ИМОТИ ДОВЕРИЕ EООД
10 - 20 служителя Apply
Кредитен консултант
Sofia, Sofia Region
full-time
Between 1000 and 1500 bgn

Кредитен консултант

Sofia, Sofia Region full-time Between 1000 and 1500 bgn

Job Description

КОИ СМЕ НИЕ И КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ НА КЛИЕНТИТЕ СИ

Ние сме агенция за недвижими имоти, основана от професионалисти с дългогодишен опит в областта на недвижимата собственост. Имаме страхотен екип, доволни клиенти и безценни партньори, благодарение на които успяваме да разширим значително дейността си.

Основно извършваме следните дейности:
- съдействие при покупка и продажба на недвижими имоти
- съдействие при отдаване под наем и наемане на недвижими имоти
- консултации (включително информиране на клиентите относно пазарните цени на имотите)
- договори в областта на недвижимите имоти
- маркетинг и реклама на недвижими имоти
- проучвания в областта на недвижимите имоти
- установяване, получаване и регистриране на права в областта на недвижимите имоти


КАКВА РАБОТНА ПОЗИЦИЯ ПРЕДЛАГАМЕ СЕГА

Ние каним в своя високо мотивиран екип амбициозна, позитивно мислеща личност за позицията КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ (работещ съвместно с брокери на недвижими имоти, съдействащ при кандидатстването за жилищни и потребителски кредити). Като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ в ИМОТИ ДОВЕРИЕ Вие съветвате нашите клиенти при избора им и ги подпомагате да получат най-подходящия и изгоден за тях кредит, съобразен с потребностите и възможностите им.
-------
ВЪЗМОЖНОСТ НА СЪЧЕТАВАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и БРОКЕР НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ!
-------


СЪЩНОСТ НА РАБОТАТА

- осъществяване на контакти с потенциални кредитополучатели
- интензивно организиране и провеждане на срещи
- преговори и съдействие при сключване на договори за кредит, подпомагано от екип на агенцията (управител на офис, брокери на недвижими имоти, юрист, координатори и асистенти)
- проучване на клиентите – платежоспособност, надеждност, задлъжнялост
- уточняване на възможния размер на кредита с отчитане възможностите на клиентите и условията на банките
- консултиране и подпомагане на клиентите при осигуряването на необходимите документи за кандидатстване за кредит
- контакти с кредитни институции


ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ

- минимум три години трудов стаж (независимо в коя област)
- минимум една година стаж на подобна позиция
- опит в работата с клиенти и воденето на преговори
- да умеят да работят с документи и да изготвят оферти
- висока компютърна грамотност
- отлични комуникативни и презентационни умения
- работата в екип да им доставя удоволствие
- да са инициативни и организирани
- да умеят да си поставят цели и да ги изпълняват
- да са лоялни и коректни
- да са постоянни в намеренията и желанията си
- да желаят да се развиват в професионална компания за недвижими имоти
- познаване на условията за кредитиране на търговските банки и предлаганите банкови продукти
- познаване на процедурите за закупуване на имот с банков кредит, в т.ч.:
а) закупуване на имот без тежести: с „Разрешение за ползване” или на етап „в строеж” – с Акт 15 или Акт 14
б) закупуване на имот с тежести: с ипотека, с договор за дългосрочен наем, с договор за обгрижване, с дълг към експлоатационните дружества и др. подобни
- стремеж и умения за изучаване на новостите в нормативната уредба
- висока лична дисциплина и отговорност в работата
- подходящо образование


С ПРЕДИМСТВО СА КАНДИДАТИТЕ

- с опит в сферата на недвижимите имоти
- владеещи чужд език


НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ

- изключително богата база данни от оферти за продажба на имоти, контакти, клиенти и ангажименти
- професионално развитие във водеща агенция за недвижими имоти сред опитни и успешни професионалисти
- възможности за високи и растящи доходи, обвързани с личните резултати
- допълнителни бонуси според индивидуалните заслуги
- карти за градски транспорт и ваучери за гориво
- граждански или трудов договор
- удобно местоположение на офиса (метростанция „Младост 1”) с бърза транспортна връзка до всички райони на София, комфортно работно място, персонален компютър, стационарен и мобилен телефон
- практично разпределение на ангажиментите по райони, съобразено с местоживеенето на работещите
- модерни опции за отдалечен достъп до данните и онлайн комуникация, гарантирани с перфектна оптична свързаност
- съвременни технически решения за работа в екип - обмен на информация, прехвърляне на данни, общо подготвяни разработки, достъп до електронна поща, календарно планиране на задачите, съхраняване на информация за осъществените контакти и други
- непрекъснато актуализиране и поддържане на уменията на сътрудниците


КАКВО ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ ДА ОЧАКВАТЕ

Възнаграждението и израстването в нашата фирма са съобразени с приноса и постигнатите резултати.


КАК ДА КАНДИДАТСТВАТЕ ЗА ТАЗИ ПОЗИЦИЯ

Моля, кандидатствайте онлайн, като изпратите мотивационно писмо и автобиография! Лице за контакт: ИВАЙЛО КРЪСТЕВ.

Не се колебайте да ни изпратите допълнително запитване на jobs@imotidoverie.com или да ни позвъните на моб. тел. 0888846684 и тел. 024928535 (вътр. 202). Ще отговорим с радост на всички Ваши въпроси!


КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ

Конфиденциалността е гарантирана и данните, които ни предоставяте, са под специална защита съгласно Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). ИМОТИ ДОВЕРИЕ ЕООД е администратор на лични данни, регистриран под идент. № 375105 в Комисия за защита на личните данни (КЗЛД).

Моля, имайте предвид, че ще се свържем само с кандидатите, одобрени за събеседване!

Zaplatomer.bg