и влияние в различни области от живота ни – образование, наука, изкуство, бизнес, спорт. Хората, които вдъхновяват и заразяват с действията си околните и дават положителен пример за влияние върху икономическото развитие и лично израстване.

    Сред финалистите с най-силна подкрепа бяха хората, посветили живота си на каузи за обществено добро, както и хора на изкуството. Сред финалистите най-често срещаните професионални занимания бяха в областта на преподаването и обучителната дейност, диригенти, лекари и природозащитници.

    Финалисти не означава финал – JobTiger съвместно с интернет радио Бинар, програма на Българско национално радио, продължават инициативата „Човекът, който ме вдъхновява”. Вторият етап от иницитивата ще продължи под формата на фото-конкурс, чието начало ще бъде дадено през декември.

    Видео от финала ще намерите тук: http://jobtiger.tv/?p=8089, фотогалерия от събитието е публикувана тук: http://jobtiger.tv/?p=8023, а всички видео-интервюта с финалистите и хората, които ги номинираха в първия етап на инициативата са на http://jobtiger.tv/?p=6543

    Инициативата се осъществи с подкрепата на Еконт Експрес и Амета Холдинг и с партньорството на Probook, Bulgaria On Air, tv7, в. “Преса”, NEG, БНР и Младежки национален форум.
     
  • JobТiger.tv спечели награда за положителен образ на жените в медиите 

    JobTiger.TV nagradaНа 19 октомври бяха връчени първите награди за положителен образ на жените в рекламата и маркетинга в конкурса на Информационното бюро на ЕП в България. В категорията за телевизионен проект победител е JobTiger.tv със своя проект с 50 видео интервюта с жени от различни професионални сфери.

    Три предложения в категорията “Телевизионен проект” се конкурираха за наградата – проект с 50 видео интервюта с жени от различни професионални сфери в онлайн портала за кариери JobTiger.tv, предаването “Часът на мама” по BTV Lady, както и предаването “Investbook” на телевизия Bulgaria On Air.

    Според мнението на журито JobTiger.tv спечели заради разнообразието от гледни точки, иновативен подход в разглеждането на тематиката и използването на нови медийни канали за разпространение на посланието.
     
  • Какво видя екипът на JobTiger по време на Дни на кариерата
    Сектори: ИТ, Телекомуникации, BPO (Business Process Outsourcing)


    Logo Dni na Karierata“Дните на кариерата в Интерпред събраха на едно място работодатели от секторите ИТ, BPO и телекомуникации с най-търсените кадри в днешно време - младите специалисти. Събитието даде възможност на настоящите и току-що завършилите студенти да разберат тенденциите на пазара на труда и да направят първата крачка към началото на кариерата си. Всеки имаше възможност за личен разговор с предствители на международни компании, както и участие в дискусионни панели и казуси.” сподели за събитието Грета Кунчева, специалист „Подбор“ в JobTiger.

    Как видяха „Дните на кариерата“ и какво впечатли хората от екипа на JobTiger може да видите тук.
     
  • Известни са победителите за 2012 година в „ТОП ИКТ Работодател“ 2012

    Top ICT EmployerПобедителите в конкурса „ТОП ИКТ Работодател”, базиран на резултатите от едноименното проучване, бяха обявени на 10 октомври на специална церемония в зала „Роял” на хотел „Шератон София Хотел Балкан”. В крайното класиране по проекта участваха 24 компании. Общият брой изследвани лица по въпросниците е: 1771 служители, попълвали въпросник за ангажираността, 26 HR специалисти/мениджъри за HR въпросника и 24 управители на компании, отговарящи на въпросника относно резултатите на организациите си.

    Сирма Бизнес Консултинг грабна приза за най-добър работодател в ИКТ бранша за 2012 година. Победителите по категории бяха: Зеебургер Информатик в категорията „Развой на софтуер“; Ериксон Телекъмюникейшънс България в категория “Продажби на софтуер, хардуер и комуникационна техника на крайни клиенти”; Сирма Бизнес Консултинг в “Системна интеграция”; Станга в категорията “ИТ услуги”.

    Проектът се осъществи със съдействието на Министерството на труда, социалната политика (МТСП), както и на Американската търговска камара в България (AmCham), Българската асоциация по информационни технологии (БАИТ), Българската асоциация по управление и развитие на човешките ресурси (БАУРЧР), и Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ). Инициативата се реализира с подкрепата на UniCredit Bulbank, SAP Labs България, СТАНГА, Experian, Дженерали Застраховане, Борика-Банксервиз, Audit Advice Associates. Медийни партньори на начинанието са Bulgaria On Air, JobTiger.TV, ProBook.

