Орбител ЕАД
София www.orbitel.bg 50 - 300 служителя

Ново поколение телеком

 

 

Орбител е телекомуникационен оператор от ново поколение с национални лицензии за глас и данни. Чрез своята национална пакетна мрежа Орбител осигурява интегрирани телекомуникационни решения в цялата страна.

 

Орбител е част от най-голямата европейска телекомуникационна група – Дойче Телеком. Собственик на 100% от акциите на Орбител е водещата унгарска телекомуникационна компания Мадяр Телеком, която е част от групата на германския оператор. Визията на стратегическия инвеститор е Орбител да се развива като ново поколение телеком.

 

Нашата мисия е да правим комуникациите между хората все по-достъпни, все по-лесни, все по-ефективни и все по-удовлетворяващи. Затова експертите на Орбител търсят пресечните точки между глобалните технологии и комуникационните потребности на бизнеса и обществото.

 

Нашата визия е да интегрираме глас, данни и видео за по-пълноценни комуникации. Базираме услугите си на върхови технологии. Целта ни е да предоставяме най-ефективните решения до ключ според специфичните нужди на всеки Клиент.

 

Орбител предлага интегрирани комуникационни решения за телефония, високоскоростен Интернет и виртуални частни мрежи (VPN) в над 35 града. Осигуряваме пълен набор от услуги с добавена стойност - хостинг на сайтове, регистрация на домейни, корпоративна електронна поща и професионални консултации.

 

Национална пакетна мрежа

Лицензираната опорна мрежа от ново поколение на Орбител е базирана на върхова MPLS технология и покрива над 35 града, сред които всички областни градове в България и европейския телекомуникационен център Лондон. Мрежата е изградена чрез 100% цифрови технологии за пренос. Високото качество на услугите е гарантирано чрез връзки с водещи международни оператори като ОТЕ, MCI (UUnet), Level 3 и директна свързаност с българските оператори и Интернет доставчици.

 

7 години иновации

Орбител въведе първата в Югоизточна Европа телекомуникационна платформа от ново поколение. Следвайки своята визия, компанията внедри софтсуич-базирана технология за интеграция на глас, данни и видео, доказана в оператори като France Telecom, Telefonica Deutschland, FastWeb и Tiscali.

 

Орбител превръща прогреса в нови възможности за общуване. Над 50 достижения

на българската Интернет и телеком индустрия са дело на Орбител. Сред тях са:

Януари 1998 г. - Интернет услуга с гарантиран капацитет (CIR)

Февруари 1998 г. - 24-часова поддръжка

Януари 1999 г. - Технология за предаване на глас през интернет (VoIP)

Май 1999 г. - Онлайн аудио и видео излъчване в Интернет

Септември 2000 г. - Виртуални частни мрежи (VPN)

Ноември 2001 г. - VoIP услуги за българския пазар

Юли 2003 г. - Лицензиран конкурент на либерализирания телеком пазар

Октомври 2003 г. - Телекомуникационна платформа от ново поколение

Април 2004 г. - Свързване на мрежите между нов фиксиран и мобилен телеком

Януари 2005 г. - Свързване на мрежите между нов и традиционен фиксиран телеком

Февруари 2005 г. - Първата услуга за безплатен dial-up достъп

Март 2005 г. - Първият работещ конкурентен фиксиран телеком

Април 2005 г. - Първата телеком услуга от ново поколение

Април 2005 г. - Въвеждане на модела на безлимитни разговори в телеком сектора

Юни 2005 г. - Първата национална услуга селекция за домашни потребители

Юни 2005 г. - Въвеждане на лоу-кост модела в телеком сектора

 

Обществено признание

За последните четири години Орбител неизменно води по приходи конкурентните оператори в класацията на IDG България „ИТ Топ 100”.

 

И двете издания на класацията за „Най-добър корпоративен интернет доставчик” на PC World България бяха оглавени от Орбител с мотива „Връзката е възстановена, преди да сте разбрали, че я няма”.

 

Едни от най-големите компании в България довериха комуникациите си на Орбител. Сред тях са Алианц, Булгаргаз, Вестникарска група България, Доверие-Брико, Еврофутбол, Литекс, Интернешънъл Асет Банк, Търговска лига, Хит Хипермаркет и други.

 

Финансова стабилност

За осма поредна година Орбител запазва тенденцията на нарастване на приходите, при значителен ръст на рентабилността. Общите приходи на компанията нарастват средно с 54% годишно от 1999 г. насам.

 

 

Virtual Career Days