Организатор дейност ремонт и подобрения
София
длъжност на пълно работно време

Организатор дейност ремонт и подобрения

София длъжност на пълно работно време

За нас

“Вход Мениджър" ООД е най-голямата, динамична и бързо развиваща се фирма за професионална поддръжка и управление на етажна собственост. Във връзка с разширяване на дейността си търсим да назначим отговорна и енергична личност на позицията ''Организатор дейност ремонт и подобрения"

Отговорности

- Организирате информация и информационни процеси свързани с дейността на фирмата
- Водите интензивна комуникация с клиенти и контрагенти на фирмата
- Съставяте, изготвяте и коригирате оферти
- Сключвате договории с фирми подизпълнители
- Приемате и обработвате информационни сигнали подадени от клиенти в специализиран софтуер

Изисквания и необходими умения

- Образование – средно/ висше
- Добро владеене на книжовен български език
- Отлични компютърни умения– работа с Мicrosoft Office пакет
- Лични качества – комуникативност,отговорност, умение и готовност за работа в динамична среда

Ние Ви предлагаме

- Трудов договор
- Стартово нетно възнаграждение в размер на 700 лв. Допълнителни месечни бонуси
- Гарантирано повишение на възнаграждението след 6 месеца
- Модерна среда за работа в центъра на столицата
- Перспектива за развитие
See in Zaplatomer.bg