ИМОТИ ДОВЕРИЕ EООД
10 - 20 служителя Кандидатстване
Кредитен консултант
Софийска област, София
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.

Кредитен консултант

Софийска област, София длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.

Описание на позицията

КОИ СМЕ НИЕ И КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ НА КЛИЕНТИТЕ СИ

Ние сме агенция за недвижими имоти, основана от професионалисти с дългогодишен опит в областта на недвижимата собственост. Имаме страхотен екип, доволни клиенти и безценни партньори, благодарение на които успяваме да разширим значително дейността си.

Основно извършваме следните дейности:
- съдействие при покупка и продажба на недвижими имоти
- съдействие при отдаване под наем и наемане на недвижими имоти
- консултации (включително информиране на клиентите относно пазарните цени на имотите)
- договори в областта на недвижимите имоти
- маркетинг и реклама на недвижими имоти
- проучвания в областта на недвижимите имоти
- установяване, получаване и регистриране на права в областта на недвижимите имоти


КАКВА РАБОТНА ПОЗИЦИЯ ПРЕДЛАГАМЕ СЕГА

Ние каним в своя високо мотивиран екип амбициозна, позитивно мислеща личност за позицията КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ (работещ съвместно с брокери на недвижими имоти, съдействащ при кандидатстването за жилищни и потребителски кредити). Като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ в ИМОТИ ДОВЕРИЕ Вие съветвате нашите клиенти при избора им и ги подпомагате да получат най-подходящия и изгоден за тях кредит, съобразен с потребностите и възможностите им.
-------
ВЪЗМОЖНОСТ НА СЪЧЕТАВАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и БРОКЕР НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ!
-------


СЪЩНОСТ НА РАБОТАТА

- осъществяване на контакти с потенциални кредитополучатели
- интензивно организиране и провеждане на срещи
- преговори и съдействие при сключване на договори за кредит, подпомагано от екип на агенцията (управител на офис, брокери на недвижими имоти, юрист, координатори и асистенти)
- проучване на клиентите – платежоспособност, надеждност, задлъжнялост
- уточняване на възможния размер на кредита с отчитане възможностите на клиентите и условията на банките
- консултиране и подпомагане на клиентите при осигуряването на необходимите документи за кандидатстване за кредит
- контакти с кредитни институции


ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ

- минимум три години трудов стаж (независимо в коя област)
- минимум една година стаж на подобна позиция
- опит в работата с клиенти и воденето на преговори
- да умеят да работят с документи и да изготвят оферти
- висока компютърна грамотност
- отлични комуникативни и презентационни умения
- работата в екип да им доставя удоволствие
- да са инициативни и организирани
- да умеят да си поставят цели и да ги изпълняват
- да са лоялни и коректни
- да са постоянни в намеренията и желанията си
- да желаят да се развиват в професионална компания за недвижими имоти
- познаване на условията за кредитиране на търговските банки и предлаганите банкови продукти
- познаване на процедурите за закупуване на имот с банков кредит, в т.ч.:
а) закупуване на имот без тежести: с „Разрешение за ползване” или на етап „в строеж” – с Акт 15 или Акт 14
б) закупуване на имот с тежести: с ипотека, с договор за дългосрочен наем, с договор за обгрижване, с дълг към експлоатационните дружества и др. подобни
- стремеж и умения за изучаване на новостите в нормативната уредба
- висока лична дисциплина и отговорност в работата
- подходящо образование


С ПРЕДИМСТВО СА КАНДИДАТИТЕ

- с опит в сферата на недвижимите имоти
- владеещи чужд език


НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ

- изключително богата база данни от оферти за продажба на имоти, контакти, клиенти и ангажименти
- професионално развитие във водеща агенция за недвижими имоти сред опитни и успешни професионалисти
- възможности за високи и растящи доходи, обвързани с личните резултати
- допълнителни бонуси според индивидуалните заслуги
- карти за градски транспорт и ваучери за гориво
- граждански или трудов договор
- удобно местоположение на офиса (метростанция „Младост 1”) с бърза транспортна връзка до всички райони на София, комфортно работно място, персонален компютър, стационарен и мобилен телефон
- практично разпределение на ангажиментите по райони, съобразено с местоживеенето на работещите
- модерни опции за отдалечен достъп до данните и онлайн комуникация, гарантирани с перфектна оптична свързаност
- съвременни технически решения за работа в екип - обмен на информация, прехвърляне на данни, общо подготвяни разработки, достъп до електронна поща, календарно планиране на задачите, съхраняване на информация за осъществените контакти и други
- непрекъснато актуализиране и поддържане на уменията на сътрудниците


КАКВО ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ ДА ОЧАКВАТЕ

Възнаграждението и израстването в нашата фирма са съобразени с приноса и постигнатите резултати.


КАК ДА КАНДИДАТСТВАТЕ ЗА ТАЗИ ПОЗИЦИЯ

Моля, кандидатствайте онлайн, като изпратите мотивационно писмо и автобиография! Лице за контакт: ИВАЙЛО КРЪСТЕВ.

Не се колебайте да ни изпратите допълнително запитване на jobs@imotidoverie.com или да ни позвъните на моб. тел. 0888846684 и тел. 024928535 (вътр. 202). Ще отговорим с радост на всички Ваши въпроси!


КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ

Конфиденциалността е гарантирана и данните, които ни предоставяте, са под специална защита съгласно Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). ИМОТИ ДОВЕРИЕ ЕООД е администратор на лични данни, регистриран под идент. № 375105 в Комисия за защита на личните данни (КЗЛД).

Моля, имайте предвид, че ще се свържем само с кандидатите, одобрени за събеседване!

Zaplatomer.bg