Спедитор
София
длъжност на пълно работно време

Спедитор

София длъжност на пълно работно време

За нас

Easy Consult е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.

За българска компания в сферата на спедиторските услуги, съществуваща на българския пазар от 2015 г., търсим Спедитор.

Отговорности

Основни задължения:
• Организиране на международни и вътрешни превози;
• Организиране на товари, включително и групажни, по суша;
• Осъществяване и поддържане на контакти с международни превозвачи и клиенти;
• Водене на преговори, договаряне на цени и условия за осъществяване на международни превози;
• Следене за безпроблемното протичане на транспорта;
• Съдействане за разрешаване на възникнали проблеми при превозите;
• Подпомагане на движението на документите и информацията, изготвяне на справки.

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
• Опит в областта на логистиката и спедицията;
• Добро ниво на владеене на английски език;
• Отлични комуникационни умения, умения за работа в динамична среда, организираност и комбинативност;
• Умения за работа в екип и корпоративна среда.

Ние Ви предлагаме

Ние ще Ви предложим:
• Стандартно работно време – от понеделник до петък от 09:00-18:00 часа;
• Работа в млад екип и комфортен офис;
• Стандартен годишен отпуск – 20 дни;
• Отлично възнаграждение + бонус система;
• Социални придобивки - допълнително здравно осигуряване.

Ако виждате себе си в тази роля, не се колебайте да кандидатствате.

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Careerdays.bg