ОПТИКС АД
над 300 служителя Кандидатстване
Специалист реализация и администриране на продажби
Панагюрище
длъжност на пълно работно време

Специалист реализация и администриране на продажби

Панагюрище длъжност на пълно работно време

За нас

Повече от 20 години ОПТИКС е лидер в областта на високотехнологичното оптично производство. Гордеем се с постиженията на целия екип и търсим непрекъснато развитие. В портфолиото на нашия отбор можете да откриете над 45 световни дестинации, в които нашите проекти в сферата на сигурността, интегрираните системи и термовизионната техника се ползват с доверие. Стремим се, специализираме и профилираме нашите знания и умения. Като един отбор, ценим силната мотивация и желанието за успех. Екипната игра на нашия производствен и експертен персонал ни дава самочувствие. Вярваме в успеха на всеки, който е готов да приеме професионални предизвикателства.

Отговорности

• Предоставя техническа и административна помощ на търговците за вътрешни и международни продажби
• Организира изпълнението на поръчки от вътрешни и международни клиенти на компанията
• Проактивно проследява и управлява реализацията на поръчките и доставките
• Участва в разрешаването на казуси и проблеми, свързани с естеството на работа
• Изготвя необходимата документация за изпълнение на поръчките
• Обработва бързо и качествено клиентски данни в ИС и базите данни
• Поддържа архив от данни, кореспонденции и преписки
• Изготвя сравнителни анализи, справки и отчети, в т.ч. и за нуждите на други отдели и дирекции
• Инициира и участва активно в проекти и инициативи за оптимизиране и автоматизиране на работните процеси

Изисквания и необходими умения

• Висше образование – магистър или бакалавър (икономическа, техническа или юридическа специалност). Счита се за предимство юридическо образование
• Опит в сферата на продажбите – 1 година (счита се за предимство)
• Отлично владеене на английски език
• Втори език (счита се за предимство)

Ние Ви предлагаме

• Трудов договор и отлично възнаграждение
• Допълнителни бонуси, свързани с постигнатите резултати, както и Великденски и Коледни бонуси
• Възможности за кариерно развитие и обучение в сферата на продажбите, участия в международни изложения
• Работа в съвременна офис среда в Технологичния парк на компанията в Панагюрище, съчетана със зони за почивка
• Покриване на транспортни или квартирни разходи в рамките на определен бюджет за служители, коитo не живеят в град Панагюрище
• Медицинска застраховка с абонаментно обслужване и възстановяване на разходи
• Допълнителни финансови стимули за поддържане на здравословен начин на живот
• Тиймбилдинги и вътрешнофирмени събития

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
• Автобиография и мотивационно писмо

Вашите документи можете да изпратите чрез бутон "Кандидатстване", тел. за връзка: 0357 60729
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при строга конфиденциалност.
Вашите лични данни ще бъдат защитени и използвани само за целите на обявения подбор на кадри, съгласно Закона за защита на личните данни.
Careerdays.bg