О Б Я В А
Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на
длъжността „Старши счетоводител“ в администрацията на Централната
избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше;
2. Образователно-квалификационна степен – Магистър;
3. Професионална област – “Социални, стопански и правни науки”.
Професионално направление – Икономика.
4. Минимален професионален опит – 4 години.
5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ
характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по
съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на
интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители
от администрацията на ЦИК.
7. Компютърна грамотност.
ІІ. Допълнителни специфични изисквания:
Познаване и умения за работа с нормативната уредба във
финансово-счетоводната дейност, в бюджетната сфера и умения за
работа със специализирани счетоводни програмни продукти и ТРЗ
софтуер; организационна и комуникативна компетентност. Минимален
професионален опит от 4 години в бюджетната сфера се счита за
предимство.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:
Умения за ефективна работа в екип и професионална отговорност.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осигурява спазването на нормативните актове и следи за тяхното
законосъобразно изпълнение във финансово-счетоводната област.
Участие в дейностите по планиране, разпределение и отчитане на
годишния бюджет на Централната избирателна комисия и план-сметките
за произвеждане на всички видове избори и национални референдуми и
прилагане на нормативната уредба при планирането, разходването и
отчитането на финансовите средства на ЦИК.
Текущо счетоводно отчитане на стопанските операции в Централната
избирателна комисия.
V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
1. Подбор по документи.
Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на
длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващи етапи
на процедурата.
2. Решаване на тест със затворени въпроси и практически задачи.
С теста се оценява познаването на законодателството и аналитичната
компетентност във финансово-счетоводната област и в бюджетната
сфера, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното
законодателство и др.
3. Интервю.
С интервюто се оценяват както познанията в специфичното
законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна
компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването
на теста.
VІ. Необходими документи за участие:
1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст,
адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за
кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща. В
заявлението следва да се посочи и следния текст „Декларирам, че съм
съгласен предоставените от мен лични данни да се обработват и
съхраняват във връзка с кандидатстването ми за работа.“
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени
в т. 5 и 6 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна
степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат
признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за
признаване на придобито висше образование и завършени периоди на
обучение в чуждестранни висши училища.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на
професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни, от
датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на
Централната избирателна комисия.
VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез
упълномощен представител с нотариално заверено пълномощно всеки
работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната
избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл.
„Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков"
или по електронен път подписани с електронен подпис.
Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и
ЗБУТ“, телефон за връзка 02/939 37 42 (вътрешен телефон 37 42). При
подаване на документите на кандидатите се връчва копие от
длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността.
IХ. Срокът за решаване на теста и практическите задачи и провеждане
на интервюто е до 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на
списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания
на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока
кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел.
поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.
Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се
заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т.
1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6
(шест) месеца в полза на работодателя.
ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за
подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на
интернет страницата на ЦИК.
ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щатна
бройка
ХІІІ. Размер на основното трудово възнаграждение – 2900,00
лева.
Phone: 02-939-37-42