Служители за почистване на офис на 4-часов работен ден
София
длъжност на непълно работно време

Служители за почистване на офис на 4-часов работен ден

София длъжност на непълно работно време

За нас

"Изи Консулт" е най-голямата българска компания за подбор и управление на персонал с над 10-годишна история.

За един от нашите клиенти – голяма компания за международен и вътрешен транспорт – търсим отговорни личности, които да заемат позицията:

Служители за почистване на офис на 4-часов работен ден.

Отговорности

• поддържане на постоянна грижа за добрия вид и чистотата в офис помещенията;
• почистване на офис техника, мебели, бюра, зали и др.
• ежедневно почистване на подовите настилки и ежедневно почистване на прах;
• почистване на санитарни помещения, получаване и зареждане с необходимите санитарно-хигиенни средства.

Изисквания и необходими умения

• опит на подобна позиция;
• лоялност и отговорност към поетите задължения;
• организираност, прецизност, сръчност и бързина;
• усет към чистота и хигиена.

Ние Ви предлагаме

отлично възнаграждение;
• коректност в трудовите отмошения;
• работа в стабилна компания с дългосрочни ангажименти;
• работно време – по график на четири часови смени.

Моля, изпратете автобиографията си като натиснете бутона "Кандидатствай"

Ако това не е перфектната позиция за Вас, но смятате, че познавате човек с подобен профил, моля споделете линка към обявата.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Изи Консулт по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.
Zaplatomer.bg