    Позициите от сектора на ИКТ са едни от най-предпочитаните места за работа сред кандидатите за работа. В същото време там се наблюдава хроничен недостиг на квалифициран персонал, което ограничава растежа на бизнеса. Ето защо сме удовлетворени, че постигнахме целта на проекта, а именно: да се откроят предпочитаните работодатели в сектора на информационните и комуникационните технологии (ИКТ), да се очертаят водещите тенденции, проблеми и постижения в областта на управлението и развитието на човешките ресурси в тази област и да се идентифицират ключовите области, в които мениджърите биха могли да подобрят ефективността на човешкия капитал и като цяло - на управляваните от тях организации.
     

ТЕКУЩИ ПРОЕКТИ

  • Приключиха първите стажове по проект „Създаване на капацитет за бъдещето – провеждане на студентски стажове в държавната администрация”

    Стажове в държавната администрацияПриключиха първите стажове по проект „Създаване на капацитет за бъдещето – провеждане на студентски стажове в държавната администрация”, с бенефициент администрацията на Министерския съвет и е реализиран с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, регистрационен № К-11-21-1 от 16.08.2011 г.

    На 19-ти октомври беше отчетена първата вълна стажове, провели се в периода 17.9 – 17.10. На семинар-церемонията присъстваха представители на административните структури и студенти, които успешно проведоха стажа си и бяха удостоени с почетни грамоти.

    От 29-ти октомври стартираха стажовете от втората част на проекта, които ще приключат на 29-ти ноември.

    Предстои обобщаване на резултатите от проведените стажове. Очаква се и информация за общия брой административни структури, включили се в кампаниите, както и какъв е броя на студентите, успешно реализирали стаж в структурите на държавната администрация.
     
  • Новини от Kosher-a

    Logo Kosher.bg
    • Втори сезон на проекта Kosher.bg стартира с новата учебна година.
      Клубовете организират първите си срещи след лятната ваканция, споделят идеите си и подготвят новите си проекти. Актуална информация за дейността на всеки един от клубовете може да се намери на стената му в сайта на проекта. Очаква се засилване на клубната дейност, с което създателите и членовете на тези малки общости ще споделят максимално за заниманията си в очакване да бъдат забелязани от партньори в лицето на реални работодатели.

      Целта на Kosher и студентите в него е да се реализират проекти, с които да натрупат опит, да развият потенциала си и да направят първите стъпки в професионалната си рeализация.

      За всички работодатели, имащи отношение към младите хора с потенциал и желание за развитие, Kosher е мястото да идентифицират своите стажанти или младши сътрудници. В Kosher има клубове с интереси в банковия сектор, информационните технологии, търговията и маркетинга, както и много други.

      За повече информация и съдействие, екипът на Kosher е на ваше разположение:
      02/49 180 13;
      kosher@jobtiger.bg
    • Подкрепете клуб в Kosher-a

      Един от най-активните клубове в Kosher, търси подкрепата на партньори, които имат отношение към спорта. Спортен карате клуб "Академик" Свищов - Киокушин Карате е сдружение с нестопанска цел, което обединява студенти около идеята за развитие и популяризиране на спортна дейност на територията на град Свищов. Организацията се ръководи от възпитаници на Стопанска академия “Д. А. Ценов” - град Свищов. Направлението, в което работи студентското сдружение е да направи бойните изкуства достъпни за всички, като организира безплатни тренировки по карате Киокушин. Основната цел на Спортен карате клуб „Академик” (Свищов) е да се популяризира Киокушин карате, за да върне младите хора в спортните зали.

      Клубът се нуждае от подкрепа, за да продължи успешното си явяване в турнири по Киокушин.

      За подробна информация посетете страницата на клуба в Kosher или се свържете с екипа ни.

ПОЛЕЗНО ЗА ВАС

ПЛАТЕНИ СЪОБЩЕНИЯ

8 ноември 2012 | On-to-one Access MBA събитие

Срещнете се лично с водещи международни университети, предлагащи МВА образование и специализирани Магистърски програми.
Уникален и персонализиран формат на събитието, който ви дава възможност да изберете правилната МВА програма.

  • Индивидуални срещи и семинари в малки групи;
  • Интерактивна MBA конференция: "Каква е добавената стойност на МВА образованието"
  • Безплатна индивидуална консултация с МВА и GMAT специалисти;
  • Над 1 милион евро за МВА стипендии;
  • Индивидуални срещи и семинари по Финанси, Мениджмънт, Маркетинг и Международни Отношения в същия ден по време на Access Masters събитието.
Научете повече за събитието на www.accessmasterstour.com

8 ноември 2012 | New Marketing Master Class с Дейвид Миърман Скот

Световният лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии - Дейвид Миърман Скот - ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите на първия си семинар у нас. New Marketing Masterclass с американския специалист ще се проведе на 8 ноември 2012 в София.

За повече информация посетете http://marketingmaster.eu/







Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила