А1 България ЕАД
Системен администратор
София
длъжност на непълно работно време

Системен администратор

София длъжност на непълно работно време

Описание на позицията

Системен администратор
Открий нови предизвикателства.

Знаеш ли, че А1 България работи и по международни проекти?
Широкото ни портфолио отдавна надхвърли телекомуникационните услуги и вече предлагаме дигитални решения на милиони корпоративни и частни клиенти.
Най-съвременни технологии, последни иновации и изключително талантливи професионалисти в различни области ни помагат да предоставяме най-добрите продукти, услуги и клиентско изживяване.

A1 България е точното място за теб, ако са ти важни:
Работа в стабилна и бързо развиваща се компания;
Разнообразието от проекти и технологии;
Забавната и вдъхновяваща работна атмосфера;
Възможностите за учене и кариерно развитие.

Искаш ли да станеш част от екипа ни?
Николай Николов търси ново попълнение за екипа си.
Присъедини се към нашия екип по техническа поддръжка и администрация и поеми ключова роля в осигуряването на надеждна и непрекъсната работа на системите, които стоят зад една от най-големите мобилни мрежи в страната.

Ежедневието ти ще включва:
Поддържаш и администрираш клиентски сървърни и потребителски операционни системи;
Консултираш потребители и оказваш техническа поддръжка при работа с IT системи и приложения;
Идентифицираш, анализираш и отстраняваш хардуерни и софтуерни проблеми – локално и чрез отдалечен достъп;
Инсталираш и конфигурираш софтуер, хардуер и мрежови връзки, включително VPN;
Администрираш Microsoft среди: Active Directory, MS Exchange, MS Azure, Office 365;
Участваш във внедряване на нови IT решения и провеждаш потребителски обучения;
Поддържаш системна документация, следиш за технически изисквания и предлагаш подобрения в инфраструктурата.

Работата може да бъде твоя ако притежаваш:
Висше или средно специално техническо образование в областта на информационните технологии, електротехника или сходна специалност;
Поне 2 години опит в техническа поддръжка, системна администрация;
Отлични познания по диагностика на хардуерни и софтуерни проблеми;
Опит с клиентски операционни системи (Windows, Linux) и с мрежови конфигурации;
Умения за работа със системи за управление на инциденти (ticketing systems);
Добро владеене на английски език за четене на техническа документация и комуникация с доставчици;
Комуникативност, самоинициативност, отговорност и внимание към детайла.

Ще се счита за предимство, ако притежаваш:
Сертификати като CompTIA A+, Microsoft Certified: Azure Fundamentals, ITIL Foundation;
Опит с мониторинг и управление на IT инфраструктура;
Познания по проектиране и развитие на информационна структура.
За усилията не само ще ти бъдем признателни, но и ще ти предложим:
Иновативни технологии и платформи за работа.

Модерна работна среда, в която да се чувстваш удобно.
Приятелски настроени, амбициозни и мотивирани колеги, с които да се подкрепяте.
Хиляди възможности за онлайн и присъствено обучение, за да продължаваш да се развиваш.
Предизвикателни задачи и възможности за кариерно развитие в международна среда
Атрактивно възнаграждение и стимулираща бонусна схема;
Гъвкав работен график и възможност за работа от дома.
Многобройни допълнителни екстри, включително, но не само безплатни услуги на A1, отстъпки, здравна застраховка и услуги, спортен център, детска градина, екипни и семейни събития и много други.