Консултант обслужване на клиенти с немски или френски език
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Консултант обслужване на клиенти с немски или френски език

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

Easy Consult е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси, подбор на персонал и работодател временна заетост.
За наш партньор - аутсорсинг компания - търсим мотивиран специалист, който да заеме позицията консултант обслужване на клиенти.

Отговорности

- Контакт с различни клиенти - чрез имейл, телефон, или социални медии;
- Поддържане на клиентски акаунти;
- Отговаряне на клиентски запитвания;
- Участие в процеса на вземане на решения за подобряването на клиентското обслужване.

Изисквания и необходими умения



Ключови изисквания :
- Свободно владеене на немски или френски език;
- Добри познания по английски език;
- Предишен опит в обслужването на клиенти;
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Интерес в уеб, мобилни и социални медии.

Ние Ви предлагаме

- Конкурентно възнаграждение (1800 - 2000лв.) и много бонуси;
- Работно време от понеделник до петък;
- Локация на метри от метростанция, с удобни транспортни връзки с всички квартали на София;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за рожден ден и редовни събития за служителите;
- Реална възможност за развитие.
See in Zaplatomer.bg