JobTiger новини от месец септември 2005 г.:
  • Стартираха 9 Кариерни центъра във Висшите Учебни заведения в България.
    Представители на водещи компании в страната, на български университети и медии участваха в работна среща на тема „Развитие на публично-частните партньорства. Университетските кариерни центрове и бизнеса”, организирана от ДжобТайгър и Проект Пазар на труда на Американската агенция за международно развитие (ААМР).
    Срещата се проведе на 21.09.2005г в Гранд Хотел София, с любезното съдействие на Аккор Сървисиз България. Основната цел на срещата беше да се подпомогне диалога между бизнеса и университетите, както и перспективите, и начините за сътрудничество между тях. Един от тези начини са 9-те кариерни центъра (вижте контактната информация или http://careercenters.staj.bg), които отварят врати с началото на новата учебна година по Националната програма за студентски стажове. Подготовката на 7 нови кариерни центрове стартира от този месец.
     
  • Фондация на бизнеса за образованието
    JobTiger учреди “Фондация на бизнеса за образованието” (ФБО) - организация за осъществяване на общественополезна дейност, създадена с цел подкрепа и осигуряване на ефективното функциониране и развитие на университетските кариерни центрове (http://careercenters.staj.bg).
    Още
     
  • Работно пътуване на ректори, представители на МО, АЗ, бизнеса и медиите в Дъблин във връзка с откриването на Кариерни Университетски Центрове
    Ректори на 6 български университета, Министерство на образованието, Агенция по заетостта, бизнеса и медии участваха в работно пътуване с цел обмяна на опит по кариерено консултиране и осъществяване на връзката между бизнеса и образованито в Дъблин. По време на посещението бяха посетени университетски кариерни центрове, бизнес организации и други институции ангажирани в процеса на обучение и реализация на млади специалисти в Ирландия. В обучението участваха представители на ДжобТайгър и Фондация на бизнеса за образованието.
     
  • JobTiger – медиен партньор на трудова борса на Германо-Българската индустриално-търговска камара
    На 29 и 30 септември 2005 г. се проведе четвъртата трудова борса за германски и български фирми, търсещи служители и стажанти за офисите си в София и в други градове на България. Борсата бе организирана от Германо-Българската индустриално-търговска камара с медийното партньорство на JobTiger и бе официално открита от посланика на Федерална република Германия в България д-р Харалд Киндерман. В нея взеха участие 24 фирми и около 500 кандидати. Според анкети, попълнени от фирмите-участнички в Борсата, одобрени за следващи разговори са между 10 и 20% от представените кандидатури.
     
  • Първият български сайт за работа в екип www.Websita.com, със съдействието на JobTiger, провежда “Национално изследване на екипната ефективност”. Това изследване има за цел да оцени текущото ниво на ефективността от работа в екип в България и се провежда сред над 1000 български екипа (мениджъри и служители) в цялата страна. Резултатите от изследването ще бъдат публикувани официално в началото на 2006г.
    За да се включите в проучването членовете на екипите трябва да попълнят анкетата “Екипна ефективност”. Участниците ще получат безплатен доклад с оценка на ефективността на участвалите екипи. Достоверността на данните зависи от броя на хората от всеки екип, които попълнят анкетата.
    Резултати от анкетата се приемат до 20 Октомври 2005г.!

    Предстоящи събития:
     
  • JobTiger и Клубът на младия HR към Асоциацията за развитие и управление на човешките ресурси ви канят на семинар-тренинг на тема “Кариерно консултиране в България” – 28-29 октомври, 2005 г., х-л Хармония-Хранков, Банкя. Семинарът е предназначен за всички специалисти по човешки ресурси, които имат интерес към кариерното консултиране, ориентиране и оценка на професионалната пригодност на търсещи работа и вече работещи хора, чрез изследване на индивидуални и професионални качества.
     
  • Шести Бал на Германската икономика
    Тазгодишният Бал на германската икономика ще се проведе на 29-ти октомври от 19.00 ч. в хотел Шератон София. Организира се от Германо-Българската индустриално-търговска камара и е под егидата на Негово Превъзходителство Посланика на Федерална Република Германия в България, господин д-р Харалд Киндерман. Освен представители на германски и български фирми, на Бала ще бъдат поканени и значими личности от обществено-политическия живот на България и Германия. Част от приходите ще бъдат предоставени за благотворителни цели.
    За участие в Бала: Биляна Генова, тел. 02 816 30 23, e-mail: b.genova@ahk-bg.org
     
  • В края на месец октомври ще бъдат обявени резултатите от конкурса за стипендия на JobTiger.
     
