Astrea Recruitment
Продавач-Консултант на Продукти за Домакинството
София
длъжност на пълно работно време

Продавач-Консултант на Продукти за Домакинството

София длъжност на пълно работно време

За нас

Ние, АСТРЕЯ Рикрутмънт, можем да сме ти полезни!
Ние намираме най-добрите бизнес решения, като преследваме уникалност, креативност, гъвкавост, синергия и позитивно мислене. Нашата цел e да открием най-подходящите хора за нашите бизнес партньори, като осигурим 100% удовлетвореност.

Отговорности

Вашите отговорности:
* Позитивно и учтиво обслужване на клиентите в търговския обект;
* Поддържане на търговски вид на стоките и следене за наличието на информационни етикети по тях;
* Поддържане на изряден търговски вид и хигиена на търговския обект;
* Приемане, подреждане и аранжиране на стоките;
* Материална и финансова отговорност.

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
* Професионален опит на същата или подобна позиция се счита за предимство;
* Отлични комуникативни и презентационни умения;
* Високо ниво на самодисциплина и организираност;
* Компютърна грамотност;
* Владеене на чужд език е предимство.

Ние Ви предлагаме

Предлагаме:
* Работно време с утвърден график 2 на 2;
* Много добро възнаграждение - фиксирана заплата и бонусна система;
* Възможност за професионално развитие.

Ако позицията представлява интерес за Вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и изпратете подробна автобиография (Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата DP_SAH).

Кандидатите не дължат такса за извършените услуги!

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).
Zaplatomer.bg