ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ

  • HR Industry в България 2012

    HR Industry 2012www.HRIndustry.bg | 9 февруари 2012 | СТЦ Интерпред

    На 9 февруари, от 09:20 ч., в СТЦ Интерпред София, ще бъде открит първият форум, представящ HR индустрията в България.

    Освен на традиционните щандове, компаниите ще представят продуктите и услугите си в специална семинарна програма, която ще се проведе в рамките на целия ден в залите „Бургас” и „Русе”.

    Каним всички специалисти и мениджъри по човешки ресурки, управители на компании, специалисти по тренинги и всички, за които изложението представлява интерес, да посетят форума и да вземат участие в семинарната програма!

    35-те компании – участници ще представят услуги в 11 направления:

    • Подбор на персонал;
    • Оценка на представянето на персонала;
    • Услуги по временна заетост;
    • Обработка на възнагражденията (Pay-roll);
    • Консултантски услуги и одит;
    • Обучения, тренинги, тимбилдинги;
    • Животозастраховане и пенсионно осигуряване;
    • Трудова медицина;
    • Ваучери за храна, дрехи, подаръци и др.;
    • Конферентни зали и хотели;
    • Софтуер за управление на ЧР;
    • Друго.

    Събитието е съпътстващо от специален, първи по рода си каталог на HR индустрията в България, като всеки посетител ще получи безплатен печатен екземпляр.

    За записване и повече информация можете да посетите сайта www.HRIndustry.bg.

    Организатори на събитието са JobTiger и JBF – Mastering Project Management.

    Официален спонсор - MetLife.
    Партньори: СТЦ Интерпред София | Форум на българските обучители | Професионална мрежа Probook |
    сп. Мениджър | JobTiger.TV

    MetLifeMetLife, Inc. е водещa международна застрахователна компания с над 140-годишна история. В световен мащаб компанията предоставя индивидуални и групови животозастрахователни продукти, като обслужва 90 милиона клиенти в над 50 страни по света. Чрез своите клонове и дъщерни дружества, MetLife заема водещи пазарни позиции в САЩ, Япония, Южна Америка, Азия, Европа и Близкия изток.

    „АЛИКО България Животозастрахователно Дружество” ЕАД е компания на MetLife Inc., основана през 1999 г. Продуктите и услугите предлагани от компанията се предоставят под търговската марка “MetLife”. Компанията заема едно от водещите места на българския застрахователен пазар и предлага широка гама застрахователни продукти, както за индивидуални, така и за корпоративни клиенти. Компанията обслужва клиентите си чрез представителства в градовете: София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора.

     
  • GCDF – международна сертификационна програма за специалисти по човешки ресурси за кариерно развитие и консултиране
    09 и 10 февруари 2012 г.

    GCDF Bulgaria За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.

    Основен фокус на тренинга: Усвояване на умения за консултиране, коучинг, развитие на потенциала на служителите.
    Научете повече за сертификата Global Career Development Facilitator!

    За записване и подробности може да се обръщате към екипа на JobTiger или да пишете на и-мейл: gcdf@jobtiger.bg
     
  • 11-ТИ ФОРУМ „НАЦИОНАЛНИ ДНИ НА КАРИЕРАТА” 2012

    13 МАРТ – 04 АПРИЛ 2012 г.

    СОФИЯ | ВАРНА | ВЕЛИКО ТЪРНОВО | РУСЕ | СВИЩОВ| ПЛОВДИВ| БУРГАС


    National Career Days 2012За 11-та поредна година JobTiger, с финансовата подкрепа на Нестле България АД, организира „Национални дни на кариерата” – най-големия форум за студентски стаж и кариера в България! Форумът се провежда в седем града – София, Варна, Велико Търново, Русе, Свищов, Пловдив и Бургас, в периода от 13 март до 04 април.

    За по-малко от 3 седмици 74 компании са заявили своето участие във Форума, като до крайния срок за записване (една седмица преди провеждане на Форума в съответния град) очакваме техния брой да надхвърли 100!

    Отстъпки за ранно записване могат да ползват всички компании, подали заявка за участие до
    15 февруари, включително.

    Тази година семинарна програма очаквайте и в другите градове!

    За повече информация и записване можете да се обърнете към екипа на JobTiger на
    телефони: 02/ 49 180 13 и 02/ 49 180 22, E: office@jobtiger.bg.
     
  • JobTiger.TV

    JobTiger.TVЧесто става така, че се възхищаваме от работата и резултатите на специалисти, а нямаме идея как се получава това, какви са те всъщност. Ето това искаме да покажем с новия видео портал JobTiger.tv - че чудесата не се творят от "извънземни", а от хора, които обичат работата си, учат се, развиват се...

    Целта на JobTiger е да помогне на хора, които си търсят работа, имат проблеми и въпроси, свързани с работата, или просто се интересуват от тези теми. В портала ще видите:
    • лицата на JobTiger - професионалистите от екипа на JobTiger, които споделят опита си и дават съвети на търсещите работа;
    • различните лица на експертите и хората с успешна кариера - как изглеждат, как говорят, какви са в действителност;
    • историите на новите бизнес лидери и носители на иновативни идеи за развитието на бизнеса и пазара на труда в България.
    Иновативният проект е вдъхновен и ръководен от Денислава Симеонова, специалист по нови медии, а в проекта с много ентусиазъм участва целият екип на JobTiger. Надяваме се той да помогне на всички, които се вълнуват от професионалното си развитие, да направят разлика между това как изглеждат нещата и какви са в действителност, да им помогне да избягват грешки и да им вдъхне вяра и самочувствие за ново развитие.
     