  • “JobTiger и приятели” – инициатива за подпомагане на подбора и управлението на персонал, личностното развитие и изграждане на успешни екипни практики в България
    Близо 5 години JobTiger е фактор на пазара на труда в България.
    Благодарение на многобройните ни контакти с работодатели, организации, фирми за подбор и развитие на персонала, организирането и участието ни в различни прояви, екипът на JobTiger натрупа и оперира с огромно количество информация за услугите на свои партньори.
    Искаме да споделим този наш опит и да улесним партньорите си в избора на услуги, развиващи организациите им.
    Обръщайки се директно към екипа на JobTiger може да получавате пълна и актуална информация за:
    • различни услуги, свързани с подбора, оценката, обучението и развитието на персонала на територията на страната;
    • информация за фирмите, които предоставят съответните услуги;
    • както и да се възползвате от преференциалните цени за тях, ако се обърнете към JobTiger.bg.
    Основно предимство на новата инициатива е популяризирането на услугите за развитие на персонала; спестяване на време и възможността работодателите да използват услуги, съобразени с индивидуалните нужди на организациите им на преференциални цени.
    Инициативата “JobTiger и приятели” стартира с фирмите:
    • ЕОН Център за развитие на човешкия потенциал
    • Гея Ивентс
    • Ейч Ар Сървисиз
    • Мандей ООД

    Програмата предвижда отворени срещи с фирмите, предоставящи тези услуги, за подробно запознаване с дейността и възможностите на екипите на фирмите.
    Повече информация за цените и преференциалните условия за използване на услугите на тези фирми може да получите на тел 02/ 9489 128, 9489 132 или да пишете на адрес: office@jobtiger.bg

    Полезно за вас:
    • Безплатни позиции на страниците на JobTiger
      През месец октомври всички позиции за градовете Русе, Силистра и Добрич ще бъдат публикувани безплатно на страниците на www.JobTiger.bg.
    • Сертификационни програми
      През месец октомври стартират сертификационните програми на eFLAG:
      • по маркетинг мениджмънт - програмата е изградена на принципа на свободната избираемост на курсовете, има практическа насоченост на обученията, включва разнообразни теми с лектори изявени експерти в областта на маркетинга и рекламата в България;
      • по финансов мениджмънт - съдържанието на програмата се базира на материалите за програмата CFA (Сертифициран финансов аналитик), като се набляга на концепции и принципи, приложими за бизнеса у нас.
      Допълнителна информация за включените в отделните курсове теми, началните дати и справка за лекторите ще намерите на адрес: http://www.eflag.cc/bg/ или тел. 987 7913, 917 0642 и e-mail: office@eflag.cc
    • Празници през месец октомври:
      • 14 октомври (петък) - Петковден – работен ден
      • 26 октомври (сряда) - Димитровден – работен ден


    Panta Rei:
    • Цветелина Петрова във Virtual Affairs
      От август 2005 г. Мениджър "Човешки ресурси" на холандската IT компания Virtual Affairs (http://www.virtual-affairs.com) е Цветелина Петрова. Цветелина завършва френска езикова гимназия и продължава обучението си в Стопански факултет на СУ "Св.Климент Охридски", специалност "Стопанско управление" с френски език. Тя е бакалавър по Стопанско управление, магистър по "Икономика и управление на публичния сектор", с магистърска теза "Оптимизация работата на държавната администрация в предприсъединителния период на България към ЕС". Понастоящем Цветелина следва Социология в СУ "Св.Климент Охридски" като второ висше образование. Владее отлично френски и английски език, работни познания по холандски и немски език.
      Цветелина Петрова работи повече от 2 години като асистент "Човешки ресурси" във френската фармацевтична компания "Les Laboratoires Servier", а преди това – 3 години като Офис мениджър и администратор отново във Virtual Affairs.
      За контакт:
      Тел.: +359 2 4802035
       
    • IGE+XAO BALKAN с нов HR Мениджър
      От средата на месец септември, Венцислава Венциславова е Отговорник Човешки ресурси в IGE+XAO BALKAN. Компанията е световен лидер в производството на CAD софрутер за електротехническо проектиране. Венцислава има магистърска степен в УНСС, специалност “Икономика и организация на труда”. Венцислава е работила като Специалист подбор на персонал във ВП Маркет България и като HR Асистент в ТеПро Метал.
      За контакт:
      e-mail: ixjobs@spnet.net