CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група,
включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в
Южна и Източна Европа.
Нашата основна мисия е да осигурим бързи и достъпни финансови
услуги с грижа към клиента.
Във връзка с разрастване дейността на компанията в България, търсим
да назначим служител на позиция „Консултант обслужване на клиенти“
в град Плевен.
Твоите отговорности:
Приемаш входящи обаждания с цел обслужване на съществуващи и
потенциални клиенти;
Извършваш изходящи обаждания: продажбени кампании, маркетингови
проучвания и др.;
Работиш със специализиран софтуер.
Търсим теб, ако имаш:
Отлични комуникативни умения и ясна дикция;
Отговорно отношение и организираност в работата;
Добри компютърни познания (MS Office);
Предишен опит на сходна позиция ще се счита за предимство.
Какво ти обещаваме:
Възможност за хибриден модел на работа (от офис и от вкъщи);
Конкурентно месечно възнаграждение 1200 лева – 1700 лева (нето), с
включен бонус, обвързан с постигнатите резултати;
Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична
помощ;
5 дни допълнителен отпуск след втората година;
Ваучер при щастливо събитие;
Удобна офис локация в центъра на Плевен.
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания,
станете част от нашия екип, като изпратите актуална автобиография
(CV).
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем
само с одобрените кандидати.
Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура.
Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на
личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на
всеки кандидат.