Оперативен счетоводител
София
длъжност на пълно работно време

Оперативен счетоводител

София длъжност на пълно работно време

За нас

От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен.
За наш клиент, лидер в производството на продукти за почистване на дома: кухненски гъби, алуминиево фолио и други, търсим да назначим: Оперативен счетоводител.

Отговорности

• приемане на документи от различни институции;
• проверка и текуща обработка на първични документи;
• осчетоводяване на документи и организиране на тяхната отчетност;
• изготвяне на счетоводни справки и отчети;

Изисквания и необходими умения

• минимум шест месеца опит на позиция в сферата на счетоводството;
• аналитичност, организираност и отговорност;
• отлични комуникативни умения.

Ние Ви предлагаме

• стандартно работно време от понеделник до петък;
• отлично възнаграждение+ежемесечни бонуси;
• приятна работна среда с осигурено място за хранене;
• ваучери за гориво.

При интерес от ваша страна, моля да изпратите Вашата автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа
Zaplatomer.bg