Изипей АД
Оператор обслужване на клиенти
Sofia
full-time

Оператор обслужване на клиенти

Sofia full-time

About us

Научните открития и технологичните достижения правят ежедневието ни все по-забързано. Осъзнато или не, често използваме израза „нямам време“ за неща, които искаме или трябва да свършим, но просто не успяваме. За всички ни обаче е ясно, че отлагането води единствено до повече трудности. Това важи с особена сила за парични средства и задължения.
Ние от Изипей АД вярваме, че времето е ценен ресурс, който не бива да се пилее. Ето защо сме си поставили за цел да сведем до минимум напразното обикаляне по институции, изнервящото висене по опашки и досадното попълване на документи. Успяваме да постигнем това с помощта на новите технологии. Благодарение на тях сме създали централизирана, уеб-базирана система за разплащания. Тя позволява плащането на битови сметки, данъци,такси и осигуровки да се извършва бързо и лесно на едно гише. Извършване на банкови и парични преводи. Погасяване на месечни вноски към кредитни институции и други.

Нашият екип от специалисти в различни области се труди ежедневно за поддържане и разширяване на мрежата от офиси и повишаване на броя и качеството на услугите ни.
Във връзка с разширяването на дейността ни, търсим да назначим отговорни и енергични служители, които са готови да се присъединят към нашия екип от професионалисти.

Обичате ли да общувате с хора?
Желаете ли да се развивате и израствате професионално?
Имате ли желание да работите в млад и развиващ се екип?

Ако разпознавате себе си, продължавайте да четете...
При нас определено ще намерите това, което търсите.

Ако сте:

*В началото на кариерата си или си решили да смените сферата си на развитие;
*Мотивирани да научите нови неща и да израствате кариерно;
*Комуникативен и разговорите по телефона с различни хора не представляват трудност за Вас то ние Ви предлагаме тази възможност чрез позицията: "Оператор Обслужване на клиенти"

Responsibilities

* Приемане на входящи обаждания с цел предоставяне на информация на съществуващи и потенциални клиенти (външни и вътрешни), относно предлаганите продукти и услуги;
* Осигуряване на високо ниво на клиентско обслужване по телефон; по имейл; официална писмена кореспонденция;
* Осигуряване на точна и навременна информация във връзка с постъпили писмени запитвания и рекламации от страна на клиентите;
* Oрганизираност в ежедневните задачи и отношение към изпълнението на ангажименти в срокове.

Requirements and necessary skills

* Отлично владеене на български език (правилна дикция и богата езикова култура);
* Добра обща компютърна грамотност;
* Образование – средно или висше;
* Отлични комуникативни умения;
* Клиентски-ориентирано поведение;
* Умения за работа в екип;
* Инициативност;
* Владеене на говорим английски език се счита за предимство;

We offer

* Коректност в трудовите взаимоотношения;
* Социални придобивки;
* Интересна и динамична работа;
* Усвояване на нови знания;
* Възможности за реализация в динамично развиваща се компания;
* Гъвкаво работно време;
* Подходяща позиция за студенти;
* Гъвкавост по отношение на индивидуалните потребности;
* Приятна обстановка;
* Сплотен екип, на който да разчитате;
Teleperformance Greece