Музейко ЕООД
20 - 50 служителя Кандидатстване
Специалист „Обслужване на клиенти и продажби" в Детски научен център МУЗЕЙКО
София
длъжност на непълно работно време
От 500 до 1000 лв.

Специалист „Обслужване на клиенти и продажби" в Детски научен център МУЗЕЙКО

София длъжност на непълно работно време От 500 до 1000 лв.

За нас

Музейко е първият и единствен детски научен център в България, и най-големият такъв в Източна Европа и Балканите. Музейко е открит през октомври 2015г., и годишно посреща около 100,000 посетители.
Изложбите в Музейко са разположени на 3 етажа и представят над 130 интерактивни образователни инсталации.
Музейко предлага научни и арт програми за деца от 1 до 12 години и техните родители.
Има специално разработени програми за училищни групи, свързани с образователния материал в клас.

Отговорности

Основни задължения:
• Приема обаждания на телефонната централа на Музейко, като отговаря на общи запитвания и пренасочва обажданията към колегите, когато е необходимо
• Предоставя обща информация за дейностите и програмите на Музейко, възможните видове входни такси и абонаменти – по телефона и на място
• Посреща и насочва посетители на административния вход на Музейко, като издава карти за временен достъп с придружител
• Приема и предава куриерски пратки
• Отговаря за системата за изгубени/забравени вещи и комуникира и координира с посетителите предаването им
• Организира оборота от документи в офиса, като издава входящи/изходящи номера и помага за подреждането и съхранението на папки
• Следи за наличностите на офис консумативи
• Помага на колегите в общата им административна работа
• Помага на колегите от Отдел Маркетинг във връзка с изготвяне на печатни материали, организиране на събития и наеми на помещения в Музейко, посещения на Музейко в града във връзка с участия в събития и мероприятия, организиране на офиса и материалите
• Посреща, обслужва и насочва всички индивидуални и семейни посетители на Музейко
• Информира посетителите за възможните видове входни такси и абонаменти
• Продава билети за вход и изисква представяне на валидни документи на посетителите, ползващи право на намаление
• Продава годишен абонамент, като въвежда в системата необходимите данни на клиента
• Когато е необходимо, замества колегите от магазина и продава стоки
• Информира колегите от екипа за пристигането на ученически и други организирани групи и координира с тях влизането и придвижването им в сградата на Музейко
• Отговаря за касовите обороти и наличности, съгласно законовите изисквания
• Изготвя дневни, седмични и месечни отчети за извършените продажби
• Следи за необходимост от консумативи и поддръжка на касовите апарати
• Отговаря за предаване на касовия оборот на Финансов директор/Отговорник инкасо

Предлаганата длъжност е за 20 работни часа на седмица, на базата на сумирано работно време, със заетост основно петък, събота и неделя. Възможно е заетостта в някои от дните да е между 18.00 и 20.00ч.

Изисквания и необходими умения

• Завършено средно образование
• Много добри способности за комуникация и работа в екип
• Отлични умения за обслужване на клиенти и продажби
• Любезно и внимателно отношение към посетителите
• Много добро владеене на английски език
• Инициативност и готовност да работи по график, вкл. събота и неделя
• Умение да запазва спокойствие под напрежение и в кризисни ситуации
• Отлични способности за работа с компютър и офис техника
• Основни познания за отчетност и счетоводство
• Предишен опит на сходна позиция

Ние Ви предлагаме

Работа в единствения детски научен център на Балканите.
Уникална и много позитивна работна среда.
Гъвкаво работно време, с възможност за работа само през уикендите или след 18:00 ч.
Възможност за разнообразни работни ангажименти и развитие.
*
*}