МИНАЛИ СЪБИТИЯ

  • XVI-ти уикенд HR екипите в България

    XVI-ти HR уикенд27 и 28 януари 2012 г., Спа хотел „Аугуста”, гр. Хисаря

    XVI-ти уикенд HR екипите в България е вече история!
    Това бе и първият от серията експериментални HR уикенди, в който беше представен реален казус, като присъстващите трябваше да демонстрират умения, знания, находчивост и гъвкавост, да работят в екип, да гонят реална цел, да се сблъскват с ежедневни предизвикателства.

    Водещи на уоркшопа бяха Христо Цветков и Филип Анастасиу от „Метро Кеш енд Кери”, а темата - „Ефикасност на HR отдела и как да я измерваме”.

    Безпощадната обратна връзка от „шефовете” в казуса бяха полезни и интересни за всички присъстващи.

    Други теми, дискутирани по време на събитието бяха свързани с бъдещето на HR-а и с това какво се случва на т.нар. пазар на труда (търсене, предлагане, качество, сегменти, ментета, заместители, продавачи, купувачи, внос, износ, продажби с фактури, продажби без фактури...). Форматът на дискусиите позволи на всички да участват и изразят мнение и опит, като това ги направи доста по-атрактивени за участниците.

    Официален спонсор на XVI-тият HR уикенд бе Сожелайф България ЗАД.

    Повече информация можете да намерите тук >>
     
  • Новини от Kosher.bg

    Logo Kosher.bg
    Забавлявайте се в Кошер и в Facebook!
    За всякакви въпроси, предложения и повече информация: kosher@jobtiger.bg и T: (+359 2) 49 180 13.
     
  • Признание и награда за форум „Национални дни на кариерата”
    Признание НДК
    „Национални Дни на Кариерата” спечели трето място в категория „Бизнес събитие на годината” на Eventex Awards 2011! Благодарим на всички, които са гласували за нас и ви каним да посетите 11-то издание на форума, който стартира тази година в София, на 13-14 март 2012 г.
     
  • КАЛЕНДАР НА ПО-ВАЖНИТЕ СЪБИТИЯ

    Календарът със събития, в които JobTiger участва, става все по-дълъг и по-интересен!
    Вижте всички събития през 2012 г. и бъдете добре дошли в тях.
     

ПОЛЕЗНО ЗА ВАС

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ

Сожелайф България е животозастрахователно дружество, част от международната група Сосиете Женерал Застраховане, подразделение на Сосиете Женерал Груп.
Основано през май 2007 от Сосиете Женерал Застраховане и Сосиете Женерал Експресбанк, Сожелайф е в топ 10 на животозастрахователите в България.

С повече от 190 000 клиента, ние предлагаме животозастрахователни продукти отговарящи на нуждите както на индивидуални, така и на корпоративни клиенти, в следните категории:

  • Застраховки живот за кредитополучатели;
  • Застраховки към ежедневни банкови продукти;
  • Спестовни застрахователни решения;
  • Групови застраховки Живот – Различни пакети отговарящи на Вашите нужди.

Индивидуалните ни клиенти имат възможността да избират от широка гама застрахователни пакети или персонализирани предложения, с различни нива на защита и обезщетение.

Корпоративните ни продукти са адаптирани, както за малки и средни предприятия, така и за Корпоративни компании, които искат да защитят своите служители и да повишат лоялността им. С цел да бъдем полезни за Вашия бизнес, можем да допринесем за оптимизиране на социалната Ви политика, предлагайки допълнителен пакет социална придобивка на служителите Ви, включващ застрахователна защита и финансова сигурност за тях и семействата им, а именно Групова Застраховка Живот, базирана на богатия международен опит на Сосиете Женерал Застраховане.

За допълнителна информация:
Сожелайф България
Т: 0700 15 889
E: sogelife.partnerships@socgen.com
София 1303, бул.”Александър Стамболийски” 73
www.sgeb.bg/bg/sogelife.html

ПЛАТЕНИ СЪОБЩЕНИЯ

Sales Master Class със Сандро Форте:
(10% отстъпка до 17 февруари код за отстъпка: we7JTiger)

Алесандро Форте е сред най-добрите лектори и лични треньори в областта на продажбите. Той ще разкрие целия процес на успешните продажби и ще ви помогне да печелите много повече, да бъдете по-успешни в продажбите, да сте по-мотивирани, да получавате повече препоръки и да подобрите комуникацията си!
Използвайте кода долу и ще получите допълнителна отстъпка от 10% върху цената за ранни записвания, ако заявите своя пропуск до 17 февруари.

www.kingofsales.eu | Код за отстъпка: we7JTiger

Вие сте мениджър, който иска да стане по-добър управител?

Майсторски клас на проф. Джим Елърт, Канада - 22 февруари 2012 г.

Вие сте мениджър, който иска да стане по-добър управител и се интересувате от Международната
Executive MBA програма? В такъв случай имате отлична възможност, на 22 февруари 2012 да посетите EXECUTIVE MBA лекция в София безплатно.

Лектор ще бъде известният канадски професор финансист Jim Ellert.

Повече информация може да намерите на: http://www.iedc.si/calendar/masterclass/09-01-23/MBA_MasterClass_in_Sofia_Feb_22_2012.aspx?pr-sofia

„Интернет маркетинг с нулев бюджет” B2B 

Третото издание на семинарa „Интернет маркетинг с нулев бюджет” B2B ще се проведе на 21 март 2012 година в СТЦ Интерпред София. Целта на събитието е да предостави на участниците богата палитра от ефективни инструменти за B2B Интернет маркетинг, които могат да бъдат реализирани с минимален и дори нулев бюджет.
Програмата на трето издание на семинара “Интернет маркетинг с нулев бюджет” ще постави фокуса върху B2B блогването, социални медии като LinkedIn, Twitter и Facebook, мобилния маркетинг и SEO  оптимизацията.