Райфайзенбанк (България) АД
Специалист ИТ Хелп Деск
Sofia
full-time

Специалист ИТ Хелп Деск

Sofia full-time

Job Description

Ако Вие имате:

- Образование в областта на Информационните технологии

- Високо ниво на компютърна грамотност (MS Windows и MS Office), общи познания по езици за програмиране, бази данни и хардуер

- Добро владеене на английски език

- Много добри комуникативни умения

- Оперативност, бърза реакция, аналитично мислене, коректност, учтивост

- Опит в обслужване и работа с клиенти (предимство)



И искате да:

- Отговаряте на обаждания/запитвания, касаещи ИТ услуги, по телефон, e-mail или специализирана система за управление на инциденти

- Оказвате първо ниво поддръжка на служителите на Банката по въпроси, свързани с банковите информационни системи, комуникации, хардуер и общи ИТ въпроси

- Оказвате второ ниво ИТ поддръжка на клиентите на Банката, ползващи електронни услуги

- Регистрирате сервизни заявки и инциденти в специализирана Help Desk система

- Разрешавате регистрирани сервизни заявки или проследявате процеса по разрешаване на регистрирани инциденти, пренасочени към второ ниво на помощ



При нас ще намерите:

- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България

- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива

- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията

- Динамична и предизвикателна работа

- Модерна офис среда

- Допълнително здравно осигуряване

- Застраховка Живот/ Злополука

- Ваучери за храна

- Спортна карта

- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти


Споделете бъдещето си с нас!

Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.

Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

*
*}