ADLER Czech a.s.
Специалист обслужване на клиенти с български език
Усти над Лабем, Czech Republic
full-time

Специалист обслужване на клиенти с български език

Усти над Лабем, Czech Republic full-time

About us

ADLER Czech, a.s. (www.adler.info) е просперираща и бързо развиваща се компания. Един от най–големите производители и вносители на рекламен текстил в Чехия. Заема челно място сред производителите в цяла Европа. Ние работим на чешкия пазар повече от 15 години. Високото качество е наш приоритет.Доставяме нашите продукти (Malfini ®, Malfini Premium ®, RIMECK ® и Piccolio) до 19 държави в Европейския съюз.

Търсим нов колега/колежка на позиция Специалист обслужване на клиенти с български език.

Начална дата: по договаряне
Местоложение на работното място: Усти над Лабем, Чешка република

Responsibilities

Какви ще бъдат Вашите задължения?
• Подпомагане на търговските представители
• Обслужване на съществуващи клиенти по телефон и имейл и търсене на нови бизнес възможности
• Комуникация с клиенти на компанията, анализ на нуждите им, предаване на обратна връзка, изграждане на бизнес отношения
• Съвместна отговорност по изпълнение на производствени поръчки от началото до завършването им
• Поддържане и развитие на пазара
• Подготвяне и договаряне на ценови оферти, подготвяне на оферти за бродерия и печат
• Поддържане и актуализиране на информацията във фирмената система
• Информиране клиентите за актуални промоциии, сътрудничество с маркетинг отдела
• Информиране клиентите за просрочени фактури
• Участие в изложения и други събития в България
• Ежемесечни доклади

Requirements and necessary skills

Ние търсим енергичен човек ориентиран към успеха, който трябва да притежава:
• Много добро владее на български език
• Комуникативно ниво на владеене на английски или чешки език
• Бизнес нюх и ориентация към клиентите (опит в сферата на продажбите не е задължителен, готови сме да Ви обучим на всичко необходимо)
• Отлични комуникативни и презентационни умения
• Организационни умения
• Способност за работа както в екип, така и самостоятелно
• Отговорен подход към работата
• Добри компютърни умения (Word, Excel, Outlook)

We offer

• Дългосрочна перспектива в постоянно развиваща се международна компания
• Мотивиращо заплащане
• Работа в динамичен, опитен и подкрепящ се екип
• Въвеждащо обучение и безплатни езикови курсове
• Договор на 8 часов работен ден, работно време от 08:00 до 16:30 (от понеделник до петък)
• Ваучери за храна
• Фирмени продукти на намалени цени
• Помощ при преместването – платено настаняване за първите 3 месеца
• Sick days
Zaplatomer.bg