ГЕД ООД
20 - 50 служителя Кандидатстване
Back Office
София
длъжност на пълно работно време

Back Office

София длъжност на пълно работно време

За нас

Гед ООД е семейна фирма, която над 25 години се развива успешно в полиграфията с услуги, като дизайн и предпечат, както и с дистрибуция на софтуери и оборудване за индустрията. Отскоро компанията работи и в дигиталните среди, като обединява успешно онлайн и печатни маркетинг дейности.

Отговорности

Активна комуникация с клиенти и фирми-доставчици на оборудване, софтуер и консумативи за полиграфията, на които фирмата е представител за България
Постоянно и своевременно актуализиране на информацията във вътрешна комуникационна система, относно етапа на изпълнение на възложените задачи
Подготовка на оферти и съгласуване на оперативна информация по договори с компетентните звена/лица
Приемане на поръчки от клиенти, организиране и проследяване на доставки
Координация на демонстрации, инсталации и обучения на продуктите, които предлага фирмата
Управление и актуализация на клиентски профили

Изисквания и необходими умения

Образование в област Бизнес администрация или Икономика
Владеене на английски език – минимум B1 по Европейска езикова рамка
Компютърна грамотност (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, G-Suite)
Комуникативност и умения за работа в екип
Усет към детайлите, прецизност, организираност и отговорност
Проактивност и умение за работа в динамична среда
Опит на подобна позиция ще се счита за предимство

Ние Ви предлагаме

Трудов договор, съгласно действащото законодателство
Допълнителни придобивки
Работа в стабилна и развиваща се компания
Zaplatomer.bg