ТРЗ - Счетоводител
Варна
длъжност на пълно работно време

ТРЗ - Счетоводител

Варна длъжност на пълно работно време

За нас

"Изи Консулт“ е агенция за набиране и подбор на персонал, чиято мисия е да свързва най-добрите служители и топ работодатели в България и чужбина. От 2004 година насам ние се ползваме с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на “Изи Консулт” през годините. През последните години нашата компания отвори офиси в цяла България - София, Пловдив, Варна и Бургас.

За наш уважаван клиент в град Варна търсим квалифицирани и мотивирани кандидати за позицията:

ТРЗ - СЧЕТОВОДИТЕЛ

Отговорности

На тази позиция ще отговаряте за:

- Изготвяне на необходимата документация, свързана с трудово-правните взаимоотношения с персонала на дружеството;
- Организиране и поддържане на архив от лични досиета;
- Работа със специализиран софтуер за начисляване на заплати и изготвяне на различни справки и документи;
- Обработка на първични счетоводни документи;
- Изготвяне на справки и отчети за ръководството.

Изисквания и необходими умения

Ще се справите успешно на тази позиция, ако притежавате:

- Минимум 1 година опит на сходна позиция;
- Много добри познания за трудово-правните отношения и умения за прилагането им на практика;
- Висше образование;
- Много добра компютърна грамотност – отлични умения за работа в Excel и опит със специализирани програми за ТРЗ.

Личностни качества, които нашият клиент цени:

-> Прецизност, отговорност, желание за усвояване на нови знания и умения;
-> Аналитично мислене, организираност и умения за спазване на срокове;
-> Самоинициативност, енергичност и мотивация за дългосрочно развитие в областта.

Ние Ви предлагаме

Кандидатствайте при нас и можете да получите:

* Трудов договор и пълни осигуровки;
* Допълнителни придобивки;
* Реални възможности за обучение и повишаване на квалификацията;
* Работа в компания с високи стандарти;
* Модерна работна среда и регулярни фирмени събития.

Ако успяхме да привлечем интереса Ви, кандидатствайте сега, като ни изпратите актуална автобиография.

Наш консултант ще се свърже с одобрените по документи кандидати в срок от 5 работни дни.

Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.

Ако имаш роднини, приятели, познати, можеш да ни препоръчаш, като споделиш линка към обявата.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Zaplatomer.bg