ГЛОБАЛ КОНСУЛТ АКАУНТИНГ ЕООД
Административен сътрудник
София
длъжност на пълно работно време
От 500 до 1000 лв.

Административен сътрудник

София длъжност на пълно работно време От 500 до 1000 лв.

За нас

ГЛОБАЛ КОНСУЛТ АКАУНТИНГ ЕООД предоставя счетоводни, данъчни, осигурителни и трудово-правни услуги на местни и чуждестранни корпоративни и частни клиенти.

Отговорности

В момента търсим отговорна и коректна личност, която да се присъедини към екипа ни на позицията административен сътрудник.
Позицията е подходяща за студенти.

Изисквания и необходими умения

Подходящият кандидат трябва да бъде позитивен и енергичен, готов на екипа за поддържане на добри стандарти. Компанията осигурява не само работа със счетоводна документация, но и постоянен контакт с клиенти от различни сфери в търговията и услугите.


Основни задължения:
- Управление на документацията на фирмата – контрол, координация и поддържане на регистри.
- Комуникация и организиране на кореспонденцията с клиенти.
- Издаване на първични счетоводни документи.
- Изготвяне на отчети и справки за вътрешни нужди и към външни институции.
- Проследяване на плащания към доставчици и от клиенти, извършване на плащания.
- Административно и организационно съдействие на счетоводния и юридическия отдел.

Основни изисквания:
- Много добро ниво на владеене на английски език
- Висока компютърна грамотност
- Познаване на основните принципи на вътрешна организация на търговско дружество
- Умение за самоорганизация и работа в екип
- Прецизност към детайлите
- Аналитични и комуникационни умения
- Организираност и подреденост
- Лична инициативност
- Лоялна и дискретна личност

Ние Ви предлагаме

Динамична и интересна работа
Възможност за личностно развитие и кариерно израстване
Работно място в центъра на София
*
*}