Банков служител - специалист продажби и обслужване
София
длъжност на пълно работно време

Банков служител - специалист продажби и обслужване

София длъжност на пълно работно време

За нас

Easy Consult е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.

За българска компания в сферата на банковите услуги, съществуваща на българския пазар от 1991 г., търсим банков служител.

Отговорности

Като част от екипа Вие ще:

• комуникирате с клиентите и оказвате съдействие в избора им;
• осъществявате пълно обслужване на клиентите в клона и ще извършвате безкасови банкови операции;
• Активно ще предлагате цялата гама продукти и услуги на банкатa.

Изисквания и необходими умения

За да станете част от екипа, Вие трябва:
• Да сте мотивиран и комуникативен човек;
• Да желаете да се развивате и да се учите;
• Да имате средно или висше икономическо образование;
• Предишен опит като брокер или застрахователен агент ще се счита за предимство

Ние Ви предлагаме

И също така ще имате:
• Реална възможност за развитие и старт на Вашата кариера;
• Много подробно и полезно обучение, от което ще добиете увереност;
• Добро възнаграждение + бонуси;
• Удобна локация, съобразена с мястото на което живеете;
• Стандартно работно време;
• Възможност да работите с квалифициран екип

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.
Zaplatomer.bg