ГЛОБАЛ КОНСУЛТ АКАУНТИНГ ЕООД
Административен сътрудник
Sofia
full-time
Between 500 and 1000 bgn

Административен сътрудник

Sofia full-time Between 500 and 1000 bgn

About us

ГЛОБАЛ КОНСУЛТ АКАУНТИНГ ЕООД предоставя счетоводни, данъчни, осигурителни и трудово-правни услуги на местни и чуждестранни корпоративни и частни клиенти.

Responsibilities

В момента търсим отговорна и коректна личност, която да се присъедини към екипа ни на позицията административен сътрудник.
Позицията е подходяща за студенти.

Requirements and necessary skills

Подходящият кандидат трябва да бъде позитивен и енергичен, готов на екипа за поддържане на добри стандарти. Компанията осигурява не само работа със счетоводна документация, но и постоянен контакт с клиенти от различни сфери в търговията и услугите.


Основни задължения:
- Управление на документацията на фирмата – контрол, координация и поддържане на регистри.
- Комуникация и организиране на кореспонденцията с клиенти.
- Издаване на първични счетоводни документи.
- Изготвяне на отчети и справки за вътрешни нужди и към външни институции.
- Проследяване на плащания към доставчици и от клиенти, извършване на плащания.
- Административно и организационно съдействие на счетоводния и юридическия отдел.

Основни изисквания:
- Много добро ниво на владеене на английски език
- Висока компютърна грамотност
- Познаване на основните принципи на вътрешна организация на търговско дружество
- Умение за самоорганизация и работа в екип
- Прецизност към детайлите
- Аналитични и комуникационни умения
- Организираност и подреденост
- Лична инициативност
- Лоялна и дискретна личност

We offer

Динамична и интересна работа
Възможност за личностно развитие и кариерно израстване
Работно място в центъра на София
*
*}