Агент обслужване на клиенти с европейски езици
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Агент обслужване на клиенти с европейски езици

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

Агент обслужване на клиенти с европейски езици
От 2004 година насам “Изи Консулт” се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост.
Ако имате добри комуникационни умения, които желаете да използвате и да развивате ежедневно във Вашата работа, то тази обява е точно е за Вас.
За наш партньор – една от най-големите аутсорсинг компании в България - търсим мотивиран кандидат за позицията - Агент обслужване на клиенти.

Отговорности

Основни задължения:
• Отговаряте на клиентски запитвания и оказвате съдействие на клиенти по телефон, чат и имейл;
• Спомагате за отстраняване на възникнали затруднения;
• Поддържате и организирате клиентската база;
• Изграждате позитивни и дългосрочни взаимоотношения с клиентите.

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
• Отлично ниво на френски, немски, италиански, полски, испански, холандски и други европейски езици;
• Добро ниво на английски език;
• Комуникативност и позитивно отношение.

Ние Ви предлагаме

Вие ще получите:
• Възможност за работа в утвърдена на пазара компания;
• Конкурентно възнаграждение;
• Отличен социален пакет – допълнително здравно осигуряване, карти за спорт и много други придобовки;
• Отлична работна среда в сплотен екип;
• Реални възможности за кариерно израстване;
• Обучения за повишаване на Вашите умения.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017.
Zaplatomer.bg