ГЕД ООД
20 - 50 служителя Apply
Координатор офис дейности
Sofia
full-time

Координатор офис дейности

Sofia full-time

About us

Гед ООД е семейна фирма, която над 25 години се развива успешно в полиграфията с услуги, като дизайн и предпечат, както и с дистрибуция на софтуери и оборудване за индустрията. Отскоро компанията работи и в дигиталните среди, като обединява успешно онлайн и печатни маркетинг дейности.

Responsibilities

Подпомага ежедневната работа на отделите в компанията
Грижи се за гостоприемното посрещане, настаняване и изпращане на всички клиенти и посетители
Отговаря за подредбата и добрия вид на зоната за клиенти и посетители
Отговаря за зареждането с офис консумативи
Координира провеждането на срещи в и извън офиса
Осъществява телефонната връзка в офиса
Записва и предава изпратени/получени съобщения при отсъствие на служителите
Приема и придвижва входяща кореспонденция и пратки. Приготвя и изпраща изходяща кореспонденция и пратки на компанията, в т.ч. отговаря и за работа с куриери
Отговаря за воденето на регистър на входящите и изходящите номера на документацията и кореспонденцията
Участва активно, а при необходимост и ръководи комуникацията между служителите на компанията
Спомага за добрата комуникация между клиентите и компанията
Изпраща и приема електронна кореспонденция, разпределяйки я на съответните отдели
Подпомага координацията и организирането на фирмени събития

Requirements and necessary skills

Образование в областта на Бизнес администрацията или икономиката
Владеене на английски език – минимум А1 по Европейска езикова рамка
Компютърна грамотност (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, G-Suite)
Комуникативност и умения за работа в екип
Усет към детайлите, прецизност, организираност и отговорност
Проактивност и умение за работа под напрежение

We offer

Трудов договор, съгласно действащото законодателство
Допълнителни придобивки
Работа в стабилна и развиваща се компания
Zaplatomer.